Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Evra er så jævlig fet. Finner på sprell hver gang Liverpool er i hardt vær og fansen biter jo hver gang. Skjønner forøvrig godt at Evra blir hata av Liverpool-fansen og sikkert mange andre, i og med at han så åpenbart brenner for en rivaliserende klubb, akkurat som at Gary Neville aldri var den mest populære spilleren i England. Allikevel gjør det fotballen litt morsommere spør du meg, så lenge det er så uskyldig som det der.

 

Hadde kjøpt en pils til fyren som hadde med seg hånda om jeg møtte han på byen også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Every club has had their share of reprehensible characters. Manchester City has been home to Joey Barton (put a cigar out in a teammate's eye, for one), Ben Thatcher (head-hunted Pedro Mendes on the field and hospitalized him with a forearm to the skull), and Mario Balotelli (ate a baby, probably). United's home to Robin van Persie and Jonny Evans, who have been accused of rape, in addition to the aforementioned Scholes and Giggs. We've got Defoe and Ledley.

At what point are we obligated to stop supporting our players? At what point does the club have a responsibility to cut ties with these monsters? At what point does it become so bad that all right-thinking people would stop supporting the team altogether?

I have no idea. But until we have our own house in order, it's probably good idea not to tell other clubs and fans how to behave.

 

But that's not to say we lose all right to moral outrage. What Luis Suarez did was unreservedly wrong and deserves blanket criticism from every corner of the world. No matter what terrible characters happen to play for the club you support. Just because John Terry is a piece of shit doesn't mean Luis Suarez isn't also a piece of shit. And Chelsea fans can still hate Luis Suarez. And if Ledley King is a piece of shit, I'm not going to hate John Terry any less, even if it's completely unfair. I believe we still have the right to hate other players even if our own players are just as bad. That's rivalry, that's competition, that's sports. But it stinks of hypocrisy to pretend that we're any better than other fans. We're not.

 

Ultimately we're all a bunch of idiots who care way too much about grown manchildren running around chasing a ball. Who are also idiots. And we're all going to act in completely stupid, irrational ways. Some of us just wear different colored kits." - http://www.cartilagefreecaptain.com/2013/4/22/4251988/luis-suarez

 

Veldig god artikkel, som jeg tror de fleste her inne (meg også) har veldig godt av å lese.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare elsker Evras stikk til Suarez, og ikke minst personen selv. Hver eneste gang United vinner et trofe er det alltid gøy å se feiringene hans. Han virker som en utrolig artig fyr, og en viktig fyr i spillergruppa. Det er nok også en av grunnene til at Ferguson ikke har vært særlig ivrig på å erstatte han, selv om hans prestasjoner de siste årene har dalt, før denne sesongen riktig nok.

 

Må gå an å se det morsomme i det Evra gjør her, uten å "bli kvalm".. :p Med sjerfet rundt hodet, ser alt så mye mer komisk ut også, haha.

Lenke til kommentar

Ben Thatcher har vel også spilt på Tottenham om jeg ikke tar feil?

 

Jeg forstår meg ikke på supportere som tror at dersom en spiller på "ditt" lag gjør noe galt så støtter du han uanset hva det er snakk om. Jeg er dritt lei av å måtte forklare at jeg ikke støtter verken Cantona sitt spark, Giggs sitt utroskap, osv. bare fordi jeg heier på United.

 

At en spiller er på "ditt" lag betyr så definitivt ikke at du må støtte han i tykt og tynt. Om du gjør det, hva skjer den gangen en spiller reiser til et annet lag? Skal du da hate han fordi noe han gjorde som tydeligvis var helt greit før?

 

Jeg skulle egentlig ønske at Evra ikke gjorde det, hele saken burde blitt død og begravet for lenge siden. Skjønt, det er komisk å se LFC-supportere som nå hiver seg over Evra og maser om at han er den virkelige drittsekken, ikke Suarez.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bayern er en klubb som tiltrekker seg knallgode spillere selv om de ikke altid er i lønnstoppen :)

Me like :)

 

Ikke alltid i lønnstoppen? Bayern har vel soleklart størst løninger i Tyskland, mener å ha lest at de er 3 ganger så store som Dortmund. Og internasjonalt er det vel også helt der oppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...