Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

800 i året (pluss kanskje 2-300), med da får du Premier League, Ligacupen, FA-cupen, Champions League, Europa League, Serie A, La Liga og annet snacks. Kvaliteten er visstnok litt dårligere enn Sumo, men til den prisen tror jeg de fleste overlever det.

 

Ikke verst. Tusenlappen inkl. VPN da regner jeg med? Må vurderes. Blir ikke noe Sumo på meg uansett, det toget har gått for lengst.

Lenke til kommentar

800 for selv Al Jazeera, og 250-300 for Smart DNS, om Hola Unblocker ikke funker ordentlig. Noen får Hola Unblocker til å funke perfekt, mens noen sliter med det. Men 1100kr med muligheten til å se alt av kamper i PL osv. er virkelig ikke dårlig. De fleste PL kamper får også engelsk kommentator, men de var litt usikre på om de greier å fiske til absolutt alle. Men uansett, virker som er jævlig bra tilbud for alle fotballinteresserte.

Lenke til kommentar

Skal ikke le for tidlig. Pool har vært fantastiske i dag og det uten Suarez, sissokho og willian

 

Du glemte å nevne at de spiller mot er Stokelag med ny trener som kjører på med en helt ny spillestil. Stoke har en stall fylt til randen av store, sterke spillere med fysikk som eneste sterkhet, mens de nå spiller på andre kriterier. Selv er jeg jævlig mye mer imponert over hva Stoke har gjort i dag, enn hva Liverpool har gjort i dag. Men Liverpool har vært gode, de. Ingen tvil om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...