Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leicester starter best og blir snytt for straffe, men det er likevel drittlaget City som tar ledelsen. Så får Leicester omsider en straffe, og setter den sikkert i mål. 1-1, vi har en spennende kamp på gang!

 

EDIT: To mål på like mange minutter for City. Jaja, så lenge varte det.

 

Den kampen så jeg også, festlig at du ikke nevner at straffen til leicester var en dive, usikker på når den andre straffesituasjonen var?! Og at bakerste mann som felte tevez ikke fikk rødt kort når det ble dømt straffe(han fikk faktisk ikke kort en gang, veldig feigt dømt for målsjansen blir ikke større). Liker ikke å diskutere dommeren, men viss det var noen som fikk fordeler her så var det leicester. Greit du er manu supporter og skal obligatorisk hate city, men det må da gå an å bruke sunn fornuft og ikke drive med løgn :thumbdown: . Nå det er sagt klarte leicester seg bra i første omgang mot et så og si toppet city lag, ser virkelig ikke hvordan city skal kunne utfordre oss eller dere ut sesongen.

Endret av Nycoplus
Lenke til kommentar

Adam Hammill klar for Wolves. Tror han kunne vært en god signering for West Ham, og vi var interesserte i han. Han signerer istedenfor for en av våre bunnrivaler.

 

Kant/spiss etter hva jeg har fått med meg. Blir en spennende signering og nå har vi faktisk både bredde og topp på vingene. Likevel så har nok de andre bunnkandidatene fått inn bedre og flere spillere. Men januar er ikke ferdig enda.

Lenke til kommentar

Sky Sources: John Carew passes medical at Stoke ahead of potential loan move.

 

Imponerende at han holdt ut fire år i Villa. Det er så vidt jeg husker det lengste han har vært i en klubb uten å bytte i hele proffkarrieren. :p

hadde vel vært lengre hadde ikke Houllier ankommet birmingham. Han likte vel å være yndlingen til publikum :)

Lenke til kommentar

De siste årene kanskje, men han var veldig god for 5-10 år siden. Ikke uten grunn at han har spilt for Valencia(seriemester), Roma og Lyon. I tilegg til Villa, selv om det var her han begynte nedgangen.

 

Har jo på egenhånd senket Real Madrid også for Lyon og toppnivået hans var enormt, desverre alt for ujevn.

Lenke til kommentar

Fy faen for en helvetes idiotisk måte å miste seieren på. Vi leder hele kampejn gjennom, slipper inn etter Everton-press, 1-1. Så corer Piquionne mot slutten, men løper til tilskurerne og får sitt andre gule(!). Piquionne hadde vært fantastisk påå defensive dødballer og trengtes sårt. Det vi gjør for å erstatte han, er å ta ut Freddie Sears, som har vært innpå banen i 8 minutter før han må ut! 2-2...

 

Noen ganger lurer jeg på om de prøver å ødelegge for seg selv. En helt jævlig måte å miste alle poengene på, som gjør at jeg sitter igjen misfornøyd etter en uavgjort på Goodison!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...