MartinF Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Skal ikke le for tidlig. Pool har vært fantastiske i dag og det uten Suarez, sissokho og willian Sist jeg sjekket var ikke Sissoko og Willian Liverpool-spillere. At de har vært fantastiske er å dra den litt langt. For meg er Liverpool et lag som blir nummer fem at best. 800 for selv Al Jazeera, og 250-300 for Smart DNS, om Hola Unblocker ikke funker ordentlig. Noen får Hola Unblocker til å funke perfekt, mens noen sliter med det. Men 1100kr med muligheten til å se alt av kamper i PL osv. er virkelig ikke dårlig. De fleste PL kamper får også engelsk kommentator, men de var litt usikre på om de greier å fiske til absolutt alle. Men uansett, virker som er jævlig bra tilbud for alle fotballinteresserte. Ikke verst! Mulig jeg må være raskt ute før Al Jazeera får smekk på pungen av FA og gjør det verre for oss... Endret 17. august 2013 av MartinF Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Sissokho er klar i følge poolfolket, mens willian er i advanced stages Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Cissokho er klar for lån, ja. Han kommer ikke til å forvandle dette Liverpool-laget til et gull-lag. Willian er like klar for LFC som Rooney er for Arsenal. Altså kun rykter. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Uniteds lag mot Swansea: De Gea, Jones, Vidic, Rio, Evra, Valencia, Carrick, Cleverley, Giggs, Welbeck, Van Persie. Benk: Lindegaard, Anderson, Rooney, Smalling, Fabio, Kagawa, Zaha. Herregud, se den troppen da... Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jepp, ifølge landslagspilerne til Norge er den troppen der for dårlig for topp 4. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Topp to med bind for øynene. Hadde sagt første, men Chelsea har også et rimelig bra lag, og Mourinho. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Om Pellegrini får det til med City, så kan de bli farligere enn Chelsea. City har forsterket stallen langt mer enn Chelsea. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Om Pellegrini får det til med City, så kan de bli farligere enn Chelsea. City har forsterket stallen langt mer enn Chelsea. Laget til City er jo sinnsvakt i år. Hvis de får det til er de garanterte serievinnere. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 http://www.feintzebra.co.uk/football/premier-league-calendar-all-clubs-ics-format-subscribe-download/ Kjekk kalendersak for oss fotballidioter Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jepp, ifølge landslagspilerne til Norge er den troppen der for dårlig for topp 4. Haha, link til den artikkelen der? Du glemte å nevne at de spiller mot er Stokelag med ny trener som kjører på med en helt ny spillestil. Stoke har en stall fylt til randen av store, sterke spillere med fysikk som eneste sterkhet, mens de nå spiller på andre kriterier. Selv er jeg jævlig mye mer imponert over hva Stoke har gjort i dag, enn hva Liverpool har gjort i dag. Men Liverpool har vært gode, de. Ingen tvil om det. Stoke hadde også mange store sjangser. Straffebom, tverrlegger, redning på strek(?) samt det var hvertfall 2 straffesituasjoner til dommeren fint kunne blåst på (Toure som moser ned Crouch på et innlegg bla.). Slettes ikke imponert over Pool i dag, selv om de viste gode offensive takter til tider. Coutinho er god når han er i flytsonen. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Haha, link til den artikkelen der? Merkelig nok har di forandret tittelen på artikkelen. Wonder Why. http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/sjekk-hvem-landslagsstjernene-tror-vinner-premier-league-4104422.html John Arne Riise tror derimot på totalsprekk for den regjerende mesteren, og spår femteplass kommende sesong. I stedet tror han eks-arbeidsgiveren Liverpool klatrer inn i topp fire, og plasserer seg bak Chelsea, Manchester City og Arsenal i rekkefølgen. – Manchester United ender på 5. plass. David Moyes har ikke fått en enkel start. Interne stridigheter og et marerittprogram til å starte med. Jeg tror United kan slite med å hente seg inn igjen i september når de henger etter, sier Fulham-backen til betsson.no. Aldri likt deg Riise. A-L-D-R-I. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 http://www.youtube.com/watch?v=jhUJHKix070 Stoke's nye spiss fra januar. At han i det hele tatt prøver er sinnssykt! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Ifølge Marca har Monaco tilbydd Falcao til Chelsea, United og Real. Silly season når nok en gang nye høyder. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Men Falcao kan vel ikke spille for de klubbene før etter jul i så fall? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Tror man kan bytte lag to ganger iløpet av et overgangsvindu. Bebe gjorde jo det, og spillte for United. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Men Bebe spilte vel ingen offisielle kamper for klubben før United? Og er vel dette som er regelen, maks spille for to forskjellige klubber i løpet av et år? Noen spesielle regler for korttids låneavtaler i England, men ellers mener jeg at det er slik. edit: glem det. Man kan spille for flere enn to klubber i løpet av et år. Mer om det her: http://en.wikipedia.org/wiki/FIFA_Two Var tydeligvis slik før, sikkert der jeg (FM07ish) jeg husker det fra Endret 18. august 2013 av Teipball Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) http://www.tv2.no/sport/fotball/england/championship/husker-du-denne-wiganspiller-med-ny-skrekktakling-4105335.html For en massiv cunt av en spiller. Hører ikke til i denne tråden, men det driter jeg i. Endret 18. august 2013 av Cutman Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Men Bebe spilte vel ingen offisielle kamper for klubben før United? Og er vel dette som er regelen, maks spille for to forskjellige klubber i løpet av et år? Noen spesielle regler for korttids låneavtaler i England, men ellers mener jeg at det er slik. edit: glem det. Man kan spille for flere enn to klubber i løpet av et år. Mer om det her: http://en.wikipedia.org/wiki/FIFA_Two Var tydeligvis slik før, sikkert der jeg (FM07ish) jeg husker det fra Står det ikke egentlig her at de kun har gjort unntak for spillere som har spilt i ligaer med overlappende sesonger (f.eks. i Norge, som har sesong fra vår til høst)? Spania, England og Frankrike sine ligaer kommer jo ikke under den bestemmelsen i så fall. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) leste feil Endret 18. august 2013 av Sveern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå