Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes det virket litt drøyt å bytte ut 10 spillere. Men nå har ikke jeg sett hvem de spilte mot før eller etter denne kampen da, om det var skader osv. Jeg er enig at reglen er teit, men på en annen side skjønner jeg at den finnes. Dog syntes jeg heller det burde gå under fair-play eller gentlemans-agreement.

 

Når det er sagt så virker det nesten for meg at det kun er de "dårlige" lagene som får bøter for slikt? Ingen av topp-klubbene har vel fått dette (på en stund)..?

Lenke til kommentar

Ti bytter var kanskje litt vel mye av Holloway, men hva er egentlig galt med å rotere så lenge spillerne er registrert i 25-mannstroppen? Om jeg ikke husker feil så ble den kampen spilt i en periode hvor Blackpool hadde tre kamper på en uke. FA straffet vel Wolves fordi de hvilte mange spillere mot United forrige sesong, men jeg synes det er direkte latterlig å straffe lagene for å rotere spillere.

 

http://www.youtube.com/watch?v=py--FLtd6Zc&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=CmD-vWQBMy8

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Syntes det virket litt drøyt å bytte ut 10 spillere. Men nå har ikke jeg sett hvem de spilte mot før eller etter denne kampen da, om det var skader osv. Jeg er enig at reglen er teit, men på en annen side skjønner jeg at den finnes. Dog syntes jeg heller det burde gå under fair-play eller gentlemans-agreement.

 

Når det er sagt så virker det nesten for meg at det kun er de "dårlige" lagene som får bøter for slikt? Ingen av topp-klubbene har vel fått dette (på en stund)..?

Det er kun Wolves og Blackpool som har fått straff til nå iform av bøter som jeg vet om.

 

Helt latterlig spør du meg. Og jeg har null forståelse for at litt kynisme ikke skal være lov.

Lenke til kommentar

Holloway sparte spillere i november - må betale 230 000 i bot

 

Herregud så latterlig. Hva faen er greia med å navngi 25 spillere i august om man ikke får bruke de et par måneder senere?

 

Latterlig, men i alle fall konsekvent av FA etter at Wolves fikk samme straff i fjor, noe som var like idiotisk. Synes klubbene og trenerene skal få ta ut det laget de ønsker selv, blir feil når FA kommer å sier at spiller x er bedre en spiller y.

Lenke til kommentar

Demba Ba endelig offisielt klar for West Ham

 

Nå gjelder det bare for klubben å finne ut om de har gjort dette som et lån, eller permanent :p

 

Senegal striker Demba Ba has joined West Ham United on loan from German side TSG 1899 Hoffenheim

 

West Ham United are delighted to announce the signing of Senegal striker Demba Ba on a permanent contract until June 2014.

 

Både på lån og permanent kontrakt til 2014 ja...

 

Uansett, flott signering for West Ham. Vi trenger en spiss med fart og målteft, som skal være Demba Bas styrker, selv om han er 1,89 høy og kan virke som en type mer lik Cole og Piquionne.

 

http://www.youtube.com/watch?v=5iimE6JTvNM

 

Haha, får beklage musikken og kvaliteten på videoen, men det er omtrent det eneste av han på youtube. Imponerende stuff likevel, virker som en målscorer, det trenger vi.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...