InsertNumLock Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Blir Solskjær Spurs-manager så gidder jeg ikke mer.. Da tar jeg ferie. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Solskjær er jo herlig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Håper Solskjær for alt i verden ikke blir Tottenham-manager. Alt for høye krav og for stor fallhøyde. Ikke har de tålmodighet heller. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Ja den forrige manageren som hadde en herlig personlighet ble jo sparket. Med kravene klubben virker å ha så forventer jeg Klopp eller Guardiola inn. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Bielsa står uten jobb. Det hadde vært gøy Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jaja, han klarte i alle fall å holde ut lenger i Tottenham enn i Chelsea, men det beviser vel kanskje at han ikke er så fantastisk som alle skal ha det til heller. Mye av de samme tendensene i Tottenham som i Chelsea. Høy forsvarslinje, slipper inn mye mål, scorer lite, mister tilliten til spillerne, prøver å presse ut den engelske kulturen etc. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Slipper inn mye mål? Foruten de 3 forferdelige tapene har vi vært det gjerrigste laget i ligaen. Hvem av spillerne har mistet tilliten til AVB? Så vidt jeg vet har flere av spillerne uttalt støtte til AVB og sagt de og han trenger tid! Den eneste svakheten i den høye forsvarslinja vår er Dawson, rett og slett. Største svakheten vi har hatt er ikke det defensive, men det offensive, hvor 3/4 består av nye spillere.. Nok en forhastet avgjørelse.. Ja og AVB har høyeste seiersprosenten av alle Spurs-managere på flere ti-år.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 prøver å presse ut den engelske kulturen etc. Er det her noe du tror på selv? Lenke til kommentar
Samara Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Mye sparking nå.. spennende å se hvem som kommer inn. Gøy med så mye mål i noen av kampene i helga! Så et par av dem. I tillegg så jeg Hull - Stoke, men det ble en kjedelig affære, i alle fall de første 60-70 min. I studioet oppsummerte de første omgang slik: ("Hvor er spillet i boksen?! Kun én corner hadde Stoke i Hull sin boks.") Kampbildet i andre omgang: Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Er det her noe du tror på selv? Jeg bare baserer meg på hva som har kommet ut i media, slik alle andre gjør når det kommer til slike situasjoner. Kan ikke virke som spillerne var kjempe happy med tanke på innsatsen dem viser til tider. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Så.. Spillerne viser ikke innsats = AVB presser ut den britiske kulturen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Kjipt å se AVB gå (igjen). Kanskje ikke hans ideelle lag passer helt i pl. Hadde vært spennende å sett hva han kunne fått til i la liga. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 AVB burde fått lengre tid på seg. Det sier seg selv at det tar litt tid å få spillet til å flyte med så mange nye spillere i laget. Jeg er ikke sikker på om han er rett mann eller ikke. Han virker veldig smart, men kanskje er han for teknokratisk og for ukarismatisk til å være en veldig motiverende leder? Uansett mener jeg Tottenham burde tatt seg tid til å finne det ut, fremfor å gi han sparken etter noen få stygge tap. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Så.. Spillerne viser ikke innsats = AVB presser ut den britiske kulturen? Nei, men jeg svarte på to spørsmål ang. at han mister garderoben også. Er flere trekk som man kunne se i Chelsea i hans periode også. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Nei, men jeg svarte på to spørsmål ang. at han mister garderoben også. Er flere trekk som man kunne se i Chelsea i hans periode også. Kun to spillere har gitt grunn til å tro at noen er misfornøyde. Den ene er på utlån i QPR, den andre en som sluttet å spille bra så fort han signerte en langtids-kontrakt. Friedel, Holtby, Dembele, Vertonghen (?), Eriksen og Sandro har stilt seg bak AVB og sagt han må få tid, og det etter fadesen mot City. Vil ikke si at det vitner om en garderobe i oppløsning. Kommer dog til å komme "rykter" og nyheter nå i ukene fremover som stiller AVB i et lite gunstig lys fordi man må forsvare oppsigelsen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Det er godt mulig, og det kan også være det samme som ble gjort etter at han ble sagt opp i Chelsea. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Mon tro AvB har gått lei engelsk liga og tar frem kofferten og drar til varmere strøk. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Det virket ikke som om AVB hadde noen plan B mot Liverpool etter brukbar dominans det første kvarteret, det har kanskje vært litt av problemet hans? Litt synd at han sparkes allerede. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Litt lite fokus på at hele midtbanen til Tottenham gikk til helvete synes jeg. Sandro ble skadet og Paulinho fikk rødt, mens back-up'en deres spilte midtstopper om jeg ikke tar helt feil? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Litt lite fokus på at hele midtbanen til Tottenham gikk til helvete synes jeg. Sandro ble skadet og Paulinho fikk rødt, mens back-up'en deres spilte midtstopper om jeg ikke tar helt feil? Så dårlig som de spilte spørs det om noen savner dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå