banansplitt™ Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Vil bare minne om at Canal Digital-kunder har dagen på seg til å velge TV2 Sport inn i abonnementet gratis, etter det koster det penger. Herlig kanal å ha på hele døgnet med fotballrykter med Wikestad, debatter med Wathne og sportsoppdateringer 24/7. Og ikke minst hun her: 7 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Vil bare minne om at Canal Digital-kunder har dagen på seg til å velge TV2 Sport inn i abonnementet gratis, etter det koster det penger. Herlig kanal å ha på hele døgnet med fotballrykter med Wikestad, debatter med Wathne og sportsoppdateringer 24/7. Og ikke minst hun her: Apropos grunnpakka. Er de porr-kanalene noe bra? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Har da aldri sjekket ut de kanalene. Jeg har jo TV2 Sport med Wergeland. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 John Terry, Lampard, Giggs, Scholes mfl er slam i forhold. Synd å si det, men dette er folk med gode karrierer for sin respektive klubber i en hypa sport hvor bemerkelser som "legende" strøs på alt som har to bein og kan gå. Kommer til å huske Giggs, på samme måte som jeg kommer til å huske en viss Vågå-politiker. 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Apropos grunnpakka. Er de porr-kanalene noe bra? Nope. 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) Han får seg i alle fall noe, kloffsk, gotta give the man som cred. Som Hoff ville sagt, mus ER mus. tok et års pause banan, har mista litt den glødene intressen for fotball. Godt å ha deg tilbake, toppmeis. Ser du noe NBA? (Svar meg i United-tråden eller noe.) Nei, men har fuglt NHL svært tett de to siste sesongene nå. Anbefales på det varmeste, hadde det ikke vært for håpløse klokkeslett for oss nordmenn hadde jeg nok sett hver kveld. Forbanna bra idrett, har alt fotballen tilbyr samt er den siste "manneidretten" igjen - så lenge det varer. Dessuten er det faktisk litt ålreit å se en Get-liga kamp i ny og ne også, selv om nivået og det fysiske spillet er på jentenivå til sammenligning. Og ja, hu Tv2 dama, gi meg to minutter med det er. (lol, 20sek) Endret 31. mai 2013 av toppmeis 3 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Han får seg i alle fall noe, kloffsk, gotta give the man som cred. Som Hoff ville sagt, mus ER mus. Mus er mus, selv om den bor i broren din sitt hus. 3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 (endret) tok et års pause banan, har mista litt den glødene intressen for fotball. 25 innlegg i januar, 8 innlegg i februar, 4 innlegg i mars, 20 innlegg i april, 20 innlegg i mai. Så, la oss lage en kampanje for å få Synnøve oppgradert til TV2 Sporten, så slipper jeg å måtte stå opp klokka 7 hver dag for å se kjedelige nyheter. Endret 31. mai 2013 av banansplitt™ 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Han mente vel fra fotballforumet? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 25 innlegg i januar, 8 innlegg i februar, 4 innlegg i mars, 20 innlegg i april, 20 innlegg i mai. Du må jo lese siste del av innlegget hans da, Kåre Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Nye regler fra PL gjør at vi kun får lov til å se en kamp kl 16.00 på Lørdager neste sesong. Altså om det går 5 kamper er det kun den ene som blir vist, både på tv og på nett. Men er det noen som vet om det blir mulig å få se på pub f.eks? Eller så ber jo PL om at folk benytte seg av pirate streams. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Er så latterlig. Streaming = the way to go. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Problemet, slik jeg har skjønt det da, er at man må få noen som er i england til å dele streamen sin. Ettersom vi her vil ikke ha tilgang til å få tak i de andre kampene, lovlig. Det er veldig typisk dette, når netflix og spotify jobber som faen for å få folk til å bli ærlige så snur PL og gjør at produktet blir vanskeligere å få tak i og vi er på vei tilbake til start, iallefall når det kommer til å drepe pirat streaming. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Nye regler fra PL gjør at vi kun får lov til å se en kamp kl 16.00 på Lørdager neste sesong. Altså om det går 5 kamper er det kun den ene som blir vist, både på tv og på nett. Men er det noen som vet om det blir mulig å få se på pub f.eks? Eller så ber jo PL om at folk benytte seg av pirate streams. Det er jo nettopp pubvisning av kamper som har ført til dette, er det ikke? 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Usikker, mente det sto at dem ønsker å beskytte produktet eller noe, men jeg har ikke særlig informasjon om dette. Om det er grunnen så er det håpløst. Da burde de heller gjøre at det ikke er lov å vise andre enn hovedkampen på pub. Mange ser kampen hjemme og burde ikke bli straffet for det? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Problemet (fra PL sin side) er jo at så lenge privatpersoner har muligheten til å se kampene på nett, så er det ingenting som stopper pubeiere med laptop å vise kampene som ikke er hovedkampen. Klart dritt for oss privatpersoner, men igjen, fra PL sitt syn er dette eneste måten de kan stoppe at pubeiere viser kamper de ikke skal. Man kan selvfølgelig bruke piratstreams, men det er jo ikke gunstig. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Vil dette si at vi kun får se én kamp klokka 16. på lørdager på Sumo? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Usikker, mente det sto at dem ønsker å beskytte produktet eller noe, men jeg har ikke særlig informasjon om dette. Om det er grunnen så er det håpløst. Da burde de heller gjøre at det ikke er lov å vise andre enn hovedkampen på pub. Mange ser kampen hjemme og burde ikke bli straffet for det? Vel, det er jo dette som var den store saken i fjor som førte til at kampene gikk fra å bli sendt på TV til kun på nett. Det er nemlig slik at i England så har det hele tiden vært begrensninger på kampvisning på TV på hovedkamptidspunktet. Men i land utenfor England var ikke dette noe problem. Det som så skjedde var at pubeiere i England, spesielt en av dem om jeg ikke husker feil, viste europeiske sendinger av kamper de egentlig ikke hadde lov til å vise. Det endte i en rettssak Sky (eller PL?) tapte, på grunn av EU-regler om åpent marked eller noe i den dur. Det er altså i England ikke lov til å hindre noen i å vise kamper fra utenlandske sendinger og resultatet blir altså at alle vi som bor utenfor England plutselig må følge engelske regler. Dette er fritt fra hukommelsen, forresten, så det er mulig informasjonen ikke er hundre prosent korrekt men det var omtrentlig dette som skjedde. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2013 Det gjelder vel kun parabol? Folk med kabel og TV2 sumo får fortsatt se kampene de betaler for. Tv2 sumo krever norsk IP for å vise kampene, mens kabel stort sett begrenser tittingen til huset man har lagt kabelen inn i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå