Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sturridge vant sist, nettet i hver kamp ved untak av en denne måneden han. Men ingenting hadde smakt bedre enn en dårlig oktober-måned for Arsenal og Wenger.


Faen på tide at vinneren av EL får plass i CL. Man kan få CL som nestbeste lag i Danmark, Sveits, Hellas og alle andre land som er ranket som 15 eller bedre i UEFA, men om du går henn og vinner EL, får du ikke plass. Nå blir det kanskje litt blest om denne cupen også...

Helt enig.

Lenke til kommentar

Faen på tide at vinneren av EL får plass i CL. Man kan få CL som nestbeste lag i Danmark, Sveits, Hellas og alle andre land som er ranket som 15 eller bedre i UEFA, men om du går henn og vinner EL, får du ikke plass. Nå blir det kanskje litt blest om denne cupen også...

Skal vel bli sånn i fra neste sesong om jeg husker riktig.

Lenke til kommentar

Faen på tide at vinneren av EL får plass i CL. Man kan få CL som nestbeste lag i Danmark, Sveits, Hellas og alle andre land som er ranket som 15 eller bedre i UEFA, men om du går henn og vinner EL, får du ikke plass. Nå blir det kanskje litt blest om denne cupen også...

Uenig! CL-kvalifiserer man seg til gjennom solid spill i ligaen. Den ordningen du nevner kommer sannsynligvis til å bety at et mindre lag fra et ikke typisk fotballand ikke kommer med i CL, noe som tar bort mye av sjarmen med turneringen.

Lenke til kommentar

Chelsea, Atletico Madrid, Porto, Atletico Madrid, Shaktar, Zenit, Sevilla, Sevilla, CSKA Moskva og Valencia er de 10 siste vinnerne.

 

Ikke mange mindre lag fra ikke typiske fotballand.

 

Nå husker jeg ikke i farten om noen av disse lagene (utenom Chelsea) kom via CL, (sikkert noen) men i tilfellene Atletico Madrid og Sevilla hadde jo en CL-plass virkelig vært en passende belønning.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Her sitter jeg i fred og ro og ser på PL-kamp mens jeg venter på mat, så skal det komme en gammal gubbe og fucke opp alt fordi han vil se på Godset - Enga. FUCK OFF!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...