Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Barton har funnet sin greie. Du skal ikke se bort fra at han tjener flere titalls prosent mer i uka på grunn av tullet sitt.

 

Uten det hadde han vært verdens mest anonyme PL-spiller. En av de som bare forsvinner inn i skyggen sammen med resten av stallfyllet. Men Barton er Barton, og "alle" kjenner han, bare på grunn av temperamentet og kontroversene, og i QPR er sikkert navnet Barton alene verdt et par tusinger mer i uka.

Lenke til kommentar

‘Right now, I hear a lot people criticize the Selecao. Even a player of Marseille, whose name I can not remember,’ Silva said.

 

‘As nobody talks about him, perhaps it distracts him drooling over great players so we know he exists.

 

‘What this person should never forget is that we have more stars on our jersey than any other. There are five. Five World Cups. This deserves a little respect.

 

‘It makes me want to win even more, to silence the Englishman. What does he know about Brazilian football? I have no recollection of having played against him with the national team…

 

Fnis.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Hvorfor er det rart? Han har jo vært en god fotballspiller. Var jævlig god for Newcastle i 10-11 sesongen, og har visstnok vært ganske god i Marseille au, uten at jeg kan bekrefte akkurat det. Skjønner godt at han er en fotballspiller på et såpass høyt nivå, jeg, når man kun ser på fotballferdighetene hans.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Problemet med Barton er jo det at han sjeldent faktisk er på topp ute på banen og samtidig gjør han fantastisk mye idiotisk på banen også. Plusser man også på alt styret utenfor banen som denne karen driver med så klarer jeg ikke å skjønne hvorfor man vil ha han i klubben. Kunne skjønt at man ville tviholdt på han hvis han var like god som Messi/Ronaldo på tross av oppførselen, men han er jo som oftest bare på en god dag på toppen av middelmådighet i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...