Aleks Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Da forstår jeg hvorfor du ikke har respekt for det Mourinho har gjort ja. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Det er i alle fall ikke mangel på selvtillit i denne delen av forumet. 6 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Det er ikke bare-bare å være fotballmanager. Som noen tror, det er ikke bare å slenge en 4-4-2 på bordet og så er alt ok. Nei, man har skal ha et godt forhold til spillerene, man skal legge en slagplan, en taktikk, og så må man administrere overganger og oppstillinger. Og det er mer. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Her har jeg gått på trenerkurs for å kunne utvikle meg som trener, også viser det seg at forumet kryr av folk som kan forvandle meg til AVB/Rodgers etter en helaften på forumet. Dumme meg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Her har jeg gått på trenerkurs for å kunne utvikle meg som trener, også viser det seg at forumet kryr av folk som kan forvandle meg til AVB/Rodgers etter en helaften på forumet. Dumme meg. Lurer på om AvB er klar over at spillerne burde sentre til Bale når han er i nærheten av mål. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Det er ikke bare-bare å være fotballmanager. Som noen tror, det er ikke bare å slenge en 4-4-2 på bordet og så er alt ok. Nei, man har skal ha et godt forhold til spillerene, man skal legge en slagplan, en taktikk, og så må man administrere overganger og oppstillinger. Og det er mer. Nei, men så har man også en stab som kan fikse det meste. Når man har en tropp som RM og har den kjøpekraften der, så tror jeg hvilken som helst trener i verden ville fått til noe i den klubben der. Det skal et mirakel til om en ikke klarer topp 2 i Spania med det mannskapet. Og sånn ellers så forundrer det meg over hvor mange på dette forumet her som tar alt så bokstavelig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Lurer på om AvB er klar over at spillerne burde sentre til Bale når han er i nærheten av mål. Tror det er Levy som hintet om det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 En ting er vel å lede klubben i form av å være manager. Noe annet blir det når du får 50-60 pressefolk opp i trynet og du skal svare for deg. Eller hvor du blir upopulær i en hel by og du trenger en personlighet som det lukter Jose Mourinho av. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Har spillt nok FM til å vite hva man skal si og ikke si på pressekonferanser. 7 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Har alltid synes de pressekonferansene på FM er urealistiske. Ingen alternativer for å fortelle at jeg er the special one. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Mourinho er en fantastisk manager og en kul fyr, men han er ingen lagbygger, ei har han heller ingenting å gjøre i samme åndedrag som de aller største, uavhengig av hvor mange trofeer han har vunnet. At han kommer til å kjøpe og forme Chelsea til et bedre lag enn hva de har hatt de siste årene har jeg ingen som helst tvil om. Gjør meg egentlig lite, PL trenger toppklubber med pinesj igjen, ikke traurige sekker med dritt som servert de sista åra. Tror City blir meget vonde å ha med å gjøre neste sesong. Så lenge Moyes er på ferie og ikke forsterker så er det ikke noen fare for at United blander seg inn i gullkampen. Ligger det ann med studiene Jørgen, hypp på å se live fotball fra brasil neste sommer? Hadde vært "noe" å pakke sekken og ta ei uke eller to. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juni 2013 Del Skrevet 15. juni 2013 Studiene går bra. Veldig hypp på Brasil, men da må jeg få jobbet litt i løpet av året. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 http://www.guardian.co.uk/football/2013/jun/15/jose-mourinho-chelsea-alex-ferguson "For Chelsea, I would turn down every job in the world." 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Og fansen går rett på limpinnen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Premier League-rival kan ha hacket Citys databaser Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Premier League-rival kan ha hacket Citys databaser Kan ikke være United. City's speiderdatabase består jo utelukkende av spillere som har blitt koblet til United i media. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Terminlisten offentliggjøres i dag klokken 10.00. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 http://www.premierleague.com/en-gb/news/news/2013-14/jun/fixture-list-for-2013-2014-season-released.html Terminlista! 17 August 2013 Arsenal v Aston Villa Chelsea v Hull City Crystal Palace v Tottenham Hotspur Liverpool v Stoke City Manchester City v Newcastle United Norwich City v Everton Sunderland v Fulham Swansea City v Manchester United West Bromwich Albion v Southampton West Ham United v Cardiff City 11 May 2014 Cardiff City v Chelsea Fulham v Crystal Palace Hull City v Everton Liverpool v Newcastle United Manchester City v West Ham United Norwich City v Arsenal Southampton v Manchester United Sunderland v Swansea City Tottenham Hotspur v Aston Villa West Bromwich Albion v Stoke City Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Tottenham først ut mot Palace.. Skummelt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 Swansea v Man Utd Liberty Stadium Man Utd v Chelsea Old Trafford Liverpool v Man Utd Anfield Man Utd v Crystal Palace Old Trafford Man City v Man Utd Moyes får en tøff start ser det ut til. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå