Corey Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Reina til Napoli? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Blir det opprettet noen tråd/liga for Fantasy Premier League her på forumet? Er det Latias som tar ansvaret for dette? Aldri blitt med, men ser frem til min første sessong! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Det er vel allerede en fra i fjor? Diskusjon.no heter den, finner dog ikke den jævla koden Er 25 stykker i ligaen så noen kan sikkert finne den frem. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Må man ikke lage ny en da? Ikke at jeg har peiling. Noen som vet hvor har Latias tatt veien forresten? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Ligger i alle fall under ligaer til meg: Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 Og hva er koden? Hadde kanskje vært greit å lage en ny tråd til diskusjon? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2013 http://fantasy.premierleague.com/my-leagues/1800/standings/ Her er i alle fall link til ligaen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2013 Lagde en tråd i forbindelse med 2013/14 Barclays Under-18/21 Premier League. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1527655 Lenke til kommentar
Bergen93 Skrevet 25. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2013 Blir en merkelig sesong for meg dette. Har lenge vært Manchester United og Cardiff som har vært mine lag i England, og det har jo gått knirkefritt siden de ikke har vært i samme divisjon. No derimot, skal bli uhyre artig å se om Cardiff klarer å holde seg i PL og om United kan ta gullet igjen. Noen som har noen rykter angående overganger til Cardiff? Mye å lettere å følge med på United angående overganger. Hører rykter om Capoue(?), noen andre? Har jo blant annet fått tak i Cornelieus som virker spennende! Noen andre Cardiff fans her? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2013 Skal vi lage en ny liga ? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 25. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2013 Skal vi lage en ny liga ? Ja! og jeg skal vinne Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Oisann. Er nok jeg som har ansvar for Fantasy Premier League ja. Koden for å joine er 3696-1800. Litt Ctrl C og litt Ctrl V og vips fikk jeg laget et ny tråd for kommende sesong. Fantasy Premier League 2013/2014 Endret 25. juli 2013 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 25. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2013 Blir en merkelig sesong for meg dette. Har lenge vært Manchester United og Cardiff som har vært mine lag i England, og det har jo gått knirkefritt siden de ikke har vært i samme divisjon. No derimot, skal bli uhyre artig å se om Cardiff klarer å holde seg i PL og om United kan ta gullet igjen. Noen som har noen rykter angående overganger til Cardiff? Mye å lettere å følge med på United angående overganger. Hører rykter om Capoue(?), noen andre? Har jo blant annet fått tak i Cornelieus som virker spennende! Noen andre Cardiff fans her? Capoue har visstnok nektet å forhandle om en kontrakt hos Cardiff til tross for at budet til Cardiff er akseptert. Ellers så signerer de John Brayford fra Derby de kommende dagene(Bekreftet bud). Synd Wanyama og Tom Ince glapp. Lenke til kommentar
Bergen93 Skrevet 26. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2013 Ja, Ince og Wanyama hadde vært fantastiske signeringer, deilig å se at de tør å satse skikkelig, blir nok napp til slutt. Gled dere til å se Bluebirds supporterne på tv, de er gale. Foresten, hvordan tror dere det blir når Cardiff møter Swansea i PL? Når begge lagene var i Championship så var jeg med på en bortekamp, og kampen begynte klokken 12 grunnet at kampene mellom disse to lagene skapte så mye bråk at de måtte begynne tidlig for at folk flest ikke skulle få tid til å drikke seg opp før kampen. Blir det gjort slike hensyn i PL og? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2013 Hahah. Sorry om den er gammel, men har ikke sett den før. 6 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2013 Hehe, Wenger har noen fine og. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2013 Bemitez sin magic er den beste. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2013 Bemitez sin magic er den beste. Zatz a fat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå