Aleks Skrevet 17. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 Hva er galt med Wonga? Og hva er galt med et bønnerom? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 Hva er galt med Wonga? Og hva er galt med et bønnerom? For en muslim er Wonga gale pga ekstreme renter etc. Ben Arfa & co er nok rimelig pissed. Et bønnerom syns jeg ikke har noe å gjøre på en fotballbane, that is all. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 Hvorfor skal det ikke tilrettelegges for det når mange fotballspillere bruker religion som motivasjon? Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 Newcastle har et bederom og det synes jeg er meget flott. Klubben har selv valgt å hente troende muslimer og da må man også kunne ta vare på de og legge til rette for at de skal kunne ha det bra. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2013 Ben Arfa & co er nok rimelig pissed. Ingenting som tilsier utifra bilder fra treningsfeltet at de andre muslimske spillerne våre har noe problemer med Wonga. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 Sky Sports News @SkySportsNews 1m Fiorentina say club have reached agreement with Manchester City for striker Stevan Jovetic - details on #SSN Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 Og pengene fortsetter å fly både inn og ut av den klubben. Mest ut, vel og merke. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 Har solgt noen og kvittet seg med noen lønninger hos Tevez, Balotelli, Santa Cruz, Bridge, Kolo og Maicon. Går ut i fra at nysigneringene deres har noe lavere lønninger. Men går nok greit i minus ja. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2013 Gjelder vel city og Chelsea . City som har superavtale med familien til eier som sponsor, og Chelsea men f.eks Roman om betaler 50 millioner i året for losjen sin 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Ryktes at AVB blir ny manager etter at Tito kommer til å trekke seg pga kreften. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Manchester City FC @MCFC 53m JOVETIC SIGNS: Stevan Jovetic is now a Manchester City player! http://manc.it/197L0qh #mcfc Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 http://www.adressa.no/100Sport/fotball/england/article382927.snd Nydelig av Stoke. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Jeg har sagt det før, og sier det igjen: IKKE DRA RELIGION INN I FOTBALL! Det er to forksjellige ting, som ikke skal blandes! Bønnerom er i utgangspunktet en smart idé, men lager man et kristent bønnerom, må man lage et muslimsk et også, og så blir det bare krangel ut av det. Endret 19. juli 2013 av FandensOldemor123 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Jeg har sagt det før, og sier det igjen: IKKE DRA RELIGION INN I FOTBALL! Det er to forksjellige ting, som ikke skal blandes! Bønnerom er i utgangspunktet en smart idé, men lager man et kristent bønnerom, må man lage et muslimsk et også, og så blir det bare krangel ut av det. Hvorfor i all verden skulle det bli krangel av at man både har et kristent og et muslimsk bønnerom? Religion er altomfattende. Det kommer man seg ikke unna. Fotball er mer enn en jobb, og det å være religiøs hindrer deg ikke som fotballspiller. Når klubben insisterer på å eie livet ditt, så må de ta en del ting med på kjøpet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Hadde det blitt krangel om det hadde det garantert blitt sak av det i media, og det har det så langt jeg vet ikke blitt. På tide at folk slutter å være så hårsåre og aksepterer at andre kan ha et annet syn enn seg selv. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 (endret) Minner meg om Chelsea. Må gi deg et pluss, selv om jeg er Chelsea-supporter... er ikke noen tilhenger av pengebruken til Roman. Endret 19. juli 2013 av FandensOldemor123 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Hadde det blitt krangel om det hadde det garantert blitt sak av det i media, og det har det så langt jeg vet ikke blitt. På tide at folk slutter å være så hårsåre og aksepterer at andre kan ha et annet syn enn seg selv. Finnes det fotballlag med eget bønnerom? Har ikke noe imot religiøse, eller bønnerom, det jeg har noe imot er krangelen som følger med. Hvis det er bevist at det ikke blir problemer av det; da er det såklart greit. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Finnes det fotballlag med eget bønnerom? Newcastle United create prayer room for Muslim players to worship before games http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/newcastle-united-create-prayer-room-1807302 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Blir det opprettet noen tråd/liga for Fantasy Premier League her på forumet? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 19. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2013 Newcastle United create prayer room for Muslim players to worship before games http://www.mirror.co...er-room-1807302 Ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå