Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www1.skysports.com/watch/video/sports/football/9006888/avb-lauds-everton-effort

 

AvB sier at det medisinske personellet sa at Lloris ikke kunne fortsette siden han ikke kunne huske situasjonen, men AvB overkjørte den bestemmelsen siden Lloris mente han kunne fortsette. Dette minner meg veldig om en kamp på videregående der vi spilte lærere mot elever med ganske røft spill. På et punkt kolliderer 2 spillere og en av de blir liggende, men etter noen minutter reiser han seg og fortsetter etter applaus i fra publikum. Etter dette måtte han sykemeldes i over et år hvor store deler gikk ut på å bare være i et mørkt rom helt alene. Han måtte også blant annet dra tidlig fra sitt eget bryllup ved en senere anledning siden han rett og slett ikke kunne fortsette.

 

Er det riktig at managere skal kunne overkjøre sitt eget medisinske personell på denne måten? Burde ikke de vite best i slike situasjoner?

Lenke til kommentar

http://www1.skysports.com/watch/video/sports/football/9006888/avb-lauds-everton-effort

 

AvB sier at det medisinske personellet sa at Lloris ikke kunne fortsette siden han ikke kunne huske situasjonen, men AvB overkjørte den bestemmelsen siden Lloris mente han kunne fortsette. Dette minner meg veldig om en kamp på videregående der vi spilte lærere mot elever med ganske røft spill. På et punkt kolliderer 2 spillere og en av de blir liggende, men etter noen minutter reiser han seg og fortsetter etter applaus i fra publikum. Etter dette måtte han sykemeldes i over et år hvor store deler gikk ut på å bare være i et mørkt rom helt alene. Han måtte også blant annet dra tidlig fra sitt eget bryllup ved en senere anledning siden han rett og slett ikke kunne fortsette.

 

Er det riktig at managere skal kunne overkjøre sitt eget medisinske personell på denne måten? Burde ikke de vite best i slike situasjoner?

 

Absolutt. Boas burde vel ikke ha stemmerett i en slik situasjon. Man ser legene prøver å ta han av banen. Synes det er merkelig at legene blir overstyrt jeg. Petr Cech ble ganske hardt skadet etter en lignende situasjon:

 

Han som traff Petr Cech er ikke 1/10 så diger som Lukaku engang.

Lenke til kommentar

Denne her er vel litt tullete. Slik vil det jo (nesten) alltid være så lenge alle lag har minst 1 tap. Minner litt om "3 degrees of Kevin Bacon".

 

Det jeg tekte også Benbjo. I tillegg må "derfor er liga x best pga dette" være blant de dummeste argumentene noen gang. Hvorfor skulle det må noen som helst måte være en styrke at alle lagene slår hverandre?

Det var først og fremst et morsomt fakta, og har selvsagt ingenting med nivået på ligaen å gjøre. Jeg synes det var litt artig.

Lenke til kommentar

 

Absolutt. Boas burde vel ikke ha stemmerett i en slik situasjon. Man ser legene prøver å ta han av banen. Synes det er merkelig at legene blir overstyrt jeg. Petr Cech ble ganske hardt skadet etter en lignende situasjon:

 

Han som traff Petr Cech er ikke 1/10 så diger som Lukaku engang.

Villas-Boas var vel i garderoben der Cech nesten døde og? Men forstår jo at man kan ta gale avgjørelser "in the heat of the moment". Det jeg mener er at det burde være klare regler hvor for eksempel dommeren stepper inn og sier til AvB at Lloris skal av banen siden det er det legene mener.

Lenke til kommentar

Lloris skal av banen asap etter noe sånt. Enten så faker han skaden, eller så er han halvveis slått bevistløs etter treffet. I mine øyne burde Cleverley gått av banen i 43-44. minutt på CC i helgen til og med.

 

Villas-Boas var vel i garderoben der Cech nesten døde og?

 

Hvilken historie er dette?

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...