Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mye sjarm i 16:00-kampene, men jeg synes de bør prøve ut La Liga-modellen der absolutt ingen kamper blir sendt samtidig. Vet ikke om noen la merke til det, men mellom 25.10 og 04.11 var det La Liga på tv hver eneste dag, altså hele elleve dager på rad med fotball fra samme liga. Foretrekker det fremfor at halve runden blir spilt lørdag kl. 16.

Lenke til kommentar

Det er mye sjarm i 16:00-kampene, men jeg synes de bør prøve ut La Liga-modellen der absolutt ingen kamper blir sendt samtidig. Vet ikke om noen la merke til det, men mellom 25.10 og 04.11 var det La Liga på tv hver eneste dag, altså hele elleve dager på rad med fotball fra samme liga. Foretrekker det fremfor at halve runden blir spilt lørdag kl. 16.

 

Riktignok veldig sjeldent at kampene blir så spredt som det var her. Sjarm med kveldskamper også, men 22.00 kampene (og ikke minst 23.00) blir litt vel sent.

Lenke til kommentar

Tre Soton-spillere tatt ut i England-troppen, to av dem har allerede scoret. Morsomt å se det som skjer på St. Mary's for tiden.

Vanvittig morsomt og! Jeg hadde tro på dem før sesongen, men at de skal gjøre det SÅ bra som de gjør nå, det hadde jeg ikke trodd.

 

Ingen har klart å score mer enn to mot Hull denne sesongen, og Soton har allerede gjort dette til pause. Verdt å nevne at Hull allerede har møtt både City, Chelsea, Everton og Tottenham borte denne sesongen.

Lenke til kommentar

Vanvittig morsomt og! Jeg hadde tro på dem før sesongen, men at de skal gjøre det SÅ bra som de gjør nå, det hadde jeg ikke trodd.

 

Ingen har klart å score mer enn to mot Hull denne sesongen, og Soton har allerede gjort dette til pause. Verdt å nevne at Hull allerede har møtt både City, Chelsea, Everton og Tottenham borte denne sesongen.

Spilleplan kan dog variere fra kamp til kamp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...