Jotun Skrevet 13. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2013 http://www.gifstache.com/GIFs//145?lp=4 Nummer 4: Fin frisparkvariant Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2013 Det at den faktisk går inn er jo det beste der. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2013 Manchester City FC @MCFC 53m MANUEL PELLEGRINI: @MCFC are delighted to announce Manuel Pellegrini as the Club’s new manager http://manc.it/11en280 #mcfc Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2013 Ja, ingen bombe akkurat. Tror det blir suksess. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 United, Chelsea eller City tar tittelen neste år. Føler på meg at Mourinho kommer til å overkjøre alt og alle. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 (endret) United, Chelsea eller City tar tittelen neste år. Føler på meg at Mourinho kommer til å overkjøre alt og alle. Vedder ikke imot, for å si det sånn. Tipper det er over 15 poeng mellom vinneren og et annet lag enn de du nevnte etter endt sesong. Endret 15. juni 2013 av Stonemeister Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 Jeg tipper det blir en tett sesong. Håper såklart på Mourinho, og jeg vet at han er i stand til å overkjøre alt og alle, men jeg tipper det blir en tett sesong, og at gullracet står mellom Man City og Chelsea. Som nevnt tidligere, så tror jeg at det tar en sesong eller to før Moyes finner "vinnerresepten". Mannen har jo aldri vunnet et trofè med Everton. Mourinho derimot, tror jeg kan starte rett på gullracet. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 Tror ikke United vil være tittelkandidat på mange år Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 Tror ikke United vil være tittelkandidat på mange år Får håpe det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 United vil naturligvis være en tittelkandidat i årene som kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 Morsomt hvordan enkelte avskriver Man Utd gang på gang, når de vinner så ofte som de gjør. I mine øyne er de store favoritter kommende sesong også. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 Enig der Mednaetha. Selvfølgelig er det en viss usikkerhet koblet til managerbytte og sånn, men mest sannsynlig er de helt der oppe også neste sesong. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 Jeg tipper det blir en tett sesong. Håper såklart på Mourinho, og jeg vet at han er i stand til å overkjøpe alt og alle, men jeg tipper det blir en tett sesong, og at gullracet står mellom Man City og Chelsea. Som nevnt tidligere, så tror jeg at det tar en sesong eller to før Moyes finner "vinnerresepten". Mannen har jo aldri vunnet et trofè med Everton. Mourinho derimot, tror jeg kan starte rett på gullracet. Du hadde byttet ut p'en med en r, sånt som skjer. 6 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 Sånn som alle de andre Chelsea-managerne har bygget sin suksess på. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 Du hadde byttet ut p'en med en r, sånt som skjer. Ja, han "overkjøpte" vel når han vant CL med Porto også, ikke sant? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 Ja, han "overkjøpte" vel når han vant CL med Porto også, ikke sant? Nei, det gjorte han ikke og det er vel også derfor det er den eneste klubben han har ledet som jeg har respekt for hva han klarte å få til. 4 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 Ja, hvem som helst kunne fått til det han gjorde i Real Madrid. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 Ja, hvem som helst kunne fått til det han gjorde i Real Madrid. Rimelig sikker på at jeg minst skulle klart å oppnå det han gjorde i RM like bra eller bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 Rimelig sikker på at det ikke stemmer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2013 Ikke så langt unna sannheten heller vil jeg tro. Tror man hadde kommet ganske langt opp på tabellen ved gå gi innstruksen om å gi ballen til Ronaldo når man er i nærheten av mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå