Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

"Restriksjonene for hovedrunden gjelder også for mobil og web"

 

Hvor man skal finne streams om det kun er samme kampen som sendes i hele verden må dere gjerne svare meg på. Forhåpentligvis kan det være at de lokale avtalene gir TV-kanalene selv rett til å bestemme kamper, slik at det er en viss sjans for at en eller annen kanal viser den kampen du vil se, men det tviler jeg sterkt på.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er jo helt håpløst. Meningsløst å ha Sumo fra neste sesong altså. Evt så må storkampene spres utover helgen slik at man får med de.

 

Det gir mening om du ikke har vanlige TV-signaler. ;)

 

Kom forresten nettopp på noe. Plutselig er jeg glad for at Tottenham er i Euro League. Søndag og mandagskamper!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, er nok sånn, men synes de straffer PL-kundene sine. Hvis ingen ønsker å se på skvipet på Xtra-kanalene annet en de sjeldne gangene det er playoff-semis/finaler, så burde de heller la være å kjøpe rettighetene til noe folk egentlig ikke bryr seg om. Å prakke på kundene sine dette er ikke greit. Hvis dette blir tilfellet så vil jeg vurdere andre alternativer. 339,- (-___-)

Lenke til kommentar

Skulle ønske at det fantes noe lignende NFL gamepass til PL som du kjøper via FA/PL sine nettsider og du kan velge å se de kampene du vil, med britiske kommentatorer utenfor England. Det hadde vært helt knall, siden sumo er uaktuelt for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...