Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tor Kristian Karlsen, kanskje den i Norge som vet mest om fotball.

Kanskje Norges beste talentspeider. Den i Norge som vet mest om fotball? Utvilsomt ikke.

 

Ikke som fotballfagelig eksert nei. Men som kunnskap om spillere fra PL til Argentins 3 div er han ekstrem. Var hovedsakelig det jeg mente også selv om det kom litt dårlig fram.

Lenke til kommentar

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/c/chelsea/9373739.stm

 

Sykt. CFC har bydd £52m for Aguero og Godin..

Haha, for alt som står på internett er sant.

 

Jeg nekter å tro at Alf Skille og Boris Grishenko ville kommet opp med et så absurd bud og at Atletico faktisk var enda dummere og sa nei. Aguero kommer til å bli taklet herifra og inn til evigheten og vil høyst trolig aldri klare å gjøre en god figur i Premier League.

 

Hmm, han ligner veldig på en tidligere stjernespiller på Chelsea... skal vi se;

 

aguero.art.jpg_40943639_kezman300_getty.jpg

 

Ahh, det var det ja.

 

 

Alle topplag er kjøpelag. Det er dessverre(?) realiteten i Premier League, La Liga, Serie A og Tippeligaen. Man kan naturligvis argumentere med at Arsenal ikke nødvendigvis fortjener denne distinksjonen, men er det egentlig så mye bedre å støvsuge de syv hav på jakt etter purunge gutter i reneste Angelina Jolie-stil?

 

Personlig så har jeg ingenting imot at lag som Manchester City og Tottenham (så får vi se om også Blackburn etterhvert gjenfinner kredittkortformen fra tidlig 90-tall) finner frem sjekkheftene, da det bringer flere profiler til Premier League, høyere kvalitet på kampene og ikke minst øker konkurransen i toppen av tabellen. Årets utgave av Premier League er en av de morsomste på lang, lang tid. Dette skyldes i stor grad at lag som Tottenham og Manchester City klarer å utfordre hegemoniet til Manchester United og Arsenal (a lá slik Chelsea gjorde det fra 2004).

Lenke til kommentar

Tor Kristian Karlsen, kanskje den i Norge som vet mest om fotball.

Kanskje Norges beste talentspeider. Den i Norge som vet mest om fotball? Utvilsomt ikke.

 

Ikke som fotballfagelig eksert nei. Men som kunnskap om spillere fra PL til Argentins 3 div er han ekstrem. Var hovedsakelig det jeg mente også selv om det kom litt dårlig fram.

Da er vi enige.

Lenke til kommentar

Går mer på en økonomisk metafor. Gates og Jobs har tjent pengene sine selv, mens Paris Hilton har fått alt i fanget.

Men om det går på det økonomiske så passer ikke Tottenham inn slik som TomWhittaker påpeker.

Tottenham med Levy i førersetet går jo i pluss selv om de er en av de klubbene som har brukt mest på spillere de siste årene.

Selger jo som hakka møkk. Er vel også en av de klubbene i toppen som utbetaler minst til spillerne.

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Går mer på en økonomisk metafor. Gates og Jobs har tjent pengene sine selv, mens Paris Hilton har fått alt i fanget.

Men om det går på det økonomiske så passer ikke Tottenham inn slik som TomWhittaker påpeker.

Tottenham med Levy i førersetet går jo i pluss selv om de er en av de klubbene som har brukt mest på spillere de siste årene.

Selger jo som hakka møkk. Er vel også en av de klubbene i toppen som utbetaler minst til spillerne.

Var vel derfor jeg skrev Chelsea og City, ikke Chelsea, City og Tottenham :p

Lenke til kommentar

Går mer på en økonomisk metafor. Gates og Jobs har tjent pengene sine selv, mens Paris Hilton har fått alt i fanget.

Men om det går på det økonomiske så passer ikke Tottenham inn slik som TomWhittaker påpeker.

Tottenham med Levy i førersetet går jo i pluss selv om de er en av de klubbene som har brukt mest på spillere de siste årene.

Selger jo som hakka møkk. Er vel også en av de klubbene i toppen som utbetaler minst til spillerne.

Var vel derfor jeg skrev Chelsea og City, ikke Chelsea, City og Tottenham :p

jeg quotet deg, men rettet det mot mr whittaker :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...