Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Schau er jo samtidig den av de som kanskje sitter med mest trivia.

Det han ikke kan bidra med av spiller-historier (Myhre, Berg og co), så bidrar han med pussige og til tider svært interessante fakta og tilbakeblikk.

 

Ikke la deg lure av at han fjaser mye (han er tross alt en Schau), han kan mye fotball, og han snakker rett fra levra.

Endret av Captain Butthurt
  • Liker 3
Lenke til kommentar

The FA has charged Liverpool forward Luis Suarez with violent conduct.

 

 

The charge follows an incident with Chelsea’s Branislav Ivanovic in yesterday’s fixture at Anfield [21 April 2013].

 

The incident was not seen by the match officials and has therefore been retrospectively reviewed – click here for a video explanation of ‘not seen incidents’.

 

 

It is alleged that the conduct of Suarez constitutes violent conduct and it is The FA’s contention that the standard punishment of three matches that would otherwise apply is clearly insufficient in these circumstances.

 

Suarez has until 6pm on Tuesday 23 April to respond to the charge, thereafter an Independent Regulatory Commission will be convened this Wednesday, 24 April.

 

http://www.thefa.com/News/governance/2013/apr/luis-suarez-charge-liverpool-chelsea-ivanovic.aspx

Lenke til kommentar

Når det gjelder hvilken straff han får så blir jeg ikke overrasket om han kan ta sommerferie allerede nå.

 

Jeg ser at mange maser om at tofotstaklinger, albuer og sånt er langt mer farlig og at Ivanovic ikke ble skadet, men det er jo ikke poenget. Ting som biting er "ekstraordinære" hendelser og så langt utenfor fotballens verden at det nesten ikke er sant og den typen ting bør slås hardt ned på. Jeg blir irritert over at han holder på slik fordi han er en fantastisk spiller til tider.

 

Filming og sånt er selvfølgelig forkastelig, men desverre en del av fotballen, biting er ikke en del av noe unntatt middag og kinky hanky-panky.

Lenke til kommentar

Beklager, men kunne ikke la være å le når jeg så linken til FA på forrige side :p

 

 

Welcome to The FA’s Rulebook Analysis – your bite sized video guide to help you understand the decision making processes of the Governance Department in relation to On and Off-Field issues. The above video explains Not Seen incidents.

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...