Populært innlegg Emils. Skrevet 1. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 1. januar 2014 Bookings for diving this season: Manchester United: 4, rest of the Premier League combined: 9 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg Stephenjazz Skrevet 1. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 1. januar 2014 10 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Diskusjonen rundt Solskjær kan fortsette her. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 NEI! "Krangle på flytting" "Sende grove meldinger til moderator" "Skrive på nytt igjen i samme tråd" "Lage klagetråd i klagemuren" "Lage falske kontoer for å være enig med seg selv" Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Skuffende av Morten Langli, på grensen til pinlig. http://www.tv2.no/play/sport/premierleague/heftig-tan-diskusjon-i-premier-league-studio-782629.html Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Japp, ble heftig diskutert i kamptråden (?) når han satt og sa dette. Utrolig pussig og uprofesjonell oppførsel ovenfor engelsk fotball. Skjønner at Claus blir små forbannet. Den engelske kulturen er fortsatt utrolig viktig, og om man skal fjerne den så blir sjarmen borte. Endret 2. januar 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Det sekundet man må rope ut argumentene sine så vet man at man har tapt. Langli er så langt ute på jordet at han trenger satelitt-telefon for å få dekning. Herregud for en tulling. Ufattelig irriterende stemme har han også. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Ja. Jeg likte Langli frem til i går, men det han sa provoserte meg som fotballsupporter kraftig. Jeg kan bare se for meg hvor usannsynlig det skulle være at en eier skulle få endre på draktfargen, klubbemblemet og navnet til Liverpool eller Vålerenga. Tan byttet fargen på drakten fordi den overtroiske fjompen tror at rødt bringer lykke. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Ja. Jeg likte Langli frem til i går, men det han sa provoserte meg som fotballsupporter kraftig. Jeg kan bare se for meg hvor usannsynlig det skulle være at en eier skulle få endre på draktfargen, klubbemblemet og navnet til Liverpool eller Vålerenga. Tan byttet fargen på drakten fordi den overtroiske fjompen tror at rødt bringer lykke. Nja, det stemmer vel ikke helt. I flere asiatiske land er visst rødt symbol for noe (positivt) mens blå er en sorgens farge eller noe sånt var det vel. Liverpool og United er røde, derfor har de mer fans i Asia enn City/Chelsea (pluss selvfølgelig historie, noe de to andre mangler en hel del av) - men leste noe sånt her om dagen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Uansett er det helt historieløst i gjøre noe sånt. Det at Langli støtter det tyder jo bare på at han ikke skjønner hva fotball egentlig handler om. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Samme hva det betyr i Asia vel? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2532710/Mark-Clattenburg-investigated-Southampton-accuse-referee-abusing-Adam-Lallana.html?ITO=1490&ns_mchannel=rss&ns_campaign=1490&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter Clattenburg på tur igjen.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Samme hva det betyr i Asia vel?Åpenbart ikke for den asiatiske eieren som ønsker å tjene penger på merkevaren sin i det markedet han kjenner. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2532710/Mark-Clattenburg-investigated-Southampton-accuse-referee-abusing-Adam-Lallana.html?ITO=1490&ns_mchannel=rss&ns_campaign=1490&utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter Clattenburg på tur igjen.. Igjen? Sist var det vel bare fantasien til Mikel og Ramires. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Om du leser mer enn i 2 sek så står det anklaget. Og da er det korrekt å si: igjen. 3 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Clattenburg har hatt flere episoder ja. Men begynte de ikke med opptak av det dommerne sier etter forrige situasjon? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg håper for FA sin del at de gjorde det. Slipper slike episoder. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2014 Berba til Arsenal? Ikke si jeg må bytte avatar etter fire år, jeg har glemt hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå