Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får håpe dette betyr at det er noe enda mer spennende på vei.

Hvem? Det virker som om Villa og Damiao toppet listen til AVB, og de ser ut til å ha valgt henholdsvis Atletico og Napoli - to klubber som spiller i CL neste sesong. Det er enormt vanskelig for klubber som ikke spiller i CL å lokke til seg klassespillere. Det mest realistiske alternativet for dere er vel Benteke nå, men han vil sannsynligvis koste rundt £20m. Har dere råd til det etter å ha brukt £17m på Paulinho? I så fall må vel Bale bli solgt, men da vil dere uansett gå svekket ut av overgangsvinduet. Blir bare mer og mer glad for at vi klarte topp 4 forrige sesong.

Lenke til kommentar

 

Hvem? Det virker som om Villa og Damiao toppet listen til AVB, og de ser ut til å ha valgt henholdsvis Atletico og Napoli - to klubber som spiller i CL neste sesong. Det er enormt vanskelig for klubber som ikke spiller i CL å lokke til seg klassespillere. Det mest realistiske alternativet for dere er vel Benteke nå, men han vil sannsynligvis koste rundt £20m. Har dere råd til det etter å ha brukt £17m på Paulinho? I så fall må vel Bale bli solgt, men da vil dere uansett gå svekket ut av overgangsvinduet. Blir bare mer og mer glad for at vi klarte topp 4 forrige sesong.

 

Damiao har jo vært et mål for Tottenham de siste 2 årene skal vi tro media, foruten vage antakelser er det ingenting som tilsier at Villa og Damiao var AVBs førstevalg, at vi bruker £17m på en midtbanespiller før vi henter en spiss antyder for min del at AVB, Levy og Baldini ikke har stresset nevneverdig i øyeblikket.

Hvis du er av en annen oppfatning, så kan du spørre hvorfor vi ikke tilsynelatende har gått "all in" for å sikre Villa og Damiao.

 

Jeg tror det er vel så viktig for AVB å sikre dybden i stallen, hente spillere for en 4-3-3 og gi oss alternativer som det er å hente en spiss.

 

Hvorfor er Benteke mest realistisk?

Fordi transferwatch har sagt det?

Tviler sterkt på at mange så Paulinho som et mål for Spurs før han nesten sto ved porten til WHL, og skulle ikke forundre meg om AVB og Baldini trekker en liknende kanin opp av hatten.

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Gikk Van Wolfsvinkel(?) til Norwich eller ble ikke det noe av?

 

Signerte vel offisielt 1. juli. Kom over et bilde hvor han hadde på Norwich-trøye i alle fall.

Lenke til kommentar

Villa fikk visst høyere lønn enn det feks Torres har i Chelsea og. Så den dealen er ikke så genial som det ser ut når man bare ser på overgangssummen.

 

Signerte vel offisielt 1. juli. Kom over et bilde hvor han hadde på Norwich-trøye i alle fall.

Akkurat ja. Blir spennende å følge de neste sesong.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Hvem? Det virker som om Villa og Damiao toppet listen til AVB, og de ser ut til å ha valgt henholdsvis Atletico og Napoli - to klubber som spiller i CL neste sesong. Det er enormt vanskelig for klubber som ikke spiller i CL å lokke til seg klassespillere. Det mest realistiske alternativet for dere er vel Benteke nå, men han vil sannsynligvis koste rundt £20m. Har dere råd til det etter å ha brukt £17m på Paulinho? I så fall må vel Bale bli solgt, men da vil dere uansett gå svekket ut av overgangsvinduet. Blir bare mer og mer glad for at vi klarte topp 4 forrige sesong.

 

Hvem? Det vet da ikke jeg. Jeg kjenner ingen i Spurs.

Lenke til kommentar

Damiao har jo vært et mål for Tottenham de siste 2 årene skal vi tro media, foruten vage antakelser er det ingenting som tilsier at Villa og Damiao var AVBs førstevalg, at vi bruker £17m på en midtbanespiller før vi henter en spiss antyder for min del at AVB, Levy og Baldini ikke har stresset nevneverdig i øyeblikket.

Hvis du er av en annen oppfatning, så kan du spørre hvorfor vi ikke tilsynelatende har gått "all in" for å sikre Villa og Damiao.

 

Jeg tror det er vel så viktig for AVB å sikre dybden i stallen, hente spillere for en 4-3-3 og gi oss alternativer som det er å hente en spiss.

 

Hvorfor er Benteke mest realistisk?

Fordi transferwatch har sagt det?

Tviler sterkt på at mange så Paulinho som et mål for Spurs før han nesten sto ved porten til WHL, og skulle ikke forundre meg om AVB og Baldini trekker en liknende kanin opp av hatten.

Benteke er vel den spissen dere linkes sterkest til som ikke ser ut til å gå til en annen klubb, er han ikke? Var ikke meningen å provosere, er bare nysgjerrig på hvilken spiss som kan forsterke dere som dere kan kjøpe uten å måtte selge Bale. Skal innrømme at jeg fryktet at Villa gikk til dere. Med en midtbane bestående av Sandro, Dembele og Paulinho og Bale, Villa og Lennon i angrepsrekken hadde dere blitt virkelig skumle.

Lenke til kommentar

 

Benteke er vel den spissen dere linkes sterkest til som ikke ser ut til å gå til en annen klubb, er han ikke? Var ikke meningen å provosere, er bare nysgjerrig på hvilken spiss som kan forsterke dere som dere kan kjøpe uten å måtte selge Bale. Skal innrømme at jeg fryktet at Villa gikk til dere. Med en midtbane bestående av Sandro, Dembele og Paulinho og Bale, Villa og Lennon i angrepsrekken hadde dere blitt virkelig skumle.

 

Ikke meningen å virke provosert :)

Er bare i overkant engasjert muligens, men uansett:

 

Benteke er det mest spennende "realistiske" navnet for øyebkikket helt klart, men som jeg skrev, det kan helt klart fortsatt dukke opp navn som få av oss kunne forutsett.

 

At Spurs i det hele tatt handlet før August er på grensen til spektakulært!

Lenke til kommentar

Ikke meningen å virke provosert :)

Er bare i overkant engasjert muligens, men uansett:

 

Benteke er det mest spennende "realistiske" navnet for øyebkikket helt klart, men som jeg skrev, det kan helt klart fortsatt dukke opp navn som få av oss kunne forutsett.

 

At Spurs i det hele tatt handlet før August er på grensen til spektakulært!

 

Tror Benteke hadde vært en fantastisk spiller for dere forøvrig. Med Benteke som midtspiss på det nivået han tidvis holdt i Aston Villa ville han trolig "lett" skutt dere til 3. plass hvis Arsenal og Chelsea holder det samme nivået neste sesong.

Lenke til kommentar

Problemet med Benteke er at han storspilte for en klubb som stort sett alle andre lag trodde de kunne slå. Altså må en kunne anta at Benteke hadde mye mer rom enn han vil få i en storklubb. Er det noen som vet hvor mange av målene hans som kom etter overganger? Eller hvor mange mål han scoret mot topp 6-lagene?

 

Jeg betviler ikke at han har talent og han har absolutt hatt en fantastisk sesong men jeg synes 20 millioner virker veldig mye.

Lenke til kommentar

Hadde ikke hatt noe i mot Benteke nei, men to ting gjør at jeg er skeptisk til å betale £20m for han:

 

1: Han har prestert fantastisk i én sesong i PL, hvordan vil neste sesong bli?

 

2: Hvordan vil han klare seg på et lag hvor motstanderne konsekvent legger seg dypt og tett?

 

 

Sexy beat me to it.

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Joda sant det, men han ble jo etterhvert hovedfokuset til motstanderlaget. Og bortsett fra en liten dupp rundt nyttår så holdt han koken sesongen gjennom. Benteke er fysisk sett et monster så enten skaper han rom for seg selv eller så skaper han rom for motstanderene. Det er særdeles få spillere som klarer å hamle opp med han på fysikken. Teknisk sett er han også god (sammenlignet med Giroud er han jo Maradona) og på tross for høyden så er han kjapp.

 

Du kan selv se alle målene han scoret denne sesongen (er vel et mål for Belgia der inne også).

 

http://www.youtube.com/watch?v=-fg-b4QMic8

 

Mot topp 10 lagene ble det hvertfall 3 mål mot Swansea, 2-3 mot Liverpool, 2 mot Everton og 1 mål mot Chelsea. Skal dog sies at mot resten av de andre "topplagene" så ble han veldig godt pakket inn da han var Villa's største trussel før kampen ble sparket igang. Mot Arsenal førte dette til at medspillerene hans fikk større rom blant annet.

Lenke til kommentar

Benteke har lett 30 mål per sesong i seg med bedre spillere rundt seg. Han og Bale vil alene kunne stå for 50 mål. Spurs begynner å se ut som et gullag nå. Meget meget sterk førsteellever. Mangler vel kanskje litt på bredden, men toppet kan de hamle opp med de aller fleste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...