Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, han klarte i alle fall å holde ut lenger i Tottenham enn i Chelsea, men det beviser vel kanskje at han ikke er så fantastisk som alle skal ha det til heller. Mye av de samme tendensene i Tottenham som i Chelsea. Høy forsvarslinje, slipper inn mye mål, scorer lite, mister tilliten til spillerne, prøver å presse ut den engelske kulturen etc.

Lenke til kommentar

Slipper inn mye mål?

Foruten de 3 forferdelige tapene har vi vært det gjerrigste laget i ligaen.

 

Hvem av spillerne har mistet tilliten til AVB?

Så vidt jeg vet har flere av spillerne uttalt støtte til AVB og sagt de og han trenger tid!

 

Den eneste svakheten i den høye forsvarslinja vår er Dawson, rett og slett.

Største svakheten vi har hatt er ikke det defensive, men det offensive, hvor 3/4 består av nye spillere..

 

Nok en forhastet avgjørelse..

 

Ja og AVB har høyeste seiersprosenten av alle Spurs-managere på flere ti-år..

Lenke til kommentar

Mye sparking nå.. spennende å se hvem som kommer inn.

 

Gøy med så mye mål i noen av kampene i helga! Så et par av dem.

I tillegg så jeg Hull - Stoke, men det ble en kjedelig affære, i alle fall de første 60-70 min.

I studioet oppsummerte de første omgang slik:

ab30pg.jpg

("Hvor er spillet i boksen?! Kun én corner hadde Stoke i Hull sin boks.")

Kampbildet i andre omgang:

kdn4oi.jpg

Lenke til kommentar

AVB burde fått lengre tid på seg. Det sier seg selv at det tar litt tid å få spillet til å flyte med så mange nye spillere i laget. Jeg er ikke sikker på om han er rett mann eller ikke. Han virker veldig smart, men kanskje er han for teknokratisk og for ukarismatisk til å være en veldig motiverende leder? Uansett mener jeg Tottenham burde tatt seg tid til å finne det ut, fremfor å gi han sparken etter noen få stygge tap.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Nei, men jeg svarte på to spørsmål ang. at han mister garderoben også. Er flere trekk som man kunne se i Chelsea i hans periode også.

Kun to spillere har gitt grunn til å tro at noen er misfornøyde.

Den ene er på utlån i QPR, den andre en som sluttet å spille bra så fort han signerte en langtids-kontrakt.

 

Friedel, Holtby, Dembele, Vertonghen (?), Eriksen og Sandro har stilt seg bak AVB og sagt han må få tid, og det etter fadesen mot City.

 

Vil ikke si at det vitner om en garderobe i oppløsning.

 

Kommer dog til å komme "rykter" og nyheter nå i ukene fremover som stiller AVB i et lite gunstig lys fordi man må forsvare oppsigelsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...