Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Slenger inn dette innlegget om Langli fra et annet forum:

 

Han har delvis peil, men det er da joggu mye vås også. Bare i dag har han raljert om at Tan i Cardiff selvsagt skal legge seg opp i alt mulig når han har kjøpt klubben. Det funker jo ikke sånn. Han skal selvsagt være med på de store linjene, men du sparker ikke en keeper fordi han ikke har putta eller kjøper kun spillere med åttetall i fødselsdatoen, som var det nye nå. Da MÅ noen faktisk steppe inn og si at det ikke er slik det funker. En PL-klubb er faktisk en ganske stor bedrift, og man må delegere fornuftig. Om jeg hadde vært styrtrik og kjøpt Posten så kunne jeg ikke sagt at "Nei, nå synes jeg alle postfolk skal kjøre enhjulssykkel." Det hjelper ikke hvor mye jeg eier da, det er jo idioti. Han sa vel også at alle Citys mål i dag kunne vært hindret med bedre blokkering og bedre forsvarsspill. No shit. Og forrige runde dreiv han (og Lundekvam) og hakka på at managere uten unntak forsvarer spillerne sine, overser straffer, etc. Og det er grunnen til at Wenger, Ferguson, Mourinho, etc har noen av verdens absolutt hardeste lederjobber, for det er det det er. De vet hvordan man leder et team. Og det gjør man ikke ved å skape syndebukker eller skyte folka sine i ryggen. Det gjør man ved å stå samlet utad, og så tar man reaksjonene på kammerset, og forbedringene i teamet. Da kommer man samlet og styrket ut av det. Se for eksempel hva Rodgers gjør med Suarez nå, eller Ferguson gjorde med Ronaldo, etc. Den ENESTE måten å være en leder på i lengden. Dette skjønner ikke Langli og den gjengen der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...