Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her har jeg gått på trenerkurs for å kunne utvikle meg som trener, også viser det seg at forumet kryr av folk som kan forvandle meg til AVB/Rodgers etter en helaften på forumet.

 

Dumme meg.

Lurer på om AvB er klar over at spillerne burde sentre til Bale når han er i nærheten av mål.

Lenke til kommentar

Det er ikke bare-bare å være fotballmanager. Som noen tror, det er ikke bare å slenge en 4-4-2 på bordet og så er alt ok. Nei, man har skal ha et godt forhold til spillerene, man skal legge en slagplan, en taktikk, og så må man administrere overganger og oppstillinger. Og det er mer.

 

Nei, men så har man også en stab som kan fikse det meste. Når man har en tropp som RM og har den kjøpekraften der, så tror jeg hvilken som helst trener i verden ville fått til noe i den klubben der. Det skal et mirakel til om en ikke klarer topp 2 i Spania med det mannskapet.

 

Og sånn ellers så forundrer det meg over hvor mange på dette forumet her som tar alt så bokstavelig.

Lenke til kommentar

Mourinho er en fantastisk manager og en kul fyr, men han er ingen lagbygger, ei har han heller ingenting å gjøre i samme åndedrag som de aller største, uavhengig av hvor mange trofeer han har vunnet.

 

At han kommer til å kjøpe og forme Chelsea til et bedre lag enn hva de har hatt de siste årene har jeg ingen som helst tvil om. Gjør meg egentlig lite, PL trenger toppklubber med pinesj igjen, ikke traurige sekker med dritt som servert de sista åra.

 

Tror City blir meget vonde å ha med å gjøre neste sesong. Så lenge Moyes er på ferie og ikke forsterker så er det ikke noen fare for at United blander seg inn i gullkampen.

 

Ligger det ann med studiene Jørgen, hypp på å se live fotball fra brasil neste sommer? Hadde vært "noe" å pakke sekken og ta ei uke eller to.

Lenke til kommentar

http://www.premierleague.com/en-gb/news/news/2013-14/jun/fixture-list-for-2013-2014-season-released.html

 

Terminlista!

 

17 August 2013

Arsenal v Aston Villa

Chelsea v Hull City

Crystal Palace v Tottenham Hotspur

Liverpool v Stoke City

Manchester City v Newcastle United

Norwich City v Everton

Sunderland v Fulham

Swansea City v Manchester United

West Bromwich Albion v Southampton

West Ham United v Cardiff City

 

 

11 May 2014

Cardiff City v Chelsea

Fulham v Crystal Palace

Hull City v Everton

Liverpool v Newcastle United

Manchester City v West Ham United

Norwich City v Arsenal

Southampton v Manchester United

Sunderland v Swansea City

Tottenham Hotspur v Aston Villa

West Bromwich Albion v Stoke City

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...