MartinF Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Liverpool har bekreftet sine nye borte- og tredjedrakter for neste sesong. Tydelig at den låten til Macklemore, ’Thrift Shop’ har stått på repeat når disse ble designet. Gud bedre så stygge drakter! 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ser ut som en LCD-skjerm like etter at noen har dratt til med stor kraft i mageregionen. Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ser ut som designet til de offisielle suvenirene fra OL i Lillehammer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Så stygge at motstanderne får vondt i øynene. Taktisk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ser ut som en kjønnssykdom på en t-skjorte. 9 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hahahaha. Hva er det de har tenkt på! Haha. Ufattelig stygt. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ah nå forstår jeg hvorfor Suarez plutselig ble så ivrig på å komme seg vekk. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Så da ble det Roberto Martinez på Everton. Spennende valg. Lenke til kommentar
Populært innlegg Lemongrass Skrevet 5. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 5. juni 2013 Patrick Vieira poserer i den nye bortedrakten til Liverpool. 14 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Sky Sports News @SkySportsNews 11m Sky sources: Manchester City have agreed a £34m deal for Shakhtar Donetsk midfielder Fernandinho #ssn Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Var det virkelig en til midtbanespiller den klubben trengte? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 En god sentral midtbanespiller har de egentlig bruk for. Riktignok en som er topp class. Yaya er god nok, men Barry, Javi Garcia og de andre føler jeg er litt for dårlig for en klubb som ønsker å vinne alt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) @Corey: Det kan du si. Også 34m for en 28 år gammel midtbane spiller som nesten bare har vist seg i den Ukrainske ligaen. Ikke at Shaktar er et dårlig lag, det fikk jeg selv se denne sesongen, men det virker risky. Bra for han da. Øker sjansene betraktelig for VM-spill. Endret 5. juni 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Corey Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) I tillegg til Yaya, Barry og Garcia så har di jo også Rodwell, Milner (blir jo mest brukt på kant hva jeg har sett) og Silva. Var vel senest ifjor det var uroligheter innad i klubben om hvem som ikke greide 25-mannstroppen, som feks. Cruz. Tulleklubb! Edit: Det rapportertes at Fernandinho er klar for £34 millioner... Nesten 300 millioner for en uprøvd brasilianer (annet enn nevnt oppforbi)? Endret 5. juni 2013 av Corey Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 John Terry, Didier Drogba, Andrei Shevchenko, Frank Lampard, Ashley Cole and Michael Essien are all expected to play some part. The match, which has been dubbed ‘Ciao Capitano’, will also include a host of other superstars from the world of football. Among others, Bastian Schweinsteiger, Mesut Ozil and Formula One legend Michael Schumacher are also due to participate. Ser ut til at avskjedskampen til Ballack kan bli enda mer livlig. Starter om 20 min. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Sky Sports News @SkySportsNews 11m Sky sources: Manchester City have agreed a £34m deal for Shakhtar Donetsk midfielder Fernandinho #ssn Åh heisann Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Lol! De har et kamera på brystet til dommeren som de kan vise live i fra. Interessant. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) uprøvd brasilianer 72 kamper for Shaktar i Europa. Vunnet Uefa-cupen. Landskamper for Brasil. Akkurat. Jeg kan være enig i at det nok er et navn som er noe mindre kjent enn det City kan forventes å hente men prøvd er han. Og jeg går ut i fra at hvem det nå er som er trener i City neste sesong vet hva han har lyst på. Endret 5. juni 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Lol! De har et kamera på brystet til dommeren som de kan vise live i fra. Interessant. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå