Emils. Skrevet 2. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2013 Det kostet 199 når det kom i 2011. Tror det var 279 som var prisen i fjor. Er vel ingen som får det for 199 lenger. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 2. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Hos Altibox (Agder Breiband AS) kostet det 179,- Men når vi endelig fikk fiber, så var det steget til 249,- (Kun BPLHD, 7 kanaler) Endret 2. juni 2013 av JohnRichard Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) http://www.chelseafc...rinho-appointed Endret 3. juni 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2013 Blir spennende å se hvordan forholdet mellom han og Terry/Lampard blir nå. Sist han var der var de solide støttespillere, men også spillere som leverte på høyt nivå. Begge kan fort bli litt som Casillas var for han i Real Madrid. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2013 Nå tror jeg Mourinho er mannen som kan hente ut den siste saften de to har igjen. Tror faktisk Frank Lampard sin kontrakt ventet såpass på seg for at Jose skulle få lov å ha sitt å si ang. om han ønsket han neste år eller ei. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2013 Lampard er vel også den som har vært mest ute i media i det siste blant Chelsea spillerne og pratet varmt om Jose. Håper både han og Terry aksepterer en mindre rolle. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2013 Så på en stream av SkySports nå. Der sa de og han de prata med at Rafa Benitez hadde kommet med kommentarer om Chelsea fansen (flagg osv) mens han var i Liverpool. Var det ikke dette som viste seg å være en røverhistorie fra en 14 år gammel gutt fra Tsjekkia? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2013 Stekelenburg til Fulham. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Jeg flytter forhåpentligvis til USA til høsten. Skal utplasseres andre året på bacheloren min hvis alt går etter planen. Tv2 sumo har vel ikke rettigheter til å sende Premier League der borte, så jeg lurer på om det er noen her som vet hvem som sitter på rettighetene borte i statene? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 ESPN tror jeg. Det blir slitsomt med tidsonene da eller? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Ikke nødvendigvis. Ligger vel 9 timer etter, så kampene som spilles om kveldene vil være på formiddagen der borte. Derfor håper jeg på mange sene helgekamper. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Åja, det hørtes jo bare deilig ut. Vet bare at når jeg skal se NHL-kamper må jeg vente til klokken 2 om natten før de starter. Men vet ikke når på dagen i USA de sendes da. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Ja, er nok litt verre når det går motsatt vei. Hadde vært verre om jeg skulle fulgt med på Premier League fra Asia. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Ta bacheloren i London! 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Postet den i Chelsea-tråden for litt siden. Hysterisk. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Ta bacheloren i London! Jeg burde egentlig vært Chelsea-supporter ja .. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Avskjedskamp til Ballack i morgen. Hvis disse lagene stemmer kan det bli riktig så artig. 1 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Schumacher, Jancker og Nedved blir bra saker. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Er ikke tyskerne opptatt med landskamper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå