Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Er det mykje barnslig skadefro her?

Ser kanskje tre som kan inngå i den kategorien i løpet av dei to sidene der Fa-cupfinalen er tema. Og når eit lag som er "hatlag" for mange taper ein kamp ein vil tru dei skal vinne og i tillegg har ein rimeleg vanleg for fotballsupportarar å ha litt gøy med det, barnsleg eller ei.

Slow edit.. Ser du tenkte meir generelt. Då er eg meir enig...

Endret av archanios
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rob Harris ‏@RobHarris 1m

Man City not denying approach to Pellegrini and Mancini says he doesn't know if it's true or not

Mancini on Pellegrini talk: "I don't know why the club didn't stop this."

Lukter ny manager på City?

Lenke til kommentar

Man City not denying approach to Pellegrini and Mancini says he doesn't know if it's true or not

Mancini on Pellegrini talk: "I don't know why the club didn't stop this."

Lukter ny manager på City?

Luktar litt ja, men vanskeleg å seie. City-fansen på Wembley var ikkje spesielt lystne på Pellegrini før kampen.

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg fant en av de 64 Wigan supporterne i Norge !

Naboen 15 meter vekke hadde et svært Wigan flagg på terrassen i dag :p

Hadde ikke fattern (som er City-fan) vært i London og sett kampen live hadde jeg lett gått til innkjøp av et Wigan-flagg, just in case. Bare for å provosere.

Lenke til kommentar

Dårlig form, Benbjo? Gå å legg deg.

Vi har spilt rimelig dårlig og vært meget heldige med resultatene siden vi slo Reading i slutten av mars.

Provosere hvem? Han ene som driver supporterklubben dems og de to som "diskuterer" på forumet der?

Provosere far kanskje?

Lenke til kommentar

Ser at Fullham - Liverpool får på TV2 PL HD2. Som parabolkunde av Canal Digital får jeg da altså ikke sett denne kampen... What to do?

Jeg mener å huske at den greia kun gjaldt for lørdagskamper. I dag er det søndag så du bør få sett den på tv.

Lenke til kommentar

Ser at Fullham - Liverpool får på TV2 PL HD2. Som parabolkunde av Canal Digital får jeg da altså ikke sett denne kampen... What to do?

Om den ikke blir vist på TV, så vil du kunne streame den på nett via Cmore sine nettsider.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...