banansplitt™ Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Slutt med den ydmyke tonen, niko. Keep it comin'! Endret 5. desember 2013 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Niko: Du får lure på ham en United-trøye, kanskje det setter griller i hode på mannen! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Siste dustegreie fra meg sånn ift fotballdrit. Fikk akkurat oppdrag å tegne et bilde til Thiago Silva i sein bursdagsgave til han. Ting har åpenbart blitt dratt ut av alle proposjoner, men det ville uansett vært morsomt å hatt sitt maleri på Thiago Silva sin vegg. " Dette noe jeg bruker fem prosent av tiden min på. Resten av tiden bruker jeg på den mer tradisjonelle kunstner-karrieren min. Jeg er redd dette kommer til å slå like dårlig ut som å ha stempel som en politisk kunstner. Fotball-kunstner. Allikevel, som et lunsj-prosjekt som har sklidd litt ut av proposjoner, så er det morsomt nok, sier han." Også så seriøs da http://www.tv2.no/sport/fotball/norsk-kunstner-vekker-oppsikt-i-fotballeuropa-4168697.html Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Siste dustegreie fra meg sånn ift fotballdrit. Fikk akkurat oppdrag å tegne et bilde til Thiago Silva i sein bursdagsgave til han. Ting har åpenbart blitt dratt ut av alle proposjoner, men det ville uansett vært morsomt å hatt sitt maleri på Thiago Silva sin vegg. Er du redd for at kunsten din begynner å bli mainstream? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Dette blir jo som om niko sitt musikkprosjekt skulle være med på Hits for Kids 34. Sier seg selv at dette ikke er noe han ønsker Siste dustegreie fra meg sånn ift fotballdrit. Eg tipper det kommer mer! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Dette blir jo som om niko sitt musikkprosjekt skulle være med på Hits for Kids 34. Sier seg selv at dette ikke er noe han ønsker Ikke badmouth HfK! Jeg skal bættre mæ ta deg om du sier noe om McMusic. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 (endret) Vet ikke helt hvor denne hører hjemme, men kanskje her? Interessant for oss som er opptatt av fotball som noe mer enn 2x45min. Kalenderluke 5: House of Football Endret 5. desember 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Meh, fikk forlenget abonnementet mitt med én uke... Latterlig Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Argumenter med at du vil ha en uke gratis du kan bruke på valgfritt tidspunkt siden du gikk glipp av en spesifikk kamp og gjerne vil ha muligheten til å erstatte den med en annen spesifikk kamp. Virket for meg forrige gang Sumo tullet. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Abonnementet mitt går ut 24 desember så det passer egentlig greit å få den uken ut året, men takk... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Da passet det jo egentlig veldig bra ja. Jeg endte med å bruke de to ukene jeg fikk under TDF. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Krul faktisk. Bra de legger merke til folk bakover på banen også og ikke bare folk som scorer masse mål. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Var vanskelig å ikke legge merke til ham i kampen mot oss bl.a. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Uansett, fortjent det. Men er det bare meg eller er det noe veldig rart med å se Pardew med det trofeet der? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Et bisart syn ja, men de har jo hatt en fantastisk form. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Første Newcastlemanager siden Sir Bobby Robson som blir månedens manager. Alan Pardew ble utrolig nok ikke månedens manager en eneste gang den sesongen han ble årets manager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Fult fortjent. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Får han fortsetter å holde månedens manager-tradisjonen ved like, gå på en rekke tap etter dette, i alle fall til helga Full fortjent, ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 Hvem er det som velger ut tv-kampen hos TV2? Useriøst å vise Liverpool-WH når Soton-City går samtidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå