Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Skal ikke le for tidlig. Pool har vært fantastiske i dag og det uten Suarez, sissokho og willian

Sist jeg sjekket var ikke Sissoko og Willian Liverpool-spillere. At de har vært fantastiske er å dra den litt langt. For meg er Liverpool et lag som blir nummer fem at best.

 

800 for selv Al Jazeera, og 250-300 for Smart DNS, om Hola Unblocker ikke funker ordentlig. Noen får Hola Unblocker til å funke perfekt, mens noen sliter med det. Men 1100kr med muligheten til å se alt av kamper i PL osv. er virkelig ikke dårlig. De fleste PL kamper får også engelsk kommentator, men de var litt usikre på om de greier å fiske til absolutt alle. Men uansett, virker som er jævlig bra tilbud for alle fotballinteresserte.

Ikke verst! Mulig jeg må være raskt ute før Al Jazeera får smekk på pungen av FA og gjør det verre for oss... tongue.png

Endret av MartinF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, ifølge landslagspilerne til Norge er den troppen der for dårlig for topp 4.

 

 

Haha, link til den artikkelen der? :D

 

 

Du glemte å nevne at de spiller mot er Stokelag med ny trener som kjører på med en helt ny spillestil. Stoke har en stall fylt til randen av store, sterke spillere med fysikk som eneste sterkhet, mens de nå spiller på andre kriterier. Selv er jeg jævlig mye mer imponert over hva Stoke har gjort i dag, enn hva Liverpool har gjort i dag. Men Liverpool har vært gode, de. Ingen tvil om det.

 

 

Stoke hadde også mange store sjangser. Straffebom, tverrlegger, redning på strek(?) samt det var hvertfall 2 straffesituasjoner til dommeren fint kunne blåst på (Toure som moser ned Crouch på et innlegg bla.).

 

Slettes ikke imponert over Pool i dag, selv om de viste gode offensive takter til tider. Coutinho er god når han er i flytsonen.

Lenke til kommentar

 

 

Haha, link til den artikkelen der?

 

 

Merkelig nok har di forandret tittelen på artikkelen. Wonder Why.

 

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/sjekk-hvem-landslagsstjernene-tror-vinner-premier-league-4104422.html

 

John Arne Riise tror derimot på totalsprekk for den regjerende mesteren, og spår femteplass kommende sesong. I stedet tror han eks-arbeidsgiveren Liverpool klatrer inn i topp fire, og plasserer seg bak Chelsea, Manchester City og Arsenal i rekkefølgen.

– Manchester United ender på 5. plass. David Moyes har ikke fått en enkel start. Interne stridigheter og et marerittprogram til å starte med. Jeg tror United kan slite med å hente seg inn igjen i september når de henger etter, sier Fulham-backen til betsson.no.

Aldri likt deg Riise. A-L-D-R-I.

Lenke til kommentar

Men Bebe spilte vel ingen offisielle kamper for klubben før United? Og er vel dette som er regelen, maks spille for to forskjellige klubber i løpet av et år?

 

Noen spesielle regler for korttids låneavtaler i England, men ellers mener jeg at det er slik.

 

edit: glem det. Man kan spille for flere enn to klubber i løpet av et år.

 

Mer om det her: http://en.wikipedia.org/wiki/FIFA_Two

 

Var tydeligvis slik før, sikkert der jeg (FM07ish) jeg husker det fra

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Men Bebe spilte vel ingen offisielle kamper for klubben før United? Og er vel dette som er regelen, maks spille for to forskjellige klubber i løpet av et år?

 

Noen spesielle regler for korttids låneavtaler i England, men ellers mener jeg at det er slik.

 

edit: glem det. Man kan spille for flere enn to klubber i løpet av et år.

 

Mer om det her: http://en.wikipedia.org/wiki/FIFA_Two

 

Var tydeligvis slik før, sikkert der jeg (FM07ish) jeg husker det fra

 

Står det ikke egentlig her at de kun har gjort unntak for spillere som har spilt i ligaer med overlappende sesonger (f.eks. i Norge, som har sesong fra vår til høst)? Spania, England og Frankrike sine ligaer kommer jo ikke under den bestemmelsen i så fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...