Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men det var bare litt moro å se at ble postet en artikkel om at man kanskje skal roe litt ned på å dømme andre supportere og ikke klage så mye på spillerne deres, så er det akkurat det som skjer. Kroneksemplet var jo når du sa at forfatteren hadde pisset på leggen.

 

Men jeg har vel selv i mellomtiden klaget på Suarez og tror jeg så forventet ikke noe fred på forumet

Lenke til kommentar

Budskapet kom frem det, men jeg mener det er naturlig å kritisere andre klubber sine spillere samtidig som man ofte prøver å "beskytte" sine egne.

 

Suarez har på ingen måte vært en mønster-spiller, og fortjener i så måte å bli uglesett av andre lag sine supportere, til tross for ferdighetene hans.

 

Om King har vært i slagsmål en gang, så fritar det ikke Suarez fra å være en bølle på banen.

Jeg sluttet å se positivt på Suarez den dagen han sparket Parker i magen, etter det ser jeg kun en bølle som tilfeldigvis er god, og kan noen virkelig klandre meg for det selv om jeg har en tidligere straffedømt person som klubb-ambassadør?

Endret av Captain Butthurt
Lenke til kommentar

Budskapet kom frem det, men jeg mener det er naturlig å kritisere andre klubber sine spillere samtidig som man ofte prøver å "beskytte" sine egne.

 

Suarez har på ingen måte vært en mønster-spiller, og fortjener i så måte å bli uglesett av andre lag sine supportere, til tross for ferdighetene hans.

 

Om King har vært i slagsmål en gang, så fritar det ikke Suarez fra å være en bølle på banen.

Jeg sluttet å se positivt på Suarez den dagen han sparket Parker i magen, etter det ser jeg kun en bølle som tilfeldigvis er god, og kan noen virkelig klandre meg for det selv om jeg har en tidligere straffedømt person som klubb-ambassadør?

Så absolutt fritar det ikke Suarez. Men en skal kanskje ikke kritisere og si at LFC-fans burde ønske Suarez vekk i fra Anfield pga feks rasismesaken, når man selv hyller en person som også har vært involvert i rasismesaker. Ikke at noen her inne har gjort det. Og man må få kritisere spillere som gjør dumme ting så klart.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Hykleri er idiotisk ja, men som du selv sier så er det ikke såpass fæle tilfeller her inne som det artikkel-forfatteren skriver om, de er ihvertfall sjeldne etter min oppfatning.

 

Hadde Parker kalt en mostander neger-jævel kunne han pakket snippesken og dratt for min del, for meg er det viktig at spillerens identitet og oppførsel på banen er et godt eksempel for klubben.

 

Da Prica ble latere og mer klysete på RBK sa jeg over lang tid at han bare kunne dra, mål eller ei, nettopp fordi RBK har en kultur som består av at ingen er større enn laget.

Lenke til kommentar

Tror nok vi er ganske enige ja. :)

 

Tancredi Palmeri ‏@tancredipalmeri 9h

Don't forget tomorrow,14.00 CET, 1pm UK, a huge transfer update.One hint: it involves a club who won Champions League in last 5 years

 

Tancredi Palmeri ‏@tancredipalmeri 9m

Today at 14.00 CET, 1pm UK, the huge transfer update I have promised. Still waiting for the confirmation, but I'm optimistic

 

Tipper det blir et skikkelig anti-klimaks, men vi får se.

Lenke til kommentar

Presidenten i Dortmund har visstnok gitt beskjed til Lewandowski at han blir hos dem ut kontrakten.

Om det stemmer eller ikke vet jeg ikke.

http://www.ruhrnachr...rt11635,1981622

 

EDIT: Eller ikke, fra den norske supportersiden på FB:

"Lewas agent bekrefter at Lewa er enig med et annet lag og vil bytte lag etter sesongen"

 

Det er vel bekreftet at dette er Bayern?

 

Arsenal har hvertfall ikke sjanse. Da kan han like gjerne bli i Dortmund. Bedre lag og spiller i CL neste sesong.

Lenke til kommentar

Lewandowski er som torres var, bare uten farta. En god spiller men tro meg, han er ikke verdt de summene som er blåst opp nå. Han er på en hot streak, men han er ikke noe bedre enn feks Mario Gomez er.

 

Jeg ønsker meg heller andre spillere til United, gjerne typer med mer ekstreme egenskaper. United har Hernandez som tap-in spiss, der er han bedre enn RL.

 

Håper han blir for å være ærlig. Stusselig av Bayern Munchen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Må bli antiklimaktisk når han jobbar seg så voldsomt opp i forkant.

 

Neymar til Barca ja. Ikkje akkurat så overraskande.

 

"Here we are.Barcelona dramatically rushed to sign Neymar.Pressure now also through v high figure of Brazil FA. Neymar to Barça almost a fact"

Endret av archanios
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...