Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oliver Kay ‏@OliverKayTimes 1m

Confirmed @PFA Young Player of the Year shortlist: Bale, Benteke, Hazard, Lukaku, Welbeck, Wilshere

 

Sky Sports News ‏@SkySportsNews 2m

PFA Player of the Year nominations: Gareth Bale, Michael Carrick, Eden Hazard, Juan Mata, Robin van Persie and Luis Suarez #ssn

 

Hvem burde vinne?

Lenke til kommentar

Kan umulig ha vært et godt år for "ungdommen" hvis man er nødt til å inkludere Wesley Snipes på lista.

 

Blir nok Bale og Bale Mata (det er mulig å vinne begge tror jeg). Flott å se at Carrick endelig begynner å bli verdsatt av folk utenfor United.

Endret av Latias
Lenke til kommentar

Sant, men vil si feks Suarez har vært viktigere for Liverpool. Også kan det jo argumenteres for at RvP har vært en hovedfaktor til at United har vunnet gullet. Kommer litt an på hva man vil legge vekt på.

 

Nastasić burde kanskje nevnes?

Endret av Aleks
Lenke til kommentar

Syntes det blir så feil når spillere som fyller 24 år blir tatt med på "Årets unge spiller". I mine øyne burde kun spillere som fyller 22 år den sesongen og under det være med i kategorien.

 

At Welbeck og Wilshere er med i kåringen fremfor f.eks. Walcott (som var gnistrende frem til februar) er jo rimelig latterlig.

 

Syntes også at Cazorla burde ha vært med i kåringen fremfor Hazard.

 

Ellers tipper jeg det står mellom van Persie/Bale. Årets unge spiller må jo bli Bale. Burde dog vært Benteke spør du meg.

 

Når det gjelder Meireles som årets spiller i 2011: LOL.

Lenke til kommentar

Når det gjelder Meireles som årets spiller i 2011: LOL.

 

Meireles ble PFA Fans Player of the Year, det skal ikke blandes med PFA Players Player of the Year (hovedkåringen, ble vunnet av godeste Bale i 2011).

 

Michu burde ha vært med i stedet for Hazard. For en drømmesesong spanjolen har hatt.

Lenke til kommentar

Meireles ble PFA Fans Player of the Year, det skal ikke blandes med PFA Players Player of the Year (hovedkåringen, ble vunnet av godeste Bale i 2011).

 

Michu burde ha vært med i stedet for Hazard. For en drømmesesong spanjolen har hatt.

 

Ah selvfølgelig. Mente at hovedkåringen uansett var rimelig dårlig. Syntes ikke Bale vant fortjent den sesongen, men men.

 

Michu kunne fort fortjent en plass på den lista der, men jeg syntes Cazorla (og da uavhengig av at jeg er Arsenal supporter) har vært bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...