archanios Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Er det mykje barnslig skadefro her? Ser kanskje tre som kan inngå i den kategorien i løpet av dei to sidene der Fa-cupfinalen er tema. Og når eit lag som er "hatlag" for mange taper ein kamp ein vil tru dei skal vinne og i tillegg har ein rimeleg vanleg for fotballsupportarar å ha litt gøy med det, barnsleg eller ei. Slow edit.. Ser du tenkte meir generelt. Då er eg meir enig... Endret 11. mai 2013 av archanios Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Rob Harris @RobHarris 1m Man City not denying approach to Pellegrini and Mancini says he doesn't know if it's true or not Rob Harris @RobHarris 1m Mancini on Pellegrini talk: "I don't know why the club didn't stop this." Lukter ny manager på City? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Er det mykje barnslig skadefro her? Ser kanskje tre som kan inngå i den kategorien i løpet av dei to sidene der Fa-cupfinalen er tema. Dårlig skrevet av undertegnede , mente på fotballforumet generelt sett Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Rob Harris @RobHarris 1m Man City not denying approach to Pellegrini and Mancini says he doesn't know if it's true or not Rob Harris @RobHarris 1m Mancini on Pellegrini talk: "I don't know why the club didn't stop this." Lukter ny manager på City? Luktar litt ja, men vanskeleg å seie. City-fansen på Wembley var ikkje spesielt lystne på Pellegrini før kampen. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Mindre lystne enn det Chelsea-fansen var på Benitez? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Sang vel noko sånt som "you can stuff your pellegrini up your arse" Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Den siste serierunden kan bli meeeget spennende om resultatene denne runder går "rett vei". Eller forferdelig kjedelig om de ikke gjør det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Får håpe Wigan tar med seg dette og knuser Arsenal. 4 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Jeg tror jeg fant en av de 64 Wigan supporterne i Norge ! Naboen 15 meter vekke hadde et svært Wigan flagg på terrassen i dag 4 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Får håpe Wigan tar med seg dette og knuser Arsenal. Er ganske sannsynlig at de får med seg noe. De er fulle av selvtillit og arsenal er i dårlig form samt er under et sinnssykt press Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Hvordan er vi i dårlig form? o_O Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Har hørt Arsenal-fan si de er i dårlig form siste 2-3 månedene. Men det stemmer jo overhodet ikke. Dårlig form fordi de ikke vinner 5-0 i hver kamp, kanskje? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Er ganske sannsynlig at de får med seg noe. De er fulle av selvtillit og arsenal er i dårlig form samt er under et sinnssykt press Dårlig form, Benbjo? Gå å legg deg. 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Jeg tror jeg fant en av de 64 Wigan supporterne i Norge ! Naboen 15 meter vekke hadde et svært Wigan flagg på terrassen i dag Hadde ikke fattern (som er City-fan) vært i London og sett kampen live hadde jeg lett gått til innkjøp av et Wigan-flagg, just in case. Bare for å provosere. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Provosere hvem? Han ene som driver supporterklubben dems og de to som "diskuterer" på forumet der? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Dårlig form, Benbjo? Gå å legg deg. Vi har spilt rimelig dårlig og vært meget heldige med resultatene siden vi slo Reading i slutten av mars. Provosere hvem? Han ene som driver supporterklubben dems og de to som "diskuterer" på forumet der? Provosere far kanskje? Lenke til kommentar
Hugol Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Ser at Fullham - Liverpool får på TV2 PL HD2. Som parabolkunde av Canal Digital får jeg da altså ikke sett denne kampen... What to do? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2013 Ser at Fullham - Liverpool får på TV2 PL HD2. Som parabolkunde av Canal Digital får jeg da altså ikke sett denne kampen... What to do? Jeg mener å huske at den greia kun gjaldt for lørdagskamper. I dag er det søndag så du bør få sett den på tv. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Ser at Fullham - Liverpool får på TV2 PL HD2. Som parabolkunde av Canal Digital får jeg da altså ikke sett denne kampen... What to do? Om den ikke blir vist på TV, så vil du kunne streame den på nett via Cmore sine nettsider. Endret 12. mai 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Canal Digital mener du vel? Cmore er "nye" Canal +. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå