Stonemeister Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 I Tyskland er det også lavere skatt enn i Spania, og Frankrike har jo for eksempel etter hva jeg har hørt 75%, som gjør at klubbene må utbetale skyhøye lønninger i forhold til hva spillerne faktisk tjener. Det gjør at Madrid, Barca og PSG betaler mye mer i lønninger enn f.eks. Bayern, selv om spillerne kanskje tjener omtrentlig det samme. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Ang artikkelen på forrige side, trekke inn Ledley King blandt en slik gjeng? Herregud! Snakk om å pisse på leggen. Når det er sagt står poenget, og der er jeg enig. MEN, visse spillere skiller seg kraftig ut, vi vet alle hvilke. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Det er nå en Tottenhamblog så regner med at det han sier er sant, ellers får det være opp til hver enkelt og dømme. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Ledley ble vel dømt for overfall en gang i tiden, bar-slagsmål. Edit: Eller, husker ikke om han ble dømt, men var ihvertfall i slagsmål. Endret 23. april 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 (endret) Linken som artikkelen viser til: "This is the moment yesterday when England footballer Ledley King was arrested after an alleged racist attack on a bouncer. The Spurs captain is said to have called doorman Wahib Butt a 'Paki' after he was refused entry to a nightclub. After being barred because staff said he was too drunk to stand, he reportedly said, 'Do you not know who I am?' before allegedly assaulting the 22-year-old security guard." Edit: Personlig så har jeg ikke noe spesielt i mot han. Endret 23. april 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Det er vel den eneste episoden han har vært involvert i, ikke at det unnskylder hva som skjedde, men Ledley King er vel respektert av så og si alle for hva han presterte på banen, og hvordan han opptrådte. Blir verre når man bedriver slikt flere ganger. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hurra, Ledley drikker seg drita og dummer seg ut en gang i løpet av en ellers eksemplarisk karriere også blir han sammenlignet med svin som Terry og Suarez. Faen så diplomatiske Spursfansen alltid skal være. Kjenner jeg blir provosert over at hans navn i det hele tatt blir trukket inn i diskusjonen. En hvilkensomhelst annen Spursspiller ok, men King? Kan vi ikke bare trekke inn Solskjær også mens vi er igang? Jeg hørte han banne på sidelinja en gang! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hei hei, jeg bare sa fra hvilken hendelse det var han var involvert i, for meg vil King alltid være eksemplet på hvordan en spiller skal oppføre seg på banen, og hvordan man kan være en forsvarer i verdensklasse uten å bruke ufine triks. Terry, Suarez og gjengen vil aldri nå King til knærne en gang (see what I did there?). Alle gjør feil, og som jeg sa, King lot det være med den ene gangen. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Ser både Evans og Van Persie trekkes inn også, for antatte voldtekter. Henlagte saker sådan. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Ser både Evans og Van Persie trekkes inn også, for antatte voldtekter. Henlagte saker sådan. Van Persie betalte seg vel ut av det så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hurra, Ledley drikker seg drita og dummer seg ut en gang i løpet av en ellers eksemplarisk karriere også blir han sammenlignet med svin som Terry og Suarez. Faen så diplomatiske Spursfansen alltid skal være. Kjenner jeg blir provosert over at hans navn i det hele tatt blir trukket inn i diskusjonen. En hvilkensomhelst annen Spursspiller ok, men King? Kan vi ikke bare trekke inn Solskjær også mens vi er igang? Jeg hørte han banne på sidelinja en gang! Unskyld meg, men Terry er et svin fordi ? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Hvorfor er det relevant hva fotballspillere foretar seg på fritiden i en diskusjon om hendelser på en fotballbane? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Folk henger seg mye opp i at de stiller klubben i dårlig lys. For meg spiller det ingen trille om de gjør det av eller på banen. Giggs var for eksempel min favorittspiller i United, hadde utrolig mye respekt for han. Det har jeg ikke lenger. Men igjen, jeg har sansen for Suarez, og han har gjort mye dritt på banen, og mange liker ikke han selv om jeg gjør. Hvis folk konsentrerer seg om egne lag så hadde det vel generelt sett vært mye hyggeligere i verden Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Fotballen mister litt hensikten om man ikke også fokuserer på andre klubbers gjøremål.... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 En ting er å diskutere klubber og enkelt spillere, men når man holder på side opp og ned blir det litt vel drøyt, synes nå jeg. Enkelte diskuterer andre klubber sine spillere mer en sin egen klubb. Men smaken er som baken, hårete og delt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 MirrorFootball @MirrorFootball 6m Breaking: Bayern Munich announce the signing of Robert Lewandowski Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 MirrorFootball @MirrorFootball 6m Breaking: Bayern Munich announce the signing of Robert Lewandowski Ikke overrasket. Rart ingen har plukket opp denne klassespissen før Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Unskyld meg, men Terry er et svin fordi ? *sukk* neida, jeg trekker det tilbake, han er et helgen og en fantastisk rollemodell! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Godt at budskapet i artikkelen kom godt frem og tydelig gjorde et inntrykk på alle mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå