Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Skal vist være en ''Jager-Bomber'', viser hvor utrolig tette noen fotballspillere er.

 

 

Speaking of dense:

Piers Morgan ‏@piersmorgan 25m

If this photo of Chris Smalling posing as a suicide bomber is genuine, Moyes should sack him immediately...

 

Lenke til kommentar

Yaya ble vel spådd å bli en flopp i PL?

Tor Erik Karlsen og flere måtte ihvertfall spise i seg ordene sine mener da jeg å huske.

Var en del Liverpool fans her inne som sa det samme.

 

Jeg lanserte nemlig Yaya som erstatter for Macherano (da Barca skulle kjøpe sistnevnte). Den sommeren foreslo jeg at vi kunne bytte de to spillerne. Da fikk jeg vite av Danielzu med flere at Yaya ikke var en god nok spiller for Liverpool. Et par uker senere var han kjøpt av City.

 

Ikke lett å spå alt i fotballen. Dog tror jeg Liverpool hadde gjort det bedre de tre siste årene med Yaya Toure på midten. Men det kan man selvsagt ikke vite sikkert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Snurre: Vanligvis en stødig fyr han da. Har du noen link (jf Yaya/TKK)?

Skal finne link til en Josimar-artikkel hvor han med 2 andre (og Josimar-journalisten) lager en "Topp 50"-liste, der kommer det frem at TKK skrev "negativt" om Yaya Toure i et blogg-innlegg, men da det viste seg at han ble en hit så slettet han innlegget.

 

Er en "lettsindig" artikkel og stemninga var vekslende, men det poengteres at de rundt bordet "hevet øyenbrynene" da TKK sa det, så det virker som om han faktisk gjorde det.

 

Stoler på TKK selv ellers.

 

 

 

Edit:

 

 

 

«Dette tar meg tilbake til mitt problem med å ha Agüero så høyt oppe», forklarer Marcotti, «for hvor ville han og City vært uten Yaya Toure? En dag kommer jeg til å gjøre dette: Jeg kommer til å samle sammen all dritten de skrev om Yaya Toure her i landet når han kom hit. Han er dårlig, han er treg, han er klønete, tullinger.»

 

Karlsen renser halsen.

«Jeg skrev en blogg om det, mer eller mindre. At Manchester City kjøper vrakgodset fra storklubber. At Yaya Toure var et latterlig kjøp, at jeg ikke hadde tro på ham i det hele tatt. Oops. Jeg ble nødt til å gå tilbake å slette innlegget. Det var ikke bra, men jeg kan innrømme det nå.» Avsløringen setter alle litt ut av balanse. Å måtte stå for sine bommerter er prisen man betaler for å ytre meninger offentlig, og å slette et flaut blogginnlegg er brudd på en hel haug med uskrevne regler.

 

Ligger i sin helhet her, verdt å lese for en litt "hipp" topp 50kåring: http://www.josimar.no/artikler/josimar-topp-50-2012/1102/

 

Endret av Snurreleif
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Var en del Liverpool fans her inne som sa det samme.

 

Jeg lanserte nemlig Yaya som erstatter for Macherano (da Barca skulle kjøpe sistnevnte). Den sommeren foreslo jeg at vi kunne bytte de to spillerne. Da fikk jeg vite av Danielzu med flere at Yaya ikke var en god nok spiller for Liverpool. Et par uker senere var han kjøpt av City.

 

Ikke lett å spå alt i fotballen. Dog tror jeg Liverpool hadde gjort det bedre de tre siste årene med Yaya Toure på midten. Men det kan man selvsagt ikke vite sikkert.

Pussig, for når jeg skummet gjennom Liverpool-tråden så fant jeg ingen bevis for dette overhode.

Ingen diskusjon om Yaya og heller ingen som nevnte han. Du nevte kjøp av AnthonyAnnan da.

Mulig jeg hoppet over akkurat dette innlegget ditt, kan du finne det for meg?

 

Edit: I overgangstråden derimot melder du at Liverpool burde bytte Macherano for penger og Hleb og ikke Yaya. Og DA var jeg uenig med deg.

Kanskje du husker feil av de to spillerene. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...