Emils. Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Synes han blir fort veldig usaklig og kjedelig. Han drar opp totalt uinteressant ting som ikke har noe med fotball, kun for å virke kul! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 Igjen. Det er jobben hans. Det er de andre som skal snakke fotball. Schau gjør i det minste jobben han skal i motsetning til f.eks. Henning Berg. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2013 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Schau er jo samtidig den av de som kanskje sitter med mest trivia. Det han ikke kan bidra med av spiller-historier (Myhre, Berg og co), så bidrar han med pussige og til tider svært interessante fakta og tilbakeblikk. Ikke la deg lure av at han fjaser mye (han er tross alt en Schau), han kan mye fotball, og han snakker rett fra levra. Endret 21. april 2013 av Captain Butthurt 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Schau er blant de beste, mener jeg. Han tilfører noe annet enn det kjedelige pjattet til alle eksproffene. Et ørlite c-moment. 7 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Schau er blant de beste, mener jeg. Han tilfører noe annet enn det kjedelige pjattet til alle eksproffene. Et ørlite c-moment. Meget enig. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Interessant at flest holder med Spurs. Hadde trodd (om jeg ikke hadde visst mye av det der på forhånd) at Liverpool, med United og Forest like bak, skulle hatt flest. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Sky Sports News @SkySportsNews 58s Luis Suarez charged with violent conduct by FA for biting Chelsea's Branislav Ivanovic. More on #SSN. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 The FA has charged Liverpool forward Luis Suarez with violent conduct. The charge follows an incident with Chelsea’s Branislav Ivanovic in yesterday’s fixture at Anfield [21 April 2013]. The incident was not seen by the match officials and has therefore been retrospectively reviewed – click here for a video explanation of ‘not seen incidents’. It is alleged that the conduct of Suarez constitutes violent conduct and it is The FA’s contention that the standard punishment of three matches that would otherwise apply is clearly insufficient in these circumstances. Suarez has until 6pm on Tuesday 23 April to respond to the charge, thereafter an Independent Regulatory Commission will be convened this Wednesday, 24 April. http://www.thefa.com/News/governance/2013/apr/luis-suarez-charge-liverpool-chelsea-ivanovic.aspx Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 The incident was not seen by the match officials and has therefore been retrospectively reviewed – click here for a video explanation of ‘not seen incidents’. DRITT PC! Får ikke sett den videoen! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Interessant at flest holder med Spurs. Hadde trodd (om jeg ikke hadde visst mye av det der på forhånd) at Liverpool, med United og Forest like bak, skulle hatt flest. Gammelt nytt det. Endret 16. juli 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 Nå skjønner jeg hvorfor Kasper skriker som en jævla unge hver gang han kommenterer en kamp. Kan umulig være særlig spennende å være supporter av et nitrist Norwich-lag. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Han klarer i alle fall virke nøytral. Skriker jo like mye uansett. Kan ikke akkurat si det samme om Allsaker. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Var en periode jeg trodde Allsaker var Unitedsupporter. Så jeg ble igrunn litt imponert da jeg så han var Lpool. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Haha, jeg blir aldri lei Suarez tyn etter den bitinga. Straffen hans blir å spille slik neste sesong: 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Når det gjelder hvilken straff han får så blir jeg ikke overrasket om han kan ta sommerferie allerede nå. Jeg ser at mange maser om at tofotstaklinger, albuer og sånt er langt mer farlig og at Ivanovic ikke ble skadet, men det er jo ikke poenget. Ting som biting er "ekstraordinære" hendelser og så langt utenfor fotballens verden at det nesten ikke er sant og den typen ting bør slås hardt ned på. Jeg blir irritert over at han holder på slik fordi han er en fantastisk spiller til tider. Filming og sånt er selvfølgelig forkastelig, men desverre en del av fotballen, biting er ikke en del av noe unntatt middag og kinky hanky-panky. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Beklager, men kunne ikke la være å le når jeg så linken til FA på forrige side Welcome to The FA’s Rulebook Analysis – your bite sized video guide to help you understand the decision making processes of the Governance Department in relation to On and Off-Field issues. The above video explains Not Seen incidents. Lenke til kommentar
Populært innlegg Latias Skrevet 22. april 2013 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 22. april 2013 Bon appetit, Suarez. 15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå