JohnRichard Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Se der ja, en egen PL-Café-tråd jo. Så herlig. Nå er det bare glede seg stort til Sesongstart. Jeg har Canal Digital, leste noe her om at de ikke sender alle kampene (pga manglende "kanaler")? Det må da være mulig å løse? Det fungerte fint på min Viasat-tuner i 2003 når jeg så på Champions League. Bare trykke på den blå knappen, og vips! så var Arsenal byttet ut med Manchester United på ett blunk. Pun intended! Velkommen til en ny sesong!! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Det er vel bare Altibox og TV2 Sumo som sender ALLE kampene. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) så lenge jeg får sett kampene til de The big four er jeg fornøyd, tror tv2 PL vil sende alle disse kampene Endret 28. juli 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) kjapp edit der ja speedfrog Endret 28. juli 2010 av Sattern Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Til dere som er i samme situasjon som meg som ikke kan få TV2 PL kanalene på tven, evt vil se alle kampene på sumo så har tv2 tilbud på sumo gull, 3mnd til 399,- Jeg har sendt de mail å for å høre hvor lenge den kampanjen varer. Og husk prisene på sumo sport går opp 1 august pga PL, så lønner seg å kjøpe før det. Edit: Og der fikk jeg svar, under 15min senere, ikke dårlig. Den kampanjen varer vist til 31 juli. Endret 28. juli 2010 av PatSharpX Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg kan ikke skjønne hvorfor Sumo er dyrere enn å bestille via. en TV-distributør? Hadde planer om å kjøre Sumo på TV-pcen men det er jo søren meg dyrere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Synd med Pompey. OT: Synes tråden burde bli kalt "For oss EKTE menn." Nå vet jeg av minst to kvinner som følger med PL på dette forumet. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Det skal bli utrolig deilig å komme i gang med PL igjen. Etter et skuffende VM gleder man seg ekstra til PL dette året. Blir spennende å se hvordan City kommer til å gjøre det + Liverpool med ny manager. Ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Noen som har erfaring med hvor lang tid det går fra man bestiller nye kanaler hos CD, til de er på plass? Altså PL-kanalene da. Flytter til et sted med CD nå i helga (fra altibox ), og vil jo gjerne ha det før det braker løs! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Det var i 2007. Og jeg kan ikke tro jeg svarer på dette, da jeg "hater" friidrett. N'Dure løp nettopp på 10.16 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Faen. Vurderer sumo nå. 3 måneder til 399,-. Pros og cons noen? Det er jo litt kjipt å se kamper på dataen da. Selv når du kobler opp mot tv-en mister man litt av feelinga. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Faen. Vurderer sumo nå. 3 måneder til 399,-. Pros og cons noen? Det er jo litt kjipt å se kamper på dataen da. Selv når du kobler opp mot tv-en mister man litt av feelinga. Jeg har ikke noe valg ettersom Gets kabel i bygget her ikke er bra nok. Men jeg syns bildet er bra. Kobler til tven og anlegget. Tenker ikke over at det er nettstream. Så Vålerenga Ålesund og da hadde streamen litt problemer og bildet ble sort ca 5 ganger i løpet av kampen, men kom opp igjen ca 30sek-1min senere. Har ikke sumo selv så spurte han jeg lånte kontoen av om den pleide å skje, men han hadde ikke oplevd det før. Sumo viser jo alle kampene også, der er jo ett greit pluss. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hva slags tvsignal har dere som ikke har mulighet for TV2 Premier League? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Hva slags tvsignal har dere som ikke har mulighet for TV2 Premier League? Har dårlig kabel internt i bygget der jeg bor. Og siden det kun er en leilighet her så er ikke Get villig til å betale det. Det kommer på ca 20.000,- så vi som bor i leiligheten er heller ikke så keene på å betale Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Skjønar. Hvor mye betaler dere i måneden for kabeltven da? Har dere noe som helst mulighet til å montere et eller annet utvendig mottaksutstyr? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Synd med Pompey. OT: Synes tråden burde bli kalt "For oss EKTE menn." Nå vet jeg av minst to kvinner som følger med PL på dette forumet. Whaat? Skjult fornermelse mot Raste og Points eller fakta? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Informer meg, fotball intereserte kvinnfolk må da være interesert i litt tjukke, hårete og generelt sett grisete mannfolk fra sørlandet da? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Ikke la dere lure så lett. Tviler på at Daniel har assosiasjoner med det kvinnelige kjønn what so ever. Hverken i det virkelige liv, eller på internett. Dette er et såkalt baite. Han legger det ut, unitedkidsa som han liker å kalle oss blir nysgjerrige og biter på. "å er det dame her? Vi snakkes på PM" også er ballet i gang. En ting leder til en annen. Hvor tror dere det har blitt av et søtt barn som tazdog egentlig? Forsvunnet av seg selv? Gjennomskua 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Rekdal-nivå game? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå