Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

3 mål på 140 minutter står Welbeck med etter dette innlegget.

Suarez har nettet flere mål på en måned enn noen andre EVER. 10 mål for fuck sake.

Og det med to kamper igjen på programmet.

 

På en måned har Suarez scoret dobbelt så mye som Welbeck i hele sesongen.

La oss slutte der.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Ingen grunn til å hisse seg opp, du må da tåle at andre drar frem dine gamle innlegg når du gjør det samme. Håpløs sammenligning i utgangspunktet når hele angrepsspillet til Liverpool bygges rundt Suarez, mens Welbeck er tredjevalget hos United og samtidig spiller mesteparten av kampene sine på kanten. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Var ikke mye til hissighet fra min side, bare en lettere serv tilbake.

Og ja selvfølgelig er det ikke en fair sammenligning, og det var ikke poenget med posten heller.
Ment som et aldri så lite morsomt stikk, it's all fun and games. :)

 

Men det skal sies, det er ganske gøy å roame bakover i fotballtrådene for å finne gullkorn, antagelser, spådommer og annet snacks på en tidlig søndag. :wee:

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Var ikke mye til hissighet fra min side, bare en lettere serv tilbake.

Og ja selvfølgelig er det ikke en fair sammenligning, og det var ikke poenget med posten heller.

Ment som et aldri så lite morsomt stikk, it's all fun and games. :)

 

Men det skal sies, det er ganske gøy å roame bakover i fotballtrådene for å finne gullkorn, antagelser, spådommer og annet snacks på en tidlig søndag. :wee:

Den er god! Og ja, enig i det siste. Kunne f.eks. lagd en kavalkade av Ramsey-hatet i Arsenal-tråden de siste to årene. :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kunne f.eks. lagd en kavalkade av Ramsey-hatet i Arsenal-tråden de siste to årene. :p

 

Ja merkelig hvordan det snur.

Spurs-leiren var full av optimisme (i andre forum ble det jo til og med snakket om liga-gull), mens Arsenal-leiren var klare for å sende professoren og Ramsey på dør.

 

Desverre vet vi så alt for godt hvem som ler best akkurat nå :(

 

Burde ikke LeProffesuruerueur være tilbake fra sin sedvanlige "forum-sabbat" for å hovere over at han IGJEN hadde rett? :p

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det var ikke mange Spursfans som hadde noe imot Bale i starten, det var medieskapt pga den snodige statistikken hvor vi aldri vant med ham på banen. Enhver oppegående Spursfan var overbevist om hans talent helt fra starten.

 

Når det er sagt er ikke vi Spursfans så veldig mye bedre enn andre bortsett fra kanskje de av oss som har vært med lenge, vi vet bedre.

 

Mitt eneste unntak for når jeg tok av var da Harry hadde oss i gullkampen, 9 poeng foran Arsenal langt inn i januar. Jeg burde visst bedre enn å håpe da. Samtidig er det jo kjedelig å være konstant negativ à la visse Arsenalfans ( ;) )

 

Noe av det morsomste med fotballen er jo hovering mot rivaler men det er ikke like gøy når man ikke kan ta imot like godt som man leverer.

 

Edit: og Carrick? Hvem har hatet ham? Han var jo dritgod allerede i WH-tiden.

Endret av Solaar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...