Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Di Canio ansatt av Sunderland. David Miliband går av i protest. Latterlig at de har ansatt denne fascisten.

Er ikke stor forskjell på fascisme og sosialisme forøvrig, så det at han trekker seg ser jeg på som veldig merkelig. Kunne forstått det hvis han tok avstand fra autoritær og totalitær ideologi fullstendig, men han støtter da opp om dette via sitt medlemskap i Labour Party. Snålt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Politikkforumet er den veien -->

Snakker fremdeles om en fyr som satt i styret til en av klubbene i Premier League og litt av grunnen til at han trakk seg som jeg føler er snål. Ser ikke helt hvordan dette bedre hører hjemme i politikkforumet, de aller fleste der vet vel knapt hva Premier League er for noe. Greit nok du prøver å hysje meg ned fordi jeg videreformidler en ubehaglig sannhet, men det får være grenser.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Snakker fremdeles om en fyr som satt i styret til en av klubbene i Premier League og litt av grunnen til at han trakk seg som jeg føler er snål. Ser ikke helt hvordan dette bedre hører hjemme i politikkforumet, de aller fleste der vet vel knapt hva Premier League er for noe. Greit nok du prøver å hysje meg ned fordi jeg videreformidler en ubehaglig sannhet, men det får være grenser.

Jeg pekte fordi du begynte å sammenligne politiske retninger, noe som har veldig lite med fotball å gjøre selv om en eller annen klubb har ansatt en manager som i følge deg tilnærmet er en arbeiderpartimann. Spesielt når manageren har bedt om at det må sluttes å diskutere politikk rundt ham i forbindelse med fotball. Og du fortsetter å diskutere politikk på en veldig ufin måte i dette innlegget (tillegger meg meninger jeg ikke på noen måte har ytret).

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...