Stonemeister Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 AllFather, gjør jeg det rett? Nei. 4 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Fy faen. Hvem er det som står bak disse utrolig kjedelige PL-lørdagene? La oss for all del ikke spre de interessante kampene utover. EDIT: Når jeg tenker meg om så er det greit at det ikke er 13:45-kamp, jeg skal jo se VM-finalen i brettspill med han norske. Endret 9. november 2013 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Det er mye sjarm i 16:00-kampene, men jeg synes de bør prøve ut La Liga-modellen der absolutt ingen kamper blir sendt samtidig. Vet ikke om noen la merke til det, men mellom 25.10 og 04.11 var det La Liga på tv hver eneste dag, altså hele elleve dager på rad med fotball fra samme liga. Foretrekker det fremfor at halve runden blir spilt lørdag kl. 16. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Enig her. De kunne ihvertfall fått enten Chelsea, Liverpool, eller Everton på 13.45. Eller noe annet enn Norwich - West Ham 18.30. Takk for tips om sjakk forresten. Aldri sett på det før, men må jo prøves. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Det er mye sjarm i 16:00-kampene, men jeg synes de bør prøve ut La Liga-modellen der absolutt ingen kamper blir sendt samtidig. Vet ikke om noen la merke til det, men mellom 25.10 og 04.11 var det La Liga på tv hver eneste dag, altså hele elleve dager på rad med fotball fra samme liga. Foretrekker det fremfor at halve runden blir spilt lørdag kl. 16. Riktignok veldig sjeldent at kampene blir så spredt som det var her. Sjarm med kveldskamper også, men 22.00 kampene (og ikke minst 23.00) blir litt vel sent. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Tre Soton-spillere tatt ut i England-troppen, to av dem har allerede scoret. Morsomt å se det som skjer på St. Mary's for tiden. 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Tre Soton-spillere tatt ut i England-troppen, to av dem har allerede scoret. Morsomt å se det som skjer på St. Mary's for tiden. Vanvittig morsomt og! Jeg hadde tro på dem før sesongen, men at de skal gjøre det SÅ bra som de gjør nå, det hadde jeg ikke trodd. Ingen har klart å score mer enn to mot Hull denne sesongen, og Soton har allerede gjort dette til pause. Verdt å nevne at Hull allerede har møtt både City, Chelsea, Everton og Tottenham borte denne sesongen. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Tror dere Martin Jol er Fulham-manager etter landslagspausa? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Ser stygt ut, men Fulham er ikke en typisk sack-at-first-sight type klubb. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Vanvittig morsomt og! Jeg hadde tro på dem før sesongen, men at de skal gjøre det SÅ bra som de gjør nå, det hadde jeg ikke trodd. Ingen har klart å score mer enn to mot Hull denne sesongen, og Soton har allerede gjort dette til pause. Verdt å nevne at Hull allerede har møtt både City, Chelsea, Everton og Tottenham borte denne sesongen. Spilleplan kan dog variere fra kamp til kamp Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Fortsatt 0-0 på Selhurst Park. Kampen startet et kvarter for sent pga. en ulykke i London. Så kan jo være greit å finne en stream til den om dere vil se litt mer PL-fotball før neste kamp Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Haha, pen dive av Ramires. Udugelige drittdommer. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 (endret) Småkjipt. Mangler bare at Everton tar en sen seier nå. Endret 9. november 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Mangler en Everton-seier på oddsen selv, så ja takk til det.. Ser dog ikke sånn ut da. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2013 Forfatter Del Skrevet 9. november 2013 Young får konkurranse om oscaren i år. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Å si at det der byr på konkurranse, er en fornærmelse mot alt Young har jobbet for. 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Young får konkurranse om oscaren i år. Ikke i nærheten av Young engang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Greit nok at det var lame, men ikke i Young-klasse. Ramires må jobbe hardt for å nå opp. Heldigvis er det masser av tid igjen av sesongen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. november 2013 Del Skrevet 9. november 2013 Eneste som gjør at det ikke er young klasse er at det er kun en gang. Utenom det har den alle ting som gjør den til noe young kunne gjort. Kjipt at Chelsea filmer til seg det ene poenget...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå