Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://beta.aftenposten.no/100Sport/fotball/england/Premier-League-invaderer-t-banen-i-New-York-387160_1.snd#.UgqHHcsaySM

 

 

 

 

Flere t-bane-vogner har blitt malt i de engelske storklubbenes farger. Tottenham, Arsenal, Everton, Manchester United og Manchester City er blant lagene som pryder t-bane-vognene.

 

Dekorasjonene er et reklamestunt fra TV-selskapet NBC, som har betalt 250 millioner dollar (rundt 1,5 milliarder kroner) for å vise Premier League de tre neste sesongene.

 

 

I USA koster den nye PL avtalen 250 millioner dollar, gamle 80.

Ser ut som de satser skikkelig :)

 

Håper amerikanerne får sansen for skikkelig sport :)

Lenke til kommentar

Skaff deg britisk IP-adresse, eller stream. Finnes vel egentlig ikke lovlige midler bortsett fra å dra til Storbrittania eller ut av Europa.

 

edit. Tror forresten jeg aldri kommer til å ha så god samvittighet som når jeg streamer kampene Premier League nekter europeiske tv-selskap å vise.

Endret av Mos Def
Lenke til kommentar

Det er lenge siden du kunne se 4-kamper på TV i Storbritania. Det er jo hele grunnen til at dette tullballet startet i utgangspunktet (britiske pub-er viste europeiske kanaler og fikk medhold i EU-domstoler om at de hadde all rett til å gjøre det - derfor struper de hele EU i stedet for bare UK).

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Det er lenge siden du kunne se 4-kamper på TV i Storbritania. Det er jo hele grunnen til at dette tullballet startet i utgangspunktet (britiske pub-er viste europeiske kanaler og fikk medhold i EU-domstoler om at de hadde all rett til å gjøre det - derfor struper de hele EU i stedet for bare UK).

 

Ok, det var ikke jeg klar over.

 

 

Al Jazeera virker som den desidert beste løsningen for min del.

 

Så lenge man trykker mute for å slippe kommentatorene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...