AllFather Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Knall bestilte meg en komplett mini PC for bruk mot prosjektor Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Det blir det jo crap bildekvalitet på, da du må bruke airplay mirroring - altså av hele skjermen og ikke bare videostrømmen. Vesentlig lurere å bruke iPad og airplay fra ipaden - da er det kun videostrømmen . Blir fortsatt ikke i nærheten av samme kvalitet som på et TV-signal, men det duger.. Synes det blir bra nok bildekvalitet til å la være å betale dobbelt så mye for Premium. Hvis man synes bildekvaliteten blir for dårlig kan man jo bare se det på PC'en istedet for. Da får man det i HD. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Cardiffs eier har stil, det skal han ha. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Synes det blir bra nok bildekvalitet til å la være å betale dobbelt så mye for Premium. Hvis man synes bildekvaliteten blir for dårlig kan man jo bare se det på PC'en istedet for. Da får man det i HD. HD-kvaliteteten til TV2-Sumo og andre webtjenester når ikke tv-signalet til knærne når det kommer til bitrate. Er ikke sammenlignbart. Dette er det eneste som hindrer meg i å bytte til en sumoløsning, da jeg får mark av å se på bilde som hakker, uskarphet osv.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Hadde hatt tv hvis jeg bare kunne hatt fotballkanaler og kanskje nyhetskanaler, men siden det ikke er mulig er det bare Sumo på meg Går helt greit stort sett. Jeg ser på 100" lerret. Ble bedre kvalitet en uke eller så etter nye sumo app til iPad kom ut. Endret 25. august 2013 av AllFather 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Skandale med seks minutters tilleggstid i den kampen der. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Cardiff! Det er så deilig!! Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Sterkt av Cardiff. Får se om gudfaren av alle kjøpelag gjentar bedriften i morgen kveld. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Gleder meg til i morgen ja. Som sagt, kamptråd her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1533521 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Lol City? Alternativet var tottenham kampen, mener du den ville vært bedre ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Alternativet var tottenham kampen, mener du den ville vært bedre ? Sorry, det jeg mente var egentlig "hva skjer City", eller lol@city om du vil. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Regner med de fleste andre forstod det. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 David Platt on Al Jazeera: "If Mancini and I were still at City, Hart wouldn't be there. We decided to sign Begovic." Sykt at noen fortsatt rater han (Hart) høyere enn DDG. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Tror De Gea har tjent voldsomt på kritikken han fikk i starten og bra management av Steele og Ferguson for å holde han på rett kjøl mentalt. Utviklingen har vært over all forventning. Hart virker litt mett etter å ha vært hele Englands gullgutt og muligens neste klassekeeper i Shilton- eller Banks-klassen i noen år. 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Skal ikke undervurdere betydningen av at Hart har hatt og vil ha klippekort på landslaget mens De Gea er 3. keeper (godt mulig 4. nå) bak Casillas, Valdes, Reina. (Diego Lopez) Bedre for utviklingen til De Gea, i alle fall mentalt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Sukie Sindhar @sukiesindhar 12m Man Utd have offered Rooney and £60m to Tottenham for Gareth Bale say Manchester Evening News reporter.. Hadde vært litt av en tvist i Rooney og Bale sagaene. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Skal Bale spille i PL denne sesongen så er det kun for Tottenham. Det har jeg bestemt. Orker ikke tanken på å møte på han selv. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Levy selge nok en Tottenham-stjerne til United?Er lov å drømme, og det er selvfølgelig ingenting som forbyr Moyes å prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå