Benbjo Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 http://www.mirror.co...9#ixzz2QrruK3tu Ene dagen kaller han Stoke for et skittent rugbylag, den neste roser han et annet lag med nærmest identisk spillestil. Skjønner meg ikke på denne mannen. Det er greit så lenge det ikke går utover Arsenal. Ingen tvil om at Wenger har blitt mer og mer paranoid og schizofren de siste årene. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Wenger har en tendens til å motsi seg selv, men gjør han egentlig det i dette tilfellet? Det går an å like den fysiske siden med engelsk fotball uten å være fan av grisetaklinger og benbrudd. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Oliver Kay @OliverKayTimes 1m Confirmed @PFA Young Player of the Year shortlist: Bale, Benteke, Hazard, Lukaku, Welbeck, Wilshere Sky Sports News @SkySportsNews 2m PFA Player of the Year nominations: Gareth Bale, Michael Carrick, Eden Hazard, Juan Mata, Robin van Persie and Luis Suarez #ssn Hvem burde vinne? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Litt usikker på den første. I min bok har Bale vært god og dratt Tottenham mye. Hazard har også hatt en kanon førstesesong i den blå trøya. Den andre mener jeg Juan Mata har vært PLs beste spiller, men det er ingen hemmelighet at det er Robin van Persie som vil vinne. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Bale / Suarez. Evt Bale / Bale (er det mulig?). Suarez vinner nok ikke, så tipper Benteke / Bale. Wilshere og Welbeck har ingenting på lista å gjøre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Bale som young player of the year for min del. Og Suarez som player of the year. Mata har ganske syke stats om man tar med alle de 54 kampene han har spilt, men dette gjelder vel bare PL? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Suarez burde vinne, men han gjør ikke det siden det er spillerne som stemmer (?). Har på følelsen det blir Bale eller RvP som tar pokalen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Kan umulig ha vært et godt år for "ungdommen" hvis man er nødt til å inkludere Wesley Snipes på lista. Blir nok Bale og Bale Mata (det er mulig å vinne begge tror jeg). Flott å se at Carrick endelig begynner å bli verdsatt av folk utenfor United. Endret 19. april 2013 av Latias Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Sant nok, men Mata har uansett vært drivkraften i laget og gjort at Chelsea i det hele tatt ligger der de ligger. Han og Hazard i sammen har fått til mye. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Sant, men vil si feks Suarez har vært viktigere for Liverpool. Også kan det jo argumenteres for at RvP har vært en hovedfaktor til at United har vunnet gullet. Kommer litt an på hva man vil legge vekt på. Nastasić burde kanskje nevnes? Endret 19. april 2013 av Aleks Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Nastasic var god rundt juletider, men han har ikke hatt en særlig jevn sesong. Håpløst at Snipes er der. Skulle heller hatt De Gea/Rafael der, spillere som faktisk har vunnet kamper for United. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Åja. Hva er aldersgrensen? De Gea, Rafael og Azpilicueta hadde ikke vært ufortjent, men de er vel litt for anonyme spillere i laget sitt, selv om de har vært kjempeviktige. Dumt at forsvarsspillere ikke får være med. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Noen som så United-kampen når Rafael sprang fremover med ballen? Rooney stod 15-20 meter foran og ville ha den? 2 sekunder senere sprang Rafael forbi, med ballen, og Rooney klarte ikke holde følge... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Rafael er blitt helt vanvittig god. Knuste Carroll i ett par hodedueller. Sykt. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 http://en.wikipedia.org/wiki/PFA_Fans%27_Player_of_the_Year Haha, liker denne kåringen. Skjer med at det har vært ganske logiske vinnere hvert år, men så er plutselig Meireles der som årets spiller i 2011? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 http://en.wikipedia....yer_of_the_Year Haha, liker denne kåringen. Skjer med at det har vært ganske logiske vinnere hvert år, men så er plutselig Meireles der som årets spiller i 2011? Finnes en god del Liverpool-supportere i England, så det overrasker meg ikke. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Åja. Hva er aldersgrensen? Tipper 89 siden det er det Bale er. Selvsagt alt for høyt. Burde vært 91 eller 92. 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Syntes det blir så feil når spillere som fyller 24 år blir tatt med på "Årets unge spiller". I mine øyne burde kun spillere som fyller 22 år den sesongen og under det være med i kategorien. At Welbeck og Wilshere er med i kåringen fremfor f.eks. Walcott (som var gnistrende frem til februar) er jo rimelig latterlig. Syntes også at Cazorla burde ha vært med i kåringen fremfor Hazard. Ellers tipper jeg det står mellom van Persie/Bale. Årets unge spiller må jo bli Bale. Burde dog vært Benteke spør du meg. Når det gjelder Meireles som årets spiller i 2011: LOL. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2013 Forfatter Del Skrevet 19. april 2013 Når det gjelder Meireles som årets spiller i 2011: LOL. Meireles ble PFA Fans Player of the Year, det skal ikke blandes med PFA Players Player of the Year (hovedkåringen, ble vunnet av godeste Bale i 2011). Michu burde ha vært med i stedet for Hazard. For en drømmesesong spanjolen har hatt. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Meireles ble PFA Fans Player of the Year, det skal ikke blandes med PFA Players Player of the Year (hovedkåringen, ble vunnet av godeste Bale i 2011). Michu burde ha vært med i stedet for Hazard. For en drømmesesong spanjolen har hatt. Ah selvfølgelig. Mente at hovedkåringen uansett var rimelig dårlig. Syntes ikke Bale vant fortjent den sesongen, men men. Michu kunne fort fortjent en plass på den lista der, men jeg syntes Cazorla (og da uavhengig av at jeg er Arsenal supporter) har vært bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå