Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Scouse treffer spikeren når han sier at Gary er pro-England. Fantastisk pundit, men på grunn av trenerjobben på landslaget så ser man han aldri være 100 % nøytral i vurderingen av de engelske spillerne.

 

Carra har også gjort en super jobb denne høsten. Var litt uklar og ubekvem til å begynne med, men har blitt mye bedre etter hvert. Sky har en fin rekke med eksperter nå (bare de blir kvitt Redknapp og Souness).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

De to har blitt en fantastisk radarpar(hvem hadde trodd det tre år tilbake?) og levert varen veldig

godt denne sesongen. Gode diskusjoner, morsome stikk og høy kompetanse har de leverert.

Blir noe annet enn å høre på Lundekvam gjenta hva resten av studioet sier ja.

 

Forøvrig: God jul alle sammen. :)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Gitt bort litt for mange straffer og rødekort vell?

 

Nei. Foruten Aston Villa kampen kommer jeg ikke på et eneste eksempel denne sesongen. Sammen med Mertesacker har han dannet det sterkeste midtstopperparet i PL, og han har kamper hvor han virkelig skinner, som for eksempel Everton kampen hvor han var fantastisk.

 

http://www.youtube.com/watch?v=hLjslhVLvmw

Endret av Mr. Brightside
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei. Foruten Aston Villa kampen kommer jeg ikke på et eneste eksempel denne sesongen. Sammen med Mertesacker har han dannet det sterkeste midtstopperparet i PL, og han har kamper hvor han virkelig skinner, som for eksempel Everton kampen hvor han var fantastisk.

 

http://www.youtube.com/watch?v=hLjslhVLvmw

 

Nå var jo forøvrig også både straffesparket og det gule kortet der (som førte til det røde pga. 2 gule) feilaktig også.

 

Han ga vel bort en straffe en gang tidligere i 2013 også hvis jeg husker rett, men ellers har han så og si vært feilfri sammen med Mertesacker. Som partnerskap påstår jeg at de to danner det beste i PL for tida.

Lenke til kommentar

De to har blitt en fantastisk radarpar(hvem hadde trodd det tre år tilbake?) og levert varen veldig

godt denne sesongen. Gode diskusjoner, morsome stikk og høy kompetanse har de leverert.

Blir noe annet enn å høre på Lundekvam gjenta hva resten av studioet sier ja.

 

Forøvrig: God jul alle sammen. :)

 

Hva er galt med Lundekvam?

"Da eg var i Southampton så ble eg taklet av Terry og aldri fækk frispark, selv om grasset sto. I tillegg satt Gerath Bale og pusset skoene mine".

 

God Jul!

Endret av Emils.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Scouse treffer spikeren når han sier at Gary er pro-England. Fantastisk pundit, men på grunn av trenerjobben på landslaget så ser man han aldri være 100 % nøytral i vurderingen av de engelske spillerne.

 

Carra har også gjort en super jobb denne høsten. Var litt uklar og ubekvem til å begynne med, men har blitt mye bedre etter hvert. Sky har en fin rekke med eksperter nå (bare de blir kvitt Redknapp og Souness).

 

Nesten morsomt å tenke på. Da Neville kom inn der skrek Liverpool-fansen, men etter noen måneder er de fleste enige om at han er veldig flink. Og nå får Carragher masse skryt av blant andre United-fansen, og jeg er helt enig. De er veldig flinke.

 

Det sagt er jeg ikke enig i all kritikken Lundekvam får. For meg er han som regel den beste eksperten i studiot. Har mer å utsette på Thorstvedt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...