Latias Skrevet 13. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Skandaløse bilder fra Wembley. Millwall bør bli beordret til å spille for tomme tribuner i lang tid fremover. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Skandaløse bilder fra Wembley. Millwall bør bli beordret til å spille for tomme tribuner i lang tid fremover. Hva skjedde? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Millwalls supportere består kun av hooligans, akkurat som i filmen Hooligan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 For en gjeng. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Skandaløse bilder fra Wembley. Millwall bør bli beordret til å spille for tomme tribuner i lang tid fremover. Pleier ikke Millwall å spille for tomme tribuner uansett ? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Mye dritt på en dag. Holtamania @Holtamania 2h FFS RT @RobinexINCSC Congratulations to the brave Arsenal fan who threw a bottle, badly injuring a girl and then ran away. Absolute scum. Anna Pickstock @anna_pickstock 1h An Everton fan stabbed for no reason by a QPR fan, Taking a knife to a match is bad enough, then actually stabbing someone is terrible. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 Og denne smartingen da. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. april 2013 Rapporter Del Skrevet 13. april 2013 (endret) Det fine (om det er lov å si) med Millwall - Wigan greiene er at det skjedde på Wembley og at det vel da er FA som er ansvarlig siden de er arrangør. Også kanon at han ene fyren blir hengt ut som han gjør. Håper de har bilder på hva han gjorde før han stakk av med hatten også. Endret 13. april 2013 av Teipball Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. april 2013 Rapporter Del Skrevet 14. april 2013 Har ikke noe å si hvor kampen var, man får ansvaret for egne supportere. Lager feks Liverpool supportere bråk borte hos United eller visa versa så er det de som får problemer, ikke nødvendigvis hjemmelaget Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. april 2013 Rapporter Del Skrevet 14. april 2013 Nei, det er feil. Om bortefansen har med seg bluss så er det arrangøren som er ansvarlig for det. De kan selvsagt gi bøtene videre, men det er de som er ansvarlige for sikkerheten og som stiller med vakter. I dette tilfellet kan FA selvsagt straffe Millwall på grunn av måten fansen oppfører seg, men de må samtidig rette kritikk på seg selv for måten de håndterte det på. Hvorfor kom ikke politiet før, hvorfor klarte de ikke å stoppe det tidligere osv er arrangøren sitt ansvar. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 14. april 2013 Rapporter Del Skrevet 14. april 2013 Mener bestemt bortelaget har fått bøter for dette før, både i Storbritannia og Norge Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. april 2013 Rapporter Del Skrevet 14. april 2013 Mulig jeg forklarte det litt dårlig. Bortelaget kan få bøter de også, men arrangøren vil alltid få hvis det er noe arrangøren har gjort feil. Noe som for meg er tydelig i denne saken. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 14. april 2013 Rapporter Del Skrevet 14. april 2013 Kun jeg som har problemer med bildet i Chelsea-Man City kampen på TV2 sumo? Lagger og bildet forsvinner plutselig flere ganger.. Veldig irriterende... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 14. april 2013 Rapporter Del Skrevet 14. april 2013 Kom igjen Chelsea! Jeg vil ha ekstraomganger! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 14. april 2013 Rapporter Del Skrevet 14. april 2013 Kun jeg som har problemer med bildet i Chelsea-Man City kampen på TV2 sumo? Lagger og bildet forsvinner plutselig flere ganger.. Veldig irriterende... Samme problem hos meg Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. april 2013 Rapporter Del Skrevet 14. april 2013 Mye vind tydeligvis som er skyld i dårlig signal. Kan ingen stemple Wikestad, vær så snill? I munnhøyde, helst. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 14. april 2013 Rapporter Del Skrevet 14. april 2013 Wikestad ved 1-0: 1-0 til Chelsea, Samir Nasri! Kunne ikke ha vært mer enig Patrick Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 14. april 2013 Rapporter Del Skrevet 14. april 2013 Chris Foy kan greit dø Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå