Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

I Tyskland er det også lavere skatt enn i Spania, og Frankrike har jo for eksempel etter hva jeg har hørt 75%, som gjør at klubbene må utbetale skyhøye lønninger i forhold til hva spillerne faktisk tjener. Det gjør at Madrid, Barca og PSG betaler mye mer i lønninger enn f.eks. Bayern, selv om spillerne kanskje tjener omtrentlig det samme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Linken som artikkelen viser til:

"This is the moment yesterday when England footballer Ledley King was arrested after an alleged racist attack on a bouncer.

 

The Spurs captain is said to have called doorman Wahib Butt a 'Paki' after he was refused entry to a nightclub.

 

After being barred because staff said he was too drunk to stand, he reportedly said, 'Do you not know who I am?' before allegedly assaulting the 22-year-old security guard."

 

Edit: Personlig så har jeg ikke noe spesielt i mot han.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Hurra, Ledley drikker seg drita og dummer seg ut en gang i løpet av en ellers eksemplarisk karriere også blir han sammenlignet med svin som Terry og Suarez. Faen så diplomatiske Spursfansen alltid skal være. Kjenner jeg blir provosert over at hans navn i det hele tatt blir trukket inn i diskusjonen. En hvilkensomhelst annen Spursspiller ok, men King? Kan vi ikke bare trekke inn Solskjær også mens vi er igang? Jeg hørte han banne på sidelinja en gang!

Lenke til kommentar

Hei hei, jeg bare sa fra hvilken hendelse det var han var involvert i, for meg vil King alltid være eksemplet på hvordan en spiller skal oppføre seg på banen, og hvordan man kan være en forsvarer i verdensklasse uten å bruke ufine triks.

 

Terry, Suarez og gjengen vil aldri nå King til knærne en gang (see what I did there?).

 

Alle gjør feil, og som jeg sa, King lot det være med den ene gangen.

Lenke til kommentar
Hurra, Ledley drikker seg drita og dummer seg ut en gang i løpet av en ellers eksemplarisk karriere også blir han sammenlignet med svin som Terry og Suarez. Faen så diplomatiske Spursfansen alltid skal være. Kjenner jeg blir provosert over at hans navn i det hele tatt blir trukket inn i diskusjonen. En hvilkensomhelst annen Spursspiller ok, men King? Kan vi ikke bare trekke inn Solskjær også mens vi er igang? Jeg hørte han banne på sidelinja en gang!

 

Unskyld meg, men Terry er et svin fordi ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk henger seg mye opp i at de stiller klubben i dårlig lys.

For meg spiller det ingen trille om de gjør det av eller på banen.

 

Giggs var for eksempel min favorittspiller i United, hadde utrolig mye respekt for han.

Det har jeg ikke lenger.

 

Men igjen, jeg har sansen for Suarez, og han har gjort mye dritt på banen, og mange liker ikke han selv om jeg gjør.

 

Hvis folk konsentrerer seg om egne lag så hadde det vel generelt sett vært mye hyggeligere i verden :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...