Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme tanke har falt meg inn.

Dog, er dette en amerikaner og det har jo ikke nødvendigvis tatt helt av med di klubbene di har overtatt.

I tillegg har han ikke fått noenting som helst utav Jackonsville Jaguars som han eier fra før.

 

Nå er det ikke barae å kjøpe seg et lag å pøse på med penger i NFL. De har et lønnstak de må forholde seg til, og er de kan ikke kjøpe spillere fra andre lag. Han har også eid Jaguars i én sesong eller noe.

Lenke til kommentar

For så vidt så gjør de vel det, men jeg mener å ha lest at PSG har brukt utrolig på kort tid. Nå har vel Chelsea lagt av seg mye av sløsingen. Vi gadd ikke å møte utkastelsesklausulen til Cavani. Er vel derfor han er PSG spiller.

 

Håper bare dette er tegnet som gjør at Zlatan stikker fra PSG.

Lenke til kommentar

Ja, det nærmer seg vel ett og et halvt år siden Chelsea brukte 50 millioner på Torres. Lang tid det!

Det nærmer seg strengt tatt to og et halvt år siden.

Edit: Er faktisk helt latterlig, han har snart spilt like mange ligakamper som for liverpool (82 vs 102), men scoret under en fjerdedel så mange mål (15 vs 65).

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

For så vidt så gjør de vel det, men jeg mener å ha lest at PSG har brukt utrolig på kort tid. Nå har vel Chelsea lagt av seg mye av sløsingen. Vi gadd ikke å møte utkastelsesklausulen til Cavani. Er vel derfor han er PSG spiller.

 

Ikke prøv å rettferdiggjøre det Chelsea holder på med. Grunnlaget la dere for nesten 10 år siden, og derfor ikke nødvendig å "sløse" så mye lenger selv om dere som nevnt over her brukte £50m på Torres for 2,5 år siden.

 

Forige sesong:

 

Demba Ba 7.480.000 £

Wallace Wallace 4.752.000 £

Victor Moses 10.120.000 £

César Azpilicueta 7.744.000 £

Oscar 28.160.000 £

Thorgan Hazard 880.000 £

Eden Hazard 35.200.000 £

Marko Marin 7.040.000 £

 

 

Sum: 101.376.000 £

Endret av banansplitt™
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Verdt og nevne at vi tjente rundt 60m på CL og solgte Meireles for 12m, selv om jeg ikke prøver å rettferdiggjøre tidligere pengebruk noe særlig. Ærlig talt ganske komisk hvor butthurt mange Chelsea-supportere blir for at PSG snappet opp Cavani foran oss slik vi har gjort mange ganger før. Vi fortjener det.

Lenke til kommentar

Prøver ikke å forsvare eller unnskylde noe som helst, men poenget mitt er at Chelsea kaster lite lett penger ut av vinduet. Torres kjøpet var et bomkjøp, det ser hver eneste Chelsea supporter og hvorfor det kjøpet skal dras opp som eksempel når man snakker om forrige sesonger vet virkelig ikke jeg. Iallefall med tanke på at det var i Januar 2011 han signerte.

 

Kjøpene som er gjort av klubbene nå er iallefall gjort med tanke på fremtiden og spillerne er spillere. Nå er ikke alle slik som Ferguson og hevder det er galskap å betale så mye for Oscar (...), men kjøpene som er gjort (Hazard-brødrene, Cesar og Oscar) er gode kjøp. Det beviste 3 av de nevnte forrige sesong. Mata er også et glimrende kjøp.

 

Aleks: Er vel lov å bli butthurt når en spiller du ønsker deg glipper? Bare fordi vi har vært i PSG sine sko betyr ikke det at man ikke kan føle seg snytt. Selvfølgelig er det fult forståelig at vi ikke vant runden siden Napoli krevde for mye.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Aleks: Er vel lov å bli butthurt når en spiller du ønsker deg glipper? Bare fordi vi har vært i PSG sine sko betyr ikke det at man ikke kan føle seg snytt. Selvfølgelig er det fult forståelig at vi ikke vant runden siden Napoli krevde for mye.

Var ikke noe spesielt rettet mot deg. Mer basert på mye av det rare som har blitt sagt på Twitter ol.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...