Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Se der ja, en egen PL-Café-tråd jo. Så herlig.

Nå er det bare glede seg stort til Sesongstart.

Jeg har Canal Digital, leste noe her om at de ikke sender alle kampene (pga manglende "kanaler")? Det må da være mulig å løse?

Det fungerte fint på min Viasat-tuner i 2003 når jeg så på Champions League. Bare trykke på den blå knappen, og vips! så var Arsenal byttet ut med Manchester United på ett blunk.

Pun intended!

Velkommen til en ny sesong!!

:w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere som er i samme situasjon som meg som ikke kan få TV2 PL kanalene på tven, evt vil se alle kampene på sumo så har tv2 tilbud på sumo gull, 3mnd til 399,-

Jeg har sendt de mail å for å høre hvor lenge den kampanjen varer.

Og husk prisene på sumo sport går opp 1 august pga PL, så lønner seg å kjøpe før det.

Edit: Og der fikk jeg svar, under 15min senere, ikke dårlig. Den kampanjen varer vist til 31 juli.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Synd med Pompey.

OT: Synes tråden burde bli kalt "For oss EKTE menn."

Nå vet jeg av minst to kvinner som følger med PL på dette forumet.

Lenke til kommentar

Faen. Vurderer sumo nå. 3 måneder til 399,-. Pros og cons noen? Det er jo litt kjipt å se kamper på dataen da. Selv når du kobler opp mot tv-en mister man litt av feelinga.

Jeg har ikke noe valg ettersom Gets kabel i bygget her ikke er bra nok.

Men jeg syns bildet er bra. Kobler til tven og anlegget. Tenker ikke over at det er nettstream.

Så Vålerenga Ålesund og da hadde streamen litt problemer og bildet ble sort ca 5 ganger i løpet av kampen, men kom opp igjen ca 30sek-1min senere. Har ikke sumo selv så spurte han jeg lånte kontoen av om den pleide å skje, men han hadde ikke oplevd det før.

Sumo viser jo alle kampene også, der er jo ett greit pluss.

Lenke til kommentar

Hva slags tvsignal har dere som ikke har mulighet for TV2 Premier League?

Har dårlig kabel internt i bygget der jeg bor. Og siden det kun er en leilighet her så er ikke Get villig til å betale det.

Det kommer på ca 20.000,- så vi som bor i leiligheten er heller ikke så keene på å betale :p

Lenke til kommentar

Ikke la dere lure så lett. Tviler på at Daniel har assosiasjoner med det kvinnelige kjønn what so ever. Hverken i det virkelige liv, eller på internett. Dette er et såkalt baite. Han legger det ut, unitedkidsa som han liker å kalle oss blir nysgjerrige og biter på. "å er det dame her? Vi snakkes på PM" også er ballet i gang. En ting leder til en annen. Hvor tror dere det har blitt av et søtt barn som tazdog egentlig? Forsvunnet av seg selv?

Gjennomskua

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...