Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

selvfølgelig har vi det Latias :) Har ikke Du lagt merke til det før nå ? :ohmy:

Legger merke til det hver gang jeg. Har dog aldri sett noen kommentere det før. :p

 

Bolton-Chelsea nå. De blå har ikke vunnet borte siden oktober. Kan bli en interessant kamp, selv om gjestene til slutt stikker av med alle poenga.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klarer bare ikke å ta den kamptråden som er oppe seriøst, så jeg tar det her :p

 

Bolton - Chelsea 0-2. Ser ut som Chelsea kan være på vei opp igjen. Lurer på om jeg er litt glad for det - Chelsea i form kan fort banke United x 2 og gi Arsenal større gullsjanser. På den andre siden kan jo fort 2./3./ til og med 4. plassen ryke dersom Arsenal plutselig treffer litt motgang.

Lenke til kommentar

Pisset vi ikke nok på dere forrige gang?

 

Burn, mann! I kampen? Tja, dere spilte klart best, men jeg vil ikke si at 1-0 er "å pisse på". Isåfall er det flere lag som kan pisse på United også (jrf. Goldwings kommentar om at "ingen lag i PL er i stand til å banke United". Går utifra at "banke" og "pisse" er ca. det samme). Eller mener du i at dere pissa på oss i tråden? Ja, dere gjorde forsåvidt det, det skal du ha.

Lenke til kommentar

Pisset vi ikke nok på dere forrige gang?

 

Burn, mann! I kampen? Tja, dere spilte klart best, men jeg vil ikke si at 1-0 er "å pisse på". Isåfall er det flere lag som kan pisse på United også (jrf. Goldwings kommentar om at "ingen lag i PL er i stand til å banke United". Går utifra at "banke" og "pisse" er ca. det samme). Eller mener du i at dere pissa på oss i tråden? Ja, dere gjorde forsåvidt det, det skal du ha.

Hva med med 0-3 og 1-3 på Emirates, 4-0 i FAC, knulla i trynet hjemme i CL, enkle poeng i PL. Forrige kamp var ikke en spesielt vakker en, men igjen null problem å ta alle poengene.

 

Med unntak av et knepent 2-1 tap borte har vi ikke slitt mer med Arsenal de siste åra enn vi har med Burnley som også fikk med seg 3p. Så ja, vi har pissa dere i trynet nok av ganger i de siste sesongene.

Endret av Goldwing
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Pisset vi ikke nok på dere forrige gang?

 

Burn, mann! I kampen? Tja, dere spilte klart best, men jeg vil ikke si at 1-0 er "å pisse på". Isåfall er det flere lag som kan pisse på United også (jrf. Goldwings kommentar om at "ingen lag i PL er i stand til å banke United". Går utifra at "banke" og "pisse" er ca. det samme). Eller mener du i at dere pissa på oss i tråden? Ja, dere gjorde forsåvidt det, det skal du ha.

Hva med med 0-3 og 1-3 på Emirates, 4-0 i FAC, knulla i trynet hjemme i CL, enkle poeng i PL. Forrige kamp var ikke en spesielt vakker en, men igjen null problem å ta alle poengene.

 

Med unntak av et knepent 2-1 tap borte har vi ikke slitt mer med Arsenal de siste åra enn vi har med Burnley som også fikk med seg 3p. Så ja, vi har pissa dere i trynet nok av ganger i de siste sesongene.

 

Trodde forrige gang, var entall. Har jeg misforstått? Må si du bruker hver anledning du får til å vise frem penislengden din :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Pisset vi ikke nok på dere forrige gang?

 

Burn, mann! I kampen? Tja, dere spilte klart best, men jeg vil ikke si at 1-0 er "å pisse på". Isåfall er det flere lag som kan pisse på United også (jrf. Goldwings kommentar om at "ingen lag i PL er i stand til å banke United". Går utifra at "banke" og "pisse" er ca. det samme). Eller mener du i at dere pissa på oss i tråden? Ja, dere gjorde forsåvidt det, det skal du ha.

Hva med med 0-3 og 1-3 på Emirates, 4-0 i FAC, knulla i trynet hjemme i CL, enkle poeng i PL. Forrige kamp var ikke en spesielt vakker en, men igjen null problem å ta alle poengene.

 

Med unntak av et knepent 2-1 tap borte har vi ikke slitt mer med Arsenal de siste åra enn vi har med Burnley som også fikk med seg 3p. Så ja, vi har pissa dere i trynet nok av ganger i de siste sesongene.

Gangsta.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...