Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mbia er jammen meg en fin fyr.

 

Ikke overraskende. Jeg hadde selv slitt med å respektere klubben om jeg hadde spilt for QPR. Null sjel i det hele tatt.

 

Ler av Jamie Redknapp som tror de kommer rett opp igjen (tror du overvurderer faren din en smule, Jamie). Championship er den vanskeligste ligaen som finnes, og med de holdningene som finnes i klubben så er det mer sannsynlig at de ryker enda en divisjon enn at de kommer opp igjen.

Lenke til kommentar

Vanskelig å si om de rykker opp igjen, men for at de skal det, så må hele kulturen endres. Man ser jo hvordan det gikk med Wolves. Ekstrem tapskultur, og liten vilje. Spillere som ligger på et nivå som bør at de bør kunne kjempe i toppen av Championship på papiret. Men Championship er ganske bingo, og innstilling og vilje har nesten alt å si. Lag med 50 poeng rykker ned, og det sier jo ganske mye.

Lenke til kommentar
1-1-kampen? Er mest fornøyd med at spådommen min fra før sesongen startet ble oppfylt - Newcastle som sesongens flopp.

 

Nja, 1-1 kampen hvor Ben Arfa fikk et billig straffespark og Jonas ble utvist 12 minutter før slutt. Kampen hvor du gikk fra å være enig i at Newcastle spilte bra fotball til å skrive hver eneste helg at du gleda deg til Newcastle tapte og at de spilte ligaens dårligste fotball. Da du kalte meg troll og proklamerte for alle at du måtte ignorere meg fordi jeg forklarte deg at det ikke er rart at Newcastle prøver å forsvare inn et poeng på Old Trafford med en spiller utvist istedenfor å gå all out attack.

 

Men når sant skal sies, denne sesongen har vi spilt ligaens dårligste fotball, det er patetisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Moro hvordan laget som fullførte over oss forrige sesong nå ligger under nedrykksstreken. Hva er det som har skjedd egentlig? Trodde dere gjorde flere kupp på overgangsmarkedet og.

 

Det er så enkelt som Pardew. Formasjon, taktikk, bytter, ingenting er likt forrige sesong. Dette har skjedd med Pardew før i andre klubber og, på akkurat samme måte.

Lenke til kommentar

Hva er det som har skjedd egentlig?

 

Alan Pardew skjedde, og han opplevde akkurat det vi ser i Newcastle i år når han var trener for Charlton og.

 

Ærlig talt, mannen foretrekker Dan Gosling over Anita, og Jonas får spille hver eneste kamp. Det sier det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...