Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Japp, ble heftig diskutert i kamptråden (?) når han satt og sa dette. Utrolig pussig og uprofesjonell oppførsel ovenfor engelsk fotball. Skjønner at Claus blir små forbannet. Den engelske kulturen er fortsatt utrolig viktig, og om man skal fjerne den så blir sjarmen borte.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Ja. Jeg likte Langli frem til i går, men det han sa provoserte meg som fotballsupporter kraftig. Jeg kan bare se for meg hvor usannsynlig det skulle være at en eier skulle få endre på draktfargen, klubbemblemet og navnet til Liverpool eller Vålerenga. Tan byttet fargen på drakten fordi den overtroiske fjompen tror at rødt bringer lykke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja. Jeg likte Langli frem til i går, men det han sa provoserte meg som fotballsupporter kraftig. Jeg kan bare se for meg hvor usannsynlig det skulle være at en eier skulle få endre på draktfargen, klubbemblemet og navnet til Liverpool eller Vålerenga. Tan byttet fargen på drakten fordi den overtroiske fjompen tror at rødt bringer lykke.

 

Nja, det stemmer vel ikke helt. I flere asiatiske land er visst rødt symbol for noe (positivt) mens blå er en sorgens farge eller noe sånt var det vel. Liverpool og United er røde, derfor har de mer fans i Asia enn City/Chelsea (pluss selvfølgelig historie, noe de to andre mangler en hel del av) - men leste noe sånt her om dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...