Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Man får ufattelig mye bedre og komplette spisser for £15m enn Carroll. Og jeg håper West Ham klarer å få denne avtalen i boks, så slipper jeg å bekymre meg for at Newcastle skal legge inn et bud.

Lenke til kommentar

Hadde Carroll vært en lokal gutt kunne jeg skjønt det.

 

Virkelig? Han er en Newcastlegutt, men om Newcastle hadde betalt med enn 6-7mp for Carroll hadde jeg klikket i vinkel.

 

Det er kjekt med lokale spillere, men å betale 6-9mp ekstra fordi en spiller er lokal er jo helt mongo.

Endret av Cutman
Lenke til kommentar

Det varierer selvsagt alt ettersom spiller og pris, men jeg hvis jeg kunne velge mellom 2 like gode spillere der den ene var lokal og den andre en leiesoldat fra Afrika/S.Amerika så ville jeg valgt den lokale for mer penger. Både med tanke på egenutviklet-kvoten og det at spilleren har et nærere bånd til fansen, byen osv.

 

Men igjen, varierer selvsagt litt på spilleren og hva han gjorde da han forlot klubben i utgangspunktet. Når det gjelder Carroll så synes jeg 15 millioner er vilt mye for han og ville selvsagt ikke kjøpt han for så mye uansett klubb, men jeg kunne skjønt det bedre hvis det var snakk om Newcastle.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...