Sexylubb1 Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) "Restriksjonene for hovedrunden gjelder også for mobil og web" Hvor man skal finne streams om det kun er samme kampen som sendes i hele verden må dere gjerne svare meg på. Forhåpentligvis kan det være at de lokale avtalene gir TV-kanalene selv rett til å bestemme kamper, slik at det er en viss sjans for at en eller annen kanal viser den kampen du vil se, men det tviler jeg sterkt på. Endret 31. mai 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Stemmer det Lubby, var en pubeier som fikk signaler fra Frankrike via parabol mener jeg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Og den kjerringa sin stahet og rettslige moral, eller hva det nå var, gjorde at alle andre fikk smake kjepp i tillegg til henne. Tviler på noen kommer til å betvile PL sin evne til å stå på palisadene sine i forhandlinger fremover i alle fall. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Dette er jo helt håpløst. Meningsløst å ha Sumo fra neste sesong altså. Evt så må storkampene spres utover helgen slik at man får med de. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Tilbakestående. Som Newcastlesupporter får jeg vel ikke sett noen kamper omtrent. Manchester United-supporterne derimot vil nok få sett sånn ca. alle. Håper de som står bak dette våkner i natt, kvelende på sitt eget spy. Arghet! 9 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Dette er jo helt håpløst. Meningsløst å ha Sumo fra neste sesong altså. Evt så må storkampene spres utover helgen slik at man får med de. Det gir mening om du ikke har vanlige TV-signaler. Kom forresten nettopp på noe. Plutselig er jeg glad for at Tottenham er i Euro League. Søndag og mandagskamper! 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Hvor mye har PL-kanalene kostet til nå? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Asbjørn Slettemark @Asbjorn1975 2 t @VegardJH Vil virkelig ikke være sutrete, PL-sendingene er suverene, men å se PL hos TV 2 har steget med ca70% fra 2011 (199 kr) til 339kr. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Asbjørn Slettemark @Asbjorn1975 2 t @VegardJH Vil virkelig ikke være sutrete, PL-sendingene er suverene, men å se PL hos TV 2 har steget med ca70% fra 2011 (199 kr) til 339kr. De argumenterer vel med økt antall kamper de sender. Selv om det ikke er PL-kamper. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Det er godt mulig og jeg er imponert over sendingen, men det var et svar til banan over prisen og økningen i prisen bare på 2 år. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Ah, ja, jeg kommenterte nå bare Slettemark. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Er det slik at man kan velge å bare ha kanaler som viser PL-kampene eller blir man påprakket championship? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 De slår sammen pakkene fra neste sesong av, slik jeg forstod artikkelen til TV2. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 For noe dritt. Hvorfor ikke la kunden få ta det valget istedenfor slik som det har vært nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Fordi de tjener mer på å gjøre det på denne måten, selvsagt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Da blir det kun sumo. Jeg betale ikke 340 kr i mnd for å se PL. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Ja, er nok sånn, men synes de straffer PL-kundene sine. Hvis ingen ønsker å se på skvipet på Xtra-kanalene annet en de sjeldne gangene det er playoff-semis/finaler, så burde de heller la være å kjøpe rettighetene til noe folk egentlig ikke bryr seg om. Å prakke på kundene sine dette er ikke greit. Hvis dette blir tilfellet så vil jeg vurdere andre alternativer. 339,- (-___-) Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Tipper TV2 ikke fikk dne oppsluttningen de ønsket med Xtra-kanalene, og når Solbakken, Berg og nå Parr også forlatt ligaen er det ikke mange som skaffer seg abonnement. Lenke til kommentar
colert Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Skulle ønske at det fantes noe lignende NFL gamepass til PL som du kjøper via FA/PL sine nettsider og du kan velge å se de kampene du vil, med britiske kommentatorer utenfor England. Det hadde vært helt knall, siden sumo er uaktuelt for min del. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Har jeg misforstått disse greiene, eller betyr det at når man ser på Sumo neste sesong så kan man ikke bytte mellom kampene på lørdager? Hvordan skal man da få sett kampene, om man ikke er interessert i 'hovedkampen' som da de velger å vise? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå