kloffsk Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Nice, artig graf! Er ikke tilfeldig hvilke lag vi finner i 4. kvadrant. Endret 21. september 2013 av kloffsk Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Sessegnon! Djevelskt deilig. Håper han putter et par-tre til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Skulle ønske jeg så West ham-Everton eller Newcastle-Hullkampen istede for Liverpool-Southamton idag. Makan til drittkamp. Lenke til kommentar
Populært innlegg Muggkaare Skrevet 21. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 21. september 2013 To av tingene jeg hater mest med dagens fotballspillere: 1) I handsituasjoner eller lignende, hvorfor i helvete skal man stoppe opp totalt og sutre og grine? Nei, spill til dommeren blåser, spesielt om motstanderlaget vinner ballen og kan kontre. 2) Topptrente spillere som faller om som fluer i og rundt sekstenmeteren bare man kjenner pusten av en motspiller i nakken. Fitter, hele gjengen. 10 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 21. september 2013 Del Skrevet 21. september 2013 Jeg kan legge til et par ting til, if I may: 1) På HVER JÆVELA avgjørelse så løfter omtrent alle spillerne i området hvor avgjørelsen, feks. innkast, hånda opp for å symbolisere at "Det er vår ball". Uansett hvor klart det er at det IKKE er deres ball! 2) Man liker å tro at dette spillet handler om "fair play" (se også forrige punkt) , men er det fair play å si at mora/søstera/bestemora til motstanderen er en hore, for å få han til å tilte/spille dårligere? Er DET fair play?? Å vinne for enhver pris er, i mine øyne, ikke fair play. Å vinne fordi du er bedre og kun det, er fair play! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Noen som så Swansea-kampen? Ifølge vglive sto Dyer for assist på førstemålet, ifølge tv2 sto Shelvey for assist men ifølge Fantasy så står Routeledge for assist. Hvilken stemmer? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 (endret) Routledge mener eg det var. Endret 22. september 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2013 Forfatter Del Skrevet 22. september 2013 Di Canio sparket. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Latterlig av Sunderland imo. Lar han selge alle de spillerne og kjøpe 10(?) spillere for å så gi han fem kamper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Ikke akkurat sjokkerende. 1 poeng på 5 kamper er ikke spesielt bra. Samt oppførselen til Di Canio har vært ¨¨spesiel''.Men hvem er neste man ut?! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Det var vel å forvente. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Ikke akkurat sjokkerende. 1 poeng på 5 kamper er ikke spesielt bra. Samt oppførselen til Di Canio har vært ¨¨spesiel''. Men hvem er neste man ut?! Martin Jol. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Fem kamper er litt lite da når han prøvde å bygge et nytt lag. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Enig, det er helt latterlig å bare få 5 kamper. At han er kontroversiell er noe de visste godt da de ansatte han, så det bør jo ikke være av betydning. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Sunderland uten manager ja. Da har Moyes ny jobb 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Eiere er ikke kjent for å ha god tålmodighet når det kommer til managere. Kjipt, men sant. Typisk om Sunderland får ny manager før Liverpool-kampen, som selfølgelig ender med ny giv og seier. Møkkatiming. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. september 2013 Del Skrevet 22. september 2013 Toppen av kransekaka nå hadde vært om Henning Berg hadde fått jobben. Herregud som det hadde fryda meg Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. september 2013 Del Skrevet 23. september 2013 http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/sunderland-sack-paolo-di-canio-2294089 Bare rykter så klart, men hadde ikke overrasket meg om det stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå