Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Gary O'Neil klar for West Ham, og morgendagens kamp mot Birmingham i CC semi. Solid spiller, men da i Championship. Vi får se hva han duger til, men frykter en slags Jon Walters her. En som ikke tar nivået for fem øre. Han er fra området rundt West Ham i alle fall, og er engelsk, noe som er positivt, selv om jeg heller skulle hatt en knallgod utenlending.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig nok: Smertelig enig. Rart hvordan han oppførte seg som en komplett douche under autoritære Mourinho, mens han nå de to siste årene har blitt en likandes fyr. Drogba har jo blitt en voksen mann, 32 år, kanskje det er der det ligger.

 

ed: Angående Drogba.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Er vel et klassisk tilfelle av en spiller som er en drittsekk på banen, men godkar utenfor. Han sa jo det selv, i etterkant av utblåsingen mot Øvrebø for 2 år siden. Han sa at han ofte ble flau i ettertid, når han fikk se hva han hadde gjort, mens han spilte fotball.

 

Minnet meg litt på en gammel, litt små-morsom video:

http://www.youtube.com/watch?v=_dp-YIsfGZc

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Ble sittende å diskutere londontur med fatter her på søndag.

Jeg terget han litt for han og brødrene hans har vært flinke til å prate om turen de skulle tatt men som aldri blir noe av.

Så jeg gikk litt til angrep mot han og sa at han måtte lære seg å være litt mer impulsiv.

Jeg mente det selvfølgelig ikke bokstavelig men det skjønte ikke han.

20 min etterpå hadde han bestilt tur til London i mai :p. Tottenham v Blackpool

Jeg fikk selvfølgelig også være med. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det gjelder å være kynisk. ;)

 

London er magisk! Har ikke vært på White Hart Lane da, det må være ganske kjedelig. :p Men skal hvert fall ta turen dit, Emirates, Upton Park, Stamford, osv. i løpet av tiden min her. Det er ikke spesielt vanskelig å få tak i general sale-billetter i løpet av en sesong.

Lenke til kommentar

Har ikke vært på White Hart Lane da, det må være ganske kjedelig. :p

 

Jeg var å så mot Blackburn når de vant 4-2 i fjor.

Da hadde de hatt en liten periode med dårlige resultater.

Når de dro i gang "Oh when the spurs" da så var det sånn at jeg hadde lyst til å gråte.

Vakkert!! :love:

Brodern som ikke heier på Tottenham sa at han fikk gåsehud.

Lenke til kommentar

Offisielt: Andy Gray forlater Sky Sports

 

Fy faen så synd. Gray og Martin Tayler er jo verdens beste kommentatorpar (irl, ikke på FIFA). Jaja, han la vel opp til det selv. Veldig dumt å mobbe jentedommere på den måten, selv om han trodde han var off-air da han sa det.

Lenke til kommentar

Faen, det eneste ålrighte kommentatorparret også. Grey og Taylor er stemmene jeg forbinder med toppkamper i PL. Nå vet vi hva som skjer når kjerringer skal inn i det eneste fristedet vi har igjen, det ender opp med dritt for alle parter. likestilling meg så innihelvete langt opp i rassen.

 

929Sian-Massey.jpg

 

Brenn på bålet eller hold deg på kjøkkenet

 

Jeg sier som supertalentet (riktignok en spesiel skrue) Ravel Morrison:

Wat is the world comin to?? fuckin joke if u ask me. the butiful game is Goin to Shit!! too much foreigners and now women officials!!

 

women refereeing womens football matches yeah thats fine... but why women referee mens? bad enough in youth football now its prem like.

 

hahahaaha andy gray and rich keys fuckin ledgends!!! i am with u boys s!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...