Maefteda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Herlig. Cole er veldig god når han har dagen. Håper han finner tilbake til toppformen igjen. Men kjenner jeg West Ham vs Birmingham korrekt, så blir det Birmingham-dominans i andre omgang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Men kjenner jeg West Ham vs Birmingham korrekt, så blir det Birmingham-dominans i andre omgang. Godt tippet! Går jo mot ekstraomganger nå. Interessant kamp! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Helvette. Vil mye heller ha West Ham enn dritten fra Birmingham. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Nei, dritten fra Birmingham. Bowyer, Larsson og de gutta der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Det virker som at noen Arsenal-supportere hater veldig mange lag i ligaen. Disse grunnene har jeg plukket opp etter å ha lest Arsenal-kamptråder: United - rivaleriet City - drittspillere og kjøpelag Chelsea - kjøpelag Tottenham - lasagne-rival Liverpool - rivaleriet Stoke - Pulis, Shawcross og lange innkast Bolton - stygge spillere som skader Cesc Birmingham - drittlag, en B'ham-spiller skadet Eduardo Wigan - Martinez EDIT: Redigert, mindre generalisering. Endret 26. januar 2011 av Latias Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Tottenham og lasagne er jo den morsomste tingen noen sinne Edit: Tottenham + Lasagne = total awesomeness Endret 26. januar 2011 av Hille Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hater: Chelsea og Tottenham. Liker ikke: United, City, Birmingham og Stoke. Vil tro at alle har et par lag de hater samt 4-5 lag de misliker. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Martinez? Den var ny. United - rivaleriet City - drittspillere og kjøpelag Chelsea - kjøpelag Tottenham - bitter lasagne-rival Liverpool - rivaleriet Stoke - Pulis, Shawcross og lange innkast Bolton - stygge spillere som skader Cesc Birmingham - drittlag, en B'ham-spiller skadet Eduardo Bolton har forøvrig blitt 100 ganger bedre under Coyle Men ja, jeg misliker/hater mange lag. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg hater følgende PL klubber: Liverpool, Chelsea og City. Jeg misliker sterkt Arsenal og Tottenham. Misliker noget: Villa, Stoke, Blackburn, Bolton og West Ham (de siste åra). Liker i grunn bare United, men har litt sympatier med lagene i nord, Newcastle og Sunderland. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Som Tottenhamsupporter så burde jeg vel hate naborival Arsenal, men hatet er isåfall ikke stort.. Men Wigan derimot. Klarer ikke det laget der.. Endret 26. januar 2011 av Hille Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg hater: Man City, Liverpool og Chelsea Misliker: Arsenal Resten: Do not care... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg har hat for det meste selv. Begynte jo faktisk å hate litt på Holloway (til og med) i går, haha. Egentlig bare Sunderland, West Ham, Wigan jeg ikke har noe i mot. I den rekkefølgen. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Birmingham 4 - 3 West Ham Da blir det Birmingham i finalen. Jerome med fæl stempling sekunder før slutt, kunne ikke dy seg! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Hore. Sykt frustrerende å se siste ekstraomgang. 3 ganger! 3 ganger har vi hatt ledelsen mot Birmingham i år, alle tre gangene klarer vi ikke å drepe kampen, og slipper Birmingham tilbake igjen. Den første gangen Birmingham tar ledelsen mot oss, cruiser de inn og drøyer og avgjør kampen. Frykter stort at dette kommer til å bli vår bane i serien også. Vi mangler vinnerinstinkt. Endret 26. januar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hater: Burnley og Bolton Misliker: Man Utd Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvilke grunner har dere for å hate Tottenham? Hva faen har vi gjor dere liksom?? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Having successfully introduced female referees to premier league football, the FA are now going to change some of the terminology used: Replace "Wanker" with "Bean-flicker" in the chant "The referee's a...." "Flags" are to be replaced with "Flaps". Players no longer "score", instead they "woo" a goal. Teams can no longer have a "substitute" and have to remain faithful to their chosen ones. "Red cards" will now be pink. The game will no longer be of two halves but of two periods. and of course, "extra time" is to be replaced with 5 minutes before the match to be known as "fore play". Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg har hat for det meste selv. Begynte jo faktisk å hate litt på Holloway (til og med) i går, haha. Er du meg i forkledning? Har begynt å få Holloway langt opp i halsen sjæl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå