Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om de går opp til 399 i mnd så skyter de seg selv i foten. Aldri i verden om folk vil betale så mye.

 

På Tv2sumo står det at prisen er 229 kr i mnd. Også fant jeg ut en fin ting for OBOS medlemmer at de får den til 159kr i mnd. Så da bytter jeg gitt.

 

Det er uansett sykt at TV2 PL HD skal koste 339 kr i mnd, mens TV2 Sumo sport koster 199 kr i mnd (139 kr Obos).

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Om de går opp til 399 i mnd så skyter de seg selv i foten. Aldri i verden om folk vil betale så mye.

 

På Tv2sumo står det at prisen er 229 kr i mnd. Også fant jeg ut en fin ting for OBOS medlemmer at de får den til 159kr i mnd. Så da bytter jeg gitt.

 

Det er uansett sykt at TV2 PL HD skal koste 339 kr i mnd, mens TV2 Sumo sport koster 199 kr i mnd (139 kr Obos).

Holder det med obos medlemsnummer ?

 

Hvis de skal sette opp prisen på sumo er det vel bare å kjøpe 6/12 måneder på en gang, før de setter opp ?

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Fra 1 August samles innholdet i TV2 BPL og TV2 Sport Xtra i kanalpakken TV2 Sport Premium.

Pris fra 1 Sept blir 339pr mnd, hvertfall for mitt vedkommende. Kommer ikke på tale.

 

Bestilte selv TV2 Sumo Gull (166,- mnd) og kommer til å si opp TV2 Sport Premium fra Altibox 339,- mnd). På TV2 Sumo blir MUTV 24/7 også. Tor det er en ok løsning for meg som har to TV'er, men bare en dekoder fra Altibox.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...