Jotun Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Hvem nevnte hvem først sa du? Så teit er du ikke allfather??? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Blir spennende å se om Tottenham klarer å holde seg fast på Topp 4. Kampen om 3-6. plass og 12-18. plass kommer forhåpentligvis til å holde litt liv i ligaen. Det er som sex; all moroa foregår sånn litt under midten. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 De spiller bra fotball, men har etter jul vært veldig avhengig av Bale, så får se Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Hårsår? Neeeeh... Bare liker å påpeike når folk er teite. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 1 april i dag klumpen........ Det kan Vær en april spøk..... 1 Lenke til kommentar
toreae Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 1. april, stjernetegnet er vel vær, så det er sikkert det han mener. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Dere har selvsagt rett begge to. Som vanlig! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Di Canio ansatt av Sunderland. David Miliband går av i protest. Latterlig at de har ansatt denne fascisten. Er ikke så stor forskjell på fascisme og sosialisme forøvrig, så det at han trekker seg ser jeg på som veldig merkelig. Kunne forstått det hvis han tok avstand fra autoritær og totalitær ideologi fullstendig, men han støtter da opp om dette via sitt medlemskap i Labour Party. Snålt. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Politikkforumet er den veien --> 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Sexy: kun den høyrevridde delen som er den veien. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Politikkforumet er den veien --> Snakker fremdeles om en fyr som satt i styret til en av klubbene i Premier League og litt av grunnen til at han trakk seg som jeg føler er snål. Ser ikke helt hvordan dette bedre hører hjemme i politikkforumet, de aller fleste der vet vel knapt hva Premier League er for noe. Greit nok du prøver å hysje meg ned fordi jeg videreformidler en ubehaglig sannhet, men det får være grenser. Endret 1. april 2013 av PSV Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Snakker fremdeles om en fyr som satt i styret til en av klubbene i Premier League og litt av grunnen til at han trakk seg som jeg føler er snål. Ser ikke helt hvordan dette bedre hører hjemme i politikkforumet, de aller fleste der vet vel knapt hva Premier League er for noe. Greit nok du prøver å hysje meg ned fordi jeg videreformidler en ubehaglig sannhet, men det får være grenser. Jeg pekte fordi du begynte å sammenligne politiske retninger, noe som har veldig lite med fotball å gjøre selv om en eller annen klubb har ansatt en manager som i følge deg tilnærmet er en arbeiderpartimann. Spesielt når manageren har bedt om at det må sluttes å diskutere politikk rundt ham i forbindelse med fotball. Og du fortsetter å diskutere politikk på en veldig ufin måte i dette innlegget (tillegger meg meninger jeg ikke på noen måte har ytret). Endret 1. april 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Herr Brun Skrevet 1. april 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Snakker fremdeles om en fyr som satt i styret til en av klubbene i Premier League og litt av grunnen til at han trakk seg som jeg føler er snål. Ser ikke helt hvordan dette bedre hører hjemme i politikkforumet, de aller fleste der vet vel knapt hva Premier League er for noe. Greit nok du prøver å hysje meg ned fordi jeg videreformidler en ubehaglig sannhet, men det får være grenser. Okei, here's the deal: Du ønsker å diskutere hvorvidt det finnes relevante forskjeller mellom fascisme og det du kaller sosialisme (politikken ført av labour party). Det er kun ekstrem-liberalister som mener at det er to sider av samme sak. Alle andre skjønner at det er relevante forskjeller, mer enn nok av dem til at man helt fint kan være for det ene og sterkt mot det andre. Det er ingen andre enn DLF-gærninger som deler opp politikken etter "frihet" og "sosialisme". Det ironiske er at de som er ENDA mer liberalistiske enn DLF-gærningene mener at også DLF står for totalitær politikk, og at det eneste som ikke er totalitært er anarki. Dersom du ikke makter å skjønne at denne diskusjonen ikke har noe på et fotball-forum å gjøre, så er du i overkant hjernevasket og i overkant opptatt av å predikere DLF-politikk. Med andre ord: De som ønsker å diskutere de ideologiske forskjellene mellom sosialisme og fascisme, kan gjøre det i politikk-forumet. Det er fritt fram for å diskutere hvorvidt det er gunstig å blande politikk og fotball på denne måten, men all den tid det for 99% ++ av befolkningen er ganske åpenbare forskjeller mellom sosialisme og fascisme, er det ikke relevant for temaet i denne tråden hvorvidt Miliband er en hykler fordi sosialisme og fascisme er to sider av samme sak. Etter alle normale politiske standarder er det nemlig ikke det, og de som ønsker å predikere noe annet kan få lov til å gjøre det i politikk-kategorien. Punktum 10 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Punktum This. Fotballprat commencing. 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Merker jeg er sjeleglad for at fotballen tok meg som ung når jeg ser diskusjoner om politikk. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 A Premier League team 7pts from safety with 7 games to go has never survived #qpr Good riddance. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 http://www.youtube.com/watch?v=iASo_7STV-s Helt grei ballkontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå