Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje ikke den mest attraktive klubben, men en jobb som vil by på utfordringer. Den neste manageren blir den 19. i klubbens rekke siden 1997 (12. om man ser bort ifra midlertige løsninger). De har jo vært kjent for å være en jojo-klubb, garantert blant de lagene i verden som har skiftet divisjon flest ganger det siste tiåret.

Lenke til kommentar

Jeg snakker om selve klubben, ikke om spillemateriell og spillestil. Stoke har noe sjarm, det er en grunn til at alle hater dem. Palace har også sjarm. Men West Brom er jo bare så kjedelig :closedeyes:

Er vel ikke mer enn et år eller to siden de var en av de mer spennende "outsider"-klubbene i mine øyne.

Men nei det klinger ikke akkurat i julebjellene når man hører klubbnavnet, men et navn som Ole Gunnar Solskjær på benken kan jo endre det.

 

Spørsmålet er dog om Cardiff eller West-Brom. er klubbene å gå til med tanke på langsiktighet.

Lenke til kommentar

Er vel ikke mer enn et år eller to siden de var en av de mer spennende "outsider"-klubbene i mine øyne.

Men nei det klinger ikke akkurat i julebjellene når man hører klubbnavnet, men et navn som Ole Gunnar Solskjær på benken kan jo endre det.

 

Spørsmålet er dog om Cardiff eller West-Brom. er klubbene å gå til med tanke på langsiktighet.

Cardiff vil potensielt vere eit katastrofalt val, og eg ser at andre tvilar på at Solskjær ville vurdere eit tilbod derfrå. Dette sidan han er klar over at den rette eigaren har veldig mykje å seie i forhold til om han får utvikle klubben i si retning. Galningen i Cardiff er neppe ein slik figur.

 

WBA og Solskjær kan passe betre, men det er også ein klubb som har det veldig travelt med den som sit bak roret og det er ikkje heilt sikkert at dette heller passar for Solskjær, som i Molde har sett ut som ein som ynskjer å gjere ein del endringar når han tek over ein klubb, og ikkje alle av desse vil vere slikt som gir resultat på heilt kort sikt. Samstundes må ein tenkje på at han er ein relativt fersk trenar med erfaring frå reservelagsfotball og ein b ( c )-liga, så han vil ikkje kunne velje og vrake (sannsynlegvis). På eit tidspunkt må han nok kaste seg ut i det og sjå kva han kan få til, men det er ikkje sikkert at nokon av klubbane som no leitar etter ny sjef vil vere den rette.

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...