Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Personlig syntes jeg man skal avvikle EL. Det er nok fotball som det er, dessuten vil det gjøre CL enda gjevere. Boohoo på middelhavsfarerne som aldri når Europa, det er slik gamet er. Da får de finne seg i å bli en "ener" om de skal til europa de også.

 

Det spilles altfor mye fotball og EL er en av få turneringer som betyr nada. Den og ligacupen skulle vi helst vært foruten i England, det hadde gjort de andre konkurransene godt også.

 

Meget fornøyd med at Pulis fikk sparken, håper Stoke omsider kan utvikle seg noe neste sesong. Å se dem på bortebane har vært en påkjenning for øya.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Teipis: Ja, jeg skjønner det, men når vi har spilt opp mot 60 kamper(eller er det 70?) i løpet av en sesong kan man ta hensyn.

 

Seff. Sportslig sett hadde det nok vært en fordel om de fikk ferie nå. Men klubbsjefene tenker mer på merkevaren, noe som er synd.

 

Mata har siden 2008/2009 spilt 47,51,43,54 og 64 per sesong. Har også vært med i Confederations Cup i 2009, VM 2010, U21 EM i 2011, EM og OL 2012. Må være noe av det "verste" blant de største spillerne de siste årene.

Lenke til kommentar

Personlig syntes jeg man skal avvikle EL. Det er nok fotball som det er, dessuten vil det gjøre CL enda gjevere. Boohoo på middelhavsfarerne som aldri når Europa, det er slik gamet er. Da får de finne seg i å bli en "ener" om de skal til europa de også.

 

Det spilles altfor mye fotball og EL er en av få turneringer som betyr nada. Den og ligacupen skulle vi helst vært foruten i England, det hadde gjort de andre konkurransene godt også.

 

Meget fornøyd med at Pulis fikk sparken, håper Stoke omsider kan utvikle seg noe neste sesong. Å se dem på bortebane har vært en påkjenning for øya.

 

«Spilles for mye fotball» Haha, du ass - det er liksom ingen grenser for hva du lirer ut av deg, hva sier du - skal vi ikke bare avvikle divisjonssystemene og bare satse på en eneste stor superliga der kun de beste får delta?

 

Er det noe som burde avvikles så er det CL. Det er den som har ødelagt for resten.

 

Slik det var før med en lett blanding av slik det er nå burde være en god og underholdende løsning.

 

Serievinnercupen - KUN for vinnere av de respektive lands ligaer. Spilles i samme format som CL i dag.

 

Cupvinnercupen - KUN for vinnere av den hjemlige cupen. Spilles som ren knockout over to kamper, hjemme og borte. Ingen kvalikkrunder.

 

UEFA-cupen - For resten, hensikten her er å gi de lagene som ikke når helt opp en smak på europeisk motstand og hva det innebærer å være på topp. Denne turneringen spilles med likt format som cupvinnercupen.

 

Det at man legger opp de to konkurransene under CL til å være ren utslag gjør at hver runde blir spennende, uavhengig av motstand. Det var dette som til stor del var magien med de europeiske cupene slik de var. Det var fotball slik det skal være: hvem som helst kunne på en gitt dag eller i en gitt formperiode slå ut «det bedre laget».

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Gidder ikke skumlese igjennom den siste diskusjonen, så beklager på forhånd om dette er allerede tatt opp.

Men dette kunne vel ikke kommet fort nok:

 

Trial by video! Premier League players face increase in bans for horror tackles as review panel is introduced next season.

 

Players could find their punishments for reckless challenges increased after plans to use video evidence to review contentious incidents were backed by football’s powerbrokers.

 

Under the proposed scheme, fouls such as the knee-high lunge by Wigan winger Callum McManaman on Newcastle defender Massadio Haidara could be referred to a three-man panel of referees to determine whether a harsher punishment should have been applied by the match official.

 

McManaman escaped with a yellow card from referee Mark Halsey, who later wrote in his report that he had not had a clear view of the incident.

 

Er Daily Mail som melder dette, så kan jo faktisk være humbug, dog fatter jeg ikke hvorfor di skulle løyet om dette.

Lenke til kommentar

«Spilles for mye fotball» Haha, du ass - det er liksom ingen grenser for hva du lirer ut av deg, hva sier du - skal vi ikke bare avvikle divisjonssystemene og bare satse på en eneste stor superliga der kun de beste får delta?

 

Er det noe som burde avvikles så er det CL. Det er den som har ødelagt for resten.

 

Slik det var før med en lett blanding av slik det er nå burde være en god og underholdende løsning.

 

Serievinnercupen - KUN for vinnere av de respektive lands ligaer. Spilles i samme format som CL i dag.

 

Cupvinnercupen - KUN for vinnere av den hjemlige cupen. Spilles som ren knockout over to kamper, hjemme og borte. Ingen kvalikkrunder.

 

UEFA-cupen - For resten, hensikten her er å gi de lagene som ikke når helt opp en smak på europeisk motstand og hva det innebærer å være på topp. Denne turneringen spilles med likt format som cupvinnercupen.

 

Det at man legger opp de to konkurransene under CL til å være ren utslag gjør at hver runde blir spennende, uavhengig av motstand. Det var dette som til stor del var magien med de europeiske cupene slik de var. Det var fotball slik det skal være: hvem som helst kunne på en gitt dag eller i en gitt formperiode slå ut «det bedre laget».

Beklager, tråkket jeg på den eneste oppnålige "europacupen" det lille laget ditt kan nå?

 

Jeg ønsker å kutte ned på antall turneringer for å bedre og heve de som virkelig betyr noe. Det gjør ikke EL eller mikkemus cupen, sorry.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Det er helt forjævlig teit at lag som nødvendigvis ikke er russisk, arabisk, eller har opparbeidet seg noen av ligaens beste spillere gjennom 20 år skal få lov til å kose seg med en turnering de også. Bort med Europa League! Hele to europeiske cuper er altfor mye, egentlig blir det så mange ekstra kamper at man burde avvikle begge to! Synes Premier League også kan stoppe, så slipper vi å se på denne dritsporten kalt fotball.

Lenke til kommentar

 

Beklager, tråkket jeg på den eneste oppnålige "europacupen" det lille laget ditt kan nå?

 

Jeg ønsker å kutte ned på antall turneringer for å bedre og heve de som virkelig betyr noe. Det gjør ikke EL eller mikkemus cupen, sorry.

 

Jeg vet at du lyver, det er ikke det du vil. Må ikke være så kjepphøy nå, pappaen din har jo gitt seg. Disse cupene kan fort bli det eneste du får å trøste deg med fremover, vel og merke hvis du holder ut som fan i motgang også :-)

Endret av Solaar
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Vel å merke hva da, jeg er selvsagt som ei rotte på et synkende skip så fort vi havner på tredjeplass eller gudforby verre, gidder jo ikke assosieres med loooosere

 

Tror ikke det er noen fare for at vi sumper ned til deres nivå, klubben som ikke greier å komme til CL selv når dere havner på 4.plass.

 

På forhånd takk for Bale, forresten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvem håper dere vinner play-off finalen og rykker opp til PL imorgen? Både Holloway og Zola er typer som er godt å ha i PL, men sistnevnte er min soleklare favoritt gjennom tidene og han står også for fantastisk fin fotball.

 

Gleder meg stort til kamp i alle fall. Kampen om opprykk i PL er alltid spesiell.

Lenke til kommentar

De får kanskje råd til å kjøpe noen av de da. Uansett, om de rykker opp kunne de ikke valgt et bedre år å gjøre det på!

 

Halvannen time til kampstart. Hvem vinner kampen som skal være verdt £120m? Her følger litt info..

 

 

My mer enn bare PL som står på spill ja..

 

Championship Norge ‏@ChampionshipNor

Begge lagene har fått rundt 34,000 billetter til denne kampen og samtlige billetter er solgt for lenge siden.

 

Championship Norge ‏@ChampionshipNor

Watford har ingen nye skader å melde om og har dermed en stor stall å velge mellom.

 

Championship Norge ‏@ChampionshipNor

Samtidig er dessverre Jonathan Part også ute med skade. Han får selskap på tribunen av Paddy McCarthy.

 

Championship Norge ‏@ChampionshipNor

Crystal Palace mangler Glenn Murray pga. skade. Han ble toppscorer i Championship denne sesongen og vil nok bli savnet i dag.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...