Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper ikke vi prøver oss på Cabaye. Ser ikke at han klarer å danne en spesielt effektiv midtbane med Ramsey, Arteta eller den håpløse Wilshere.

Går også rykter om at vi prøver oss med et bud på £20m for Paul Pogba. Han er en spillertype vi virkelig trenger (som mesteparten av oss har skreket hele sommeren på), men det er altfor sent nå og budet er for lavt til at Juventus vil gi slipp på han.

 

Forøvrig har det vel vært rykter 2 år på rad nå om Cabaye. Blir vel som med Yohan Gourcuff hvor vi er linket hvert år uten at det skjer noe.

Lenke til kommentar

Pinlig bud. Lite imponert over Moyes, Woodward og United i årets overgangsvindu. Toppspiller etter toppspiller har blitt snappet opp av andre klubber, mens vi sitter og kikker på en 29 år gammel venstreback og en menneskelig feiekost med albuer til Svalbard og tilbake...

 

Thiago, Isco, Götze, Neymar, Moutinho, Falcao, James Rodriguez, Cavani, Jovetic, Mkhitaryan, Illaramendi og Luiz Gustavo har alle byttet klubb. Flere av dem er spillere vi burde snust på. Spesielt Thiago og Moutinho.

 

De har nesten to uker på å overbevise. Ser ikke bra ut foreløpig. Aller helst burde dette vært ordnet før pre-season for å gi nykomlingene en sjanse til å bli kjent med laget. Å få inn spillere etter sesongstart er bad business

 

Hva tror dere at Moyes ønsker i Fellaini og Baines? Dere har vel allerede to venstre backer (Evra og Büttner). Og hvor tenker han å plassere Fellaini?

Lenke til kommentar

Fellaini blir rivjern på midten. Baines blir vel førstevalg på venstreback og kanskje dødballspesialist ved siden av RvP.

 

Er fornøyd med Evra, Fabio og Büttner på venstreback. Det er en av de siste posisjonene jeg ville forsterket om jeg var Moyes. En klasseving og et par hoder på sentral midtbane er hva vi trenger, og da helst noen med en litt mer estetisk stil enn Fellaini.

 

Hadde egentlig vært mer OK med å gå gjennom hele transfervinduet med en garanti fra ledelsen om at ingen spillere skal hentes inn enn å se på at klubben slenger ut latterlige bud som enten er på spillere som aldri i verden kommer til å forlate klubben sin eller flere millioner pund under hva spillerne er verdt eller til og med begge deler og fremdeles ende opp med ingenting. Fremstår så utrolig talentløst.

 

Men om det ikke kommer inn en spiller nå etter at Moyes har sagt at det er et behov for midtbanespillere og at vi har "ubegrensede midler" blir jeg nesten provosert. Da har klubben åpenbart feilet på alt de har prøvd på på overgangsmarkedet, og det burde en klubb av Uniteds størrelse være for god for.

Lenke til kommentar

Men for å bruke et eksempel eller to av de Spurs har hentet inn (fordi det er de jeg har sett mest i aksjon, ikke for å være partisk), ville ikke både Paulinho og Capoue vært en meget god signering for Man Utd eller Arsenal?

 

Capoue kan bli en megahit om de første 33 er noe å ta utgangspunkt i, hadde flere "interceptions" enn noen andre (6) f.eks.

Lenke til kommentar

£28 mill.

 

Det er 12 millioner for Baines og 16 millioner for Fellaini, utifra hva jeg har hørt.

 

Det er altfor lite. Everton kjøpte Fellaini for 15 millioner for fem år siden, og han har blitt mye bedre siden den gang og var en av ligaens mest målfarlige midtbanespillere i fjor. 12 millioner for Baines er nærmere der det skal være, men jeg skjønner fortsatt at Everton avslår.

 

£35-40 millioner er nok "in the ballpark" av hva Everton vil ha for paret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...