Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Om budet fra United er reelt, så er det et hån mot Everton. Tror de virkelig at Everton skal gi kompispriser, når det visstnok ikke er bare gode relasjoner mellom Moyes og Everton? Noen ganger så lurer jeg på hva United tror dem er.

 

(Og ja, jeg vet at min klubb har en manager som legger skambud etter skambud, men de som kjenner meg vet et jeg ikke støtter den hodeløse overgangspolitikken whatsoever)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om budet fra United er reelt, så er det et hån mot Everton. Tror de virkelig at Everton skal gi kompispriser, når det visstnok ikke er bare gode relasjoner mellom Moyes og Everton? Noen ganger så lurer jeg på hva United tror dem er.

 

 

Everton can confirm that it has received bids from Manchester United for two players. Those bids were immediately rejected out of hand as derisory and insulting.

 

The Club did not make public these details as it was vital Roberto Martinez’s preparations for the opening game of the Premier League season were not disrupted in anyway.

Alan Myers

Director of Communications

Lenke til kommentar

Jeg leste en artikkel på neswnow om at budet var så lavt som made alot of sense.

 

Ført og fremst, for at MUFC legger inn budet, må det vær en viss interesse ifra spilleren til å forlate Everton.

For det andre, vil et bud bevise for spilleren at han er ønsket i en annen klubb.

For det tredje så kan dette slå 2 veier:

1. Spilleren dedikerer sin fremtid til klubben.

2. Spilleren ønsker seg til en ny klubb, kan levere inn en transfer request, ta en suarez/rooney, spille dårligere på trening etc., alt for å senke sin egen verdi.

 

Så ja, jeg er enig i at budet er altfor lavt for disse 2 spillerne, men jeg blir ikke overrasket om feks. Fellaini nekter å trene med Everton pga dette.

Lenke til kommentar

Jeg leste en artikkel på neswnow om at budet var så lavt som made alot of sense.

 

Ført og fremst, for at MUFC legger inn budet, må det vær en viss interesse ifra spilleren til å forlate Everton.

For det andre, vil et bud bevise for spilleren at han er ønsket i en annen klubb.

For det tredje så kan dette slå 2 veier:

1. Spilleren dedikerer sin fremtid til klubben.

2. Spilleren ønsker seg til en ny klubb, kan levere inn en transfer request, ta en suarez/rooney, spille dårligere på trening etc., alt for å senke sin egen verdi.

 

Så ja, jeg er enig i at budet er altfor lavt for disse 2 spillerne, men jeg blir ikke overrasket om feks. Fellaini nekter å trene med Everton pga dette.

 

Alt dette kunne også mest sannsynelig skjedd hvis United bare ga beskjed til agentene/rådgiverne til spillerne. Men selvsagt, et bud forsterker kanskje "de vil gjerne ha meg"-følelsen hos Everton-spillerne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...