Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en helt annen artikkel enn jeg forventet.

Utrolig rart hvis all informasjonen i den artikkelen stemmer. Med tanke på at han fikk komme tilbake å trene Man Utd så tviler jeg personlig på at alt er korrekt.

 

Eventuelt så har han lært en drøy mengde med fotball-forståelse på veldig kort tid :p

Lenke til kommentar

Merkelig artikkel i grunn. Litt faktafeil/merkeligheter å finne også.

 

After Brøndby won the championship, Nielsen was offered a lucrative contract with Norwegian champions Rosenborg, but Meulensteen convinced him to stay with Brøndby since he was an important culture bearer at the club and therefore vital for the club’s future. Nielsen refused the offer from Rosenborg and stayed at Brøndby, a decision he doesn’t regret according to the book.

 

Brøndby vant ligagullet i juni 2005, altså et helt år før Meulensteen tok over manager. Hvis dette skjedde i 2006, så var vel strengt talt Vålerenga "champions" i Norge. Er vel et par ting som ikke helt på greip i alle fall, som kan gjøre at man kan tvile på litt av det andre som står der også.

 

Forresten spent på å se hvordan gjør det i Fulham. Dette tror jeg kan gå flere veier, enten bra suksess eller katastrofe. Han er en veldig kompetent trener, så får vi se om han klarer seg som manager, det får vi se nå. Jeg håper og tror han vil løfte Fulham og sikre plassen deres i PL også neste sesong, med god margin :)

Lenke til kommentar

Applaus til vedkommende som har satt opp terminlista for midtuken. Hvis målet var å finne den kjedeligste kampen i runden og putte den helt alene på tirsdagskvelden, da har han gjort en strålende jobb.

Syntes Premier League er ekstremt gode på dette. Akkurat der skal La Liga ha litt skryt. Syntes de er flinkere til å variere tidspunkt på kamper o.l. bedre enn hva PL gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...