Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir det jo crap bildekvalitet på, da du må bruke airplay mirroring - altså av hele skjermen og ikke bare videostrømmen.

 

Vesentlig lurere å bruke iPad og airplay fra ipaden - da er det kun videostrømmen :). Blir fortsatt ikke i nærheten av samme kvalitet som på et TV-signal, men det duger..

 

Synes det blir bra nok bildekvalitet til å la være å betale dobbelt så mye for Premium. Hvis man synes bildekvaliteten blir for dårlig kan man jo bare se det på PC'en istedet for. Da får man det i HD.

Lenke til kommentar

 

Synes det blir bra nok bildekvalitet til å la være å betale dobbelt så mye for Premium. Hvis man synes bildekvaliteten blir for dårlig kan man jo bare se det på PC'en istedet for. Da får man det i HD.

 

HD-kvaliteteten til TV2-Sumo og andre webtjenester når ikke tv-signalet til knærne når det kommer til bitrate. Er ikke sammenlignbart.

Dette er det eneste som hindrer meg i å bytte til en sumoløsning, da jeg får mark av å se på bilde som hakker, uskarphet osv..

Lenke til kommentar

Hadde hatt tv hvis jeg bare kunne hatt fotballkanaler og kanskje nyhetskanaler, men siden det ikke er mulig er det bare Sumo på meg :)

 

Går helt greit stort sett.

Jeg ser på 100" lerret.

 

Ble bedre kvalitet en uke eller så etter nye sumo app til iPad kom ut.

 

 

3b26398ec2d0428bdaa282e0b9dda69a.jpg

Endret av AllFather
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...