PSV Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Kanskje de samme folkene som ble banket av City fans forrige helg? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det er en skam at Moyes igjen benker Kagawa og starter Giggs. Kagawa kommer til å bli ’ødelagt’ om han ikke får spille mer enn han gjør... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Synes det er helt grei i akkurat denne kampen jeg. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det er en skam at Moyes igjen benker Kagawa og starter Giggs. Kagawa kommer til å bli ’ødelagt’ om han ikke får spille mer enn han gjør... Som allerede nevnt i kamptråden er Kagawa ute med skade, en "knock" visstnok. Skammelig Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Godt å se at Anelka er tilbake. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Jeg har klaget på bildekvalitet hos Sumo. Jeg har gang på gang startet en kamp, valgt å flytte fra auto til high på kvalitet. I dag la jeg merke til at gjør man det får man 1mb , mao ikke noe særlig å skryte av. Lot jeg den stå på auto fikk jeg 5mb. Da ble kvaliteten sinnsykt mye bedre, ikke lett å se forskjell på det og tv signal Tips til andre idioter som meg Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Ja, det er litt dårlig i starten på auto men så blir det som TV, i hvertfall på min 40". Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Herregud som jeg hater stemmen til Wikestad. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 En av hovedgrunnene til at jeg gikk over til Al Jazeera. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Al Jazeera er genialt. Hola Unblocker gjør at man ikke trenger å stresse med DNS fra Overplay som fucker opp Sumo og Viaplay også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1535149 Velkommen til Deadline Day. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Og der varn klar. Spent på prisen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 En av hovedgrunnene til at jeg gikk over til Al Jazeera. Al Jazeera er fantastisk. Overlegen TV2 i alt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 City kommer vel til å hente en eller annen midtstopper i verdensklasse nå rett før vinduet stenger. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2408362/Martin-Demichelis-signs-Manchester-City.html Demichelis. Kanskje ikke helt i XI på verdenslaget, men et trygt valg for Pellegrini. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Noen som tilfeldigvis fikk med seg hvilken sang TV2 brukte i går på de korte editene før de gikk til reklame mellom kampene? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 "In order to achieve this, we are building a unique facility that brings together a best in class Academy [for up to 400 young people] with new first team training facilities and all of the Club’s operations, right next to our stadium and in the heart of our community" - http://www.cityfootballacademy.co.uk/the-vision/ Jeg synes det er knallbra at City satser på akademiet sitt, men 400 spillere? Hvor mange er det vanlig å ha i akademiet sitt? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Si 2 lag i hvert kull på 20 spillere fra 6-16 så har du 400 spillere. Høres ikke så mye ut det. Nå har man kanskje ikke så mye som 20 spillere på hvert lag, men legg til junioravdeling på ca 100, så er man rundt 400 + -. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Hmm.. Ja hørtes kanskje verre ut en det det er. Blir spennende å se hvordan det går. De ansatte vel han fyren som hadde ansvar for Barca sitt akademi for noen år tilbake om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Cristian Nyari @Cnyari32m Former German international Thomas Hitzlsperger has decided to end his career because of chronic injuries at the age of 31. Shame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå