""" Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Hva er galt med de britiske kommentatorer dems? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) De har en del engelske kommentatorer. Man kan velge to lydspor som oftest. Endret 16. august 2013 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ok, det var ikke jeg klar over. Så lenge man trykker mute for å slippe kommentatorene Ja, Andy Gray er forferdelig å høre på i lengden. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Hva er galt med de britiske kommentatorer dems? Han vet nok at de ikke har britiske kommentatorer. Måtte sjekke det ut selv. Tror ikke fotball på Al Jazeera er så vanlig å se på for den gjennomsnittlige nordmann. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Tenkte at de sikkert hadde engelske kommentorer, men tok en råsjanse med den kommentaren. Kan ikke tenke meg at man får det på alle kampene Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 http://mobil.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/swansea-topper-tabellen-der-manchesterlagene-og-tottenham-sliter-i-bunn-4088460.html Swansea tar gull, tottenham og United rykker ned, sånn det skal være Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Premier League starter idag gutter! Stikker til Three Lions om en snau time. ^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hvilke kamper skal folk se idag? Lurer på om jeg går for LFC - Stoke, Arsenal - Villa, og United - Swansea. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Skal se Liverpool - Stoke i dag, før turen går nedover mot Trondheim og Pstereo. Heia Stoke! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Er såklart satt opp på jobb i dag. Krysser fingrene for finvær og ingen kunder! Arsenal - Villa er kampen min, selvfølgelig! 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 I dag er det dagen som tilsvarer bryllup,barnefødsel, bursdag, jul og Lottogevinst slått sammen. Premier League begynner igjen! :love: :love: :love: 1 Lenke til kommentar
Pretorian99 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Digg!! Håper l'pool og Stoke gir oss en superkamp som setter standarden for en fantastisk sesong Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Blir selvfølgelig Liverpool, Arsenal, Swansea. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Ser at folk som akkurat har tatt i bruk Al Jazeera er jævlig fornøyde. Engelsk studio med Andy Gray, David Platt og KING KEV, som visstnok er knallert. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Prisen på Al Jazeera-streaming da? -- @farhanomar - "Based on this match, we will be a title contender. #YNWA" HAHAHAHAHAHAH, Liverpool fansen er igang allerede. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 800 i året (pluss kanskje 2-300), med da får du Premier League, Ligacupen, FA-cupen, Champions League, Europa League, Serie A, La Liga og annet snacks. Kvaliteten er visstnok litt dårligere enn Sumo, men til den prisen tror jeg de fleste overlever det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 800 i året (pluss kanskje 2-300), med da får du Premier League, Ligacupen, FA-cupen, Champions League, Europa League, Serie A, La Liga og annet snacks. Kvaliteten er visstnok litt dårligere enn Sumo, men til den prisen tror jeg de fleste overlever det. Ikke verst. Tusenlappen inkl. VPN da regner jeg med? Må vurderes. Blir ikke noe Sumo på meg uansett, det toget har gått for lengst. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Prisen på Al Jazeera-streaming da? -- HAHAHAHAHAHAH, Liverpool fansen er igang allerede. Skal ikke le for tidlig. Pool har vært fantastiske i dag og det uten Suarez, sissokho og willian Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 800 for selv Al Jazeera, og 250-300 for Smart DNS, om Hola Unblocker ikke funker ordentlig. Noen får Hola Unblocker til å funke perfekt, mens noen sliter med det. Men 1100kr med muligheten til å se alt av kamper i PL osv. er virkelig ikke dårlig. De fleste PL kamper får også engelsk kommentator, men de var litt usikre på om de greier å fiske til absolutt alle. Men uansett, virker som er jævlig bra tilbud for alle fotballinteresserte. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Skal ikke le for tidlig. Pool har vært fantastiske i dag og det uten Suarez, sissokho og willian Du glemte å nevne at de spiller mot er Stokelag med ny trener som kjører på med en helt ny spillestil. Stoke har en stall fylt til randen av store, sterke spillere med fysikk som eneste sterkhet, mens de nå spiller på andre kriterier. Selv er jeg jævlig mye mer imponert over hva Stoke har gjort i dag, enn hva Liverpool har gjort i dag. Men Liverpool har vært gode, de. Ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå